Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] - Zei er iemand SPAAAMMMM

Gestart door yasu, 11 april 2025, 22:51:03

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Oke dan zijn we met zo weinig over dat ik echt niet geloof dat Castiel en Murphy zielsverwant zijn, want dan blijven er te weinig slechtjes over toch?

Castiel.

Ok fuck... Weer een hoop gebeurd. Ik zit met een ziek kind thuis wat het wat ingewikkelder maakt inhoudelijk goed mee te posten.

Noice, ik vind dat je vrij snel en makkelijk de conclusie trekt dat Adriaan idd Zvw is met Ingrid. Met hoe alles liep denk ik dat Adriaan ook zichzelf wilde bewijzen en tegelijkertijd andermans claims onderuit wilde halen. En voila, hij duikt meteen op Murphy en mij de eerste mogelijkheid die zich aan biedt.

Als je feitelijk gaat kijken zal iedereen zien dat Murphy en ik gewoon idd Zvw zijn en een 2e Zvw koppel geloof ik sowieso niet. Dat je Adriaan dus meteen naar goed schoof begrijp ik niet.

In mijn boekje kan het haast niet anders dat Adriaan welp is en de Zvw claim met een dode snel de ring in gooide om een verhaal te hebben. Een dode kan namelijk niks bevestigen of ontkennen. Bloodwolf zal dan de andere kant van die munt zijn, want we zoeken nog 2 welpen.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Murphy

Oké, die zag ik niet aankomen (zowel de beul die er nog in zat als de bengel bij Shaddow..)

En lol, nee ik geloof ook niet in 2 zvw koppels. Ik vind het mooi hoe jij dit claimt nadat ik toegeef dat Cas en ik zvw zijn. Jij voelde sowieso de bui al hangen, aangezien dat de poel mogelijke slechtjes nogal verkleinde, dus moest iets zeggen. En dan het liefste iets wat ons mss dan toch weer als twijfel zou neerzetten. De manier waarop ook:

Citaat van: adriaan op 18 april 2025, 12:12:59Ik ben de zielsverwant van Ingrid dus ben lekker genaaid door de inactiviteit hier, dat doet mijn motivatie geen goed voor dit spel

Ten eerste, zoals Cas zegt, lekker veilig iemand die al dood is en vrij weinig ingebracht heeft. Ten tweede, hoezo doet dat je motivatie geen goed? Ik heb er een beetje moeite mee dat je dat erbij zet, vooral omdat je zelf ook pas laat op gang kwam. Daarbij een spel maak en breek je ook zelf. Inactiviteit is zeker niet leuk, maar om te zeggen dat je erdoor genaaid bent en daarom je motivatie niet meer goed is, vind ik dat je zo erg in de slachtofferrol kruipt, dat je misschien hoopt dat mensen denken 'och arme dit moet wel waar zijn'. En wat jij zegt kan simpelweg niet waar zijn.

Citaat van: noicreC op 18 april 2025, 13:28:08Nee, dat klopt. Ik zei het voornamelijk om je te testen. En met je directe reactie geloof ik veel meer je claim :)

Wat had die dan moeten doen? Hij kon het moeilijk terugnemen heh, het enige wat hij kón doen was stug volhouden en hopen dat jij blufte :')

En dan deze post ook weer

Citaat van: adriaan op 18 april 2025, 22:22:23Oke dan zijn we met zo weinig over dat ik echt niet geloof dat Castiel en Murphy zielsverwant zijn, want dan blijven er te weinig slechtjes over toch?

Die 'toch?' maakt het een hele sneaky, sturende post. Hij formuleert het op zo'n manier dat hij een opening houdt voor dat hij ons wel gelooft, maar tegelijkertijd hoopt dat iemand anders even de rekensom voor hem maakt met hoeveel goed/slecht er dan nog zijn. Wat overigens wél kan passen bij het feit dat hij en Bloodwolf wsl geen bb zijn, en dat verklaart waarom ze voor mijn gevoel niet samen slecht konden zijn.

Anyways, we zoeken nog twee slechtjes, dus deze stemming is vrij makkelijk.

noicreC

Ha Bloodwolf. Heb jij ook zin om je stem toe te lichten?

BloodWolf14

Citaat van: noicreC op 19 april 2025, 15:44:36Ha Bloodwolf. Heb jij ook zin om je stem toe te lichten?
Ik heb mijn redenen voor Adriaan al eerder gegeven en die zijn nog niet veranderd.

Ik moet zeggen dat ik niet heel lekker in het spel zit atm. Ik haal meestal mijn informatie uit de lynchstemmen en zoek daarin verbanden tussen wolven, maar omdat we niet zeker zijn dat die er zijn maakt dat het was lastiger.

Ook heb ik afgelopen dagen vrij weinig tijd in dit spel gestopt dus ik heb ook lang niet alles wat er gezegd is meer onthouden. Er zijn dat ook wel heel veel lange posts die een stuk korter kunnen :P

noicreC

Korte samen vatting: We zoeken nog twee slechtjes. Ik ben Beul, Castiel en Murphy zijn 'zielsverwanten'.. dus dan zouden jullie overblijven.

Tenzij jullie welpen zijn zonder dat jullie bb zijn, is het alles behalve logisch dat je op Adriaan zit.

adriaan

De spelleider en ik zijn vandaag naar ons vakantie-adrea gevlogen dus ik had weinig gelegenheid om hier te discussiëren. Murphy's argumenten gaan er vooral over dat het wel erg makkelijk uitkomt dat ik claim zielsverwant te zijn. Ik zou het omgekeerde beweren: het zou bijzonder dom zijn voor mij als wolf om zielsverwant te claimen als anderen dat net ook al deden.
En wat noicreC ook al zegt, als BloodWolf goed is dan moet hij snappen dat Murphy en Castiel overblijven... want anders ben ik vanuit zijn perspectief het enige overgebleven slechtje en dat kan echt niet.
Dus @BloodWolf14, als je goed bent, denk daar nog eens even bij na alsjeblieft

BloodWolf14

Dan ga ik maar vanuit dat Castiel en Murphy dus wel slecht zijn idd. En dat mijn theorie over Castiel die zelf zegt gewelpt te zijn waar is :)

Murphy

Oké, ik ben in de war.. Dan zijn er maar 2 beginslechtjes geweest en is Cas toch g/s koppel :o  Maar dat maakt BW nog steeds het slechtje, dus waarom stem je op Cas noicreC?

noicreC

Goed gespeeld Murphy, meen ik echt. Had oprecht het minst aan jou getwijfelt :)
Ik dacht dat jullie een onzekere welp hadden, en dat het na vanavond over was.

Maar na de dood van Shaddow was het voor mij wel duidelijk hoe het zat. Ik geloof niet dat er maar een sjamaan en 1 welp op een spel van 10 man zit. Dus BB lijkt mij voor de hand liggend.
Ik denk dat jij ook diegene bent die door had dat RH sjamaan was, en dat Castiel daarom voor hem in de verdediging sprong? Naja. Doet er iig niet aan toe.

Ik vind het iig niet erg om het spel te versnellen, ik denk niet dat er nog zinvolle argumentatie gaat komen. Als iedereen voor vanavond heeft gestemd, en iedereen het ermee is, misschien wel fijn om vanavond de nacht te laten vallen?

Murphy

Hoe bedoel je, kan ik je niet overtuigen op jezelf te stemmen? :(

Jij dan Bloodwolf? Kan ik jou wel overtuigen op noicreC te stemmen? Of op jezelf?

noicreC

Ligt eraan wat je betaald.
Kan via Paypal, of ik kan een tikkie sturen!

Murphy

Heeeelemaal niks, maar ik kan t wel beargumenteren?

noicreC

Mag, maar ik weet niet of het iets gaat uitmaken.

Vond het wel leuk om weer met je te spelen! Wat ik zei, je was erg overtuigend :)

Murphy

Oké dan, tijd om alles open te gooien. Want noicreC m'n stem op jou was een beetje een proteststem, maar eerlijk, jij wint sowieso niet meer.

Ik ben vervloekte, Cas is m'n geliefde wamster. BW is m'n onzekere welpenbroeder. Dus of je lyncht ons en BW eet je op, of je lyncht BW en daarna lynchen wij jou.

Ik had inderdaad een heel sterk vermoeden dat Roodhapje slecht was en we wilden eigenlijk nog niet gelijk slechtjes doodmaken. BW vertrouwde het niet helemaal bij Cas, daarom heb ik hem RH laten verdedigen, zodat hij hopelijk ging denken dat Cas bij ons hoorde.

Ik vermoed dat BW zekerheid wilde en daarom vannacht Cas heeft proberen lunchen. Hoe dan ook, dit is de stand van zaken, doe ermee wat je wilt ;)

Maar noicreC, zeg nou zelf, welk goedje zou in de situatie van gister in vredesnaam op adriaan gestemd hebben?😂

(Ik vond t ook leuk met jou te spelen! Sorry dat ik niet altijd even actief was, ik heb m'n best gedaan! Ik heb nog een berichtje voor je achtergelaten op ons BB board)