Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] - Blaf! Blaf! Woef! Kef!

Gestart door yasu, 24 januari 2025, 22:46:36

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Hier mag je discussiëren over het spel. Zorg wel dat het leuk blijft voor iedereen. Probeer ook actief deel te nemen aan het spel. Mocht dat om wat voor reden nu niet lukken, laat het mij dan gewoon weten!

Let er nogmaals op dat sinds een tijdje de regels omtrent activiteit aangepast zijn. Indien je 2 keer inactief bent in het spel zal je sterven, of dat nu in de eerste 3 nachten is of daarbuiten maakt daarbij niet uit.

yasu

Iedereen zou een rol ontvangen moeten hebben en toegang moeten hebben tot de juiste locaties. Mocht je iets missen laat het me weten! veel plezier!

thelight288

BloodWolf14

Ja en ik ben ook goed dus geef mij m met spoed!

CarnageRazor

Ik ben lief!
Heel veel succes allemaal.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

adriaan

Als Ollies mede-baasje ken ik hem het beste, dus het lijjkt me nogal wiedes dat ik de beste persoon ben om burgemeester te worden.

Williambz

Ollie rijmt op lolly en daar houd ik van, dus stem op mij   ;D

igneel

Ik heb de meeste ervaring met honden dus ik ben lijk me de liguster keuze voor BM

Lynn

wel mijn rol is kut dus ik kan die hoed wel gebruiken om me op te beuren (beetje teleurgesteld)

CarnageRazor

Citaat van: Williambz op 25 januari 2025, 13:42:29

Deze speech vind ik ijzersterk.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

redeast

Van mij mag Adriaan als Ollie-pappa Burgemeester worden.

Dragonfly

Hi allemaal! Veel plezier. Ik vind eigenlijk dat Adriaan bm zou moeten worden dit spel. :)

Williambz

Citaat van: CarnageRazor op 25 januari 2025, 14:58:18
Citaat van: Williambz op 25 januari 2025, 13:42:29

Deze speech vind ik ijzersterk.
Dank u dank u

fannieklm

Ik vind dat adriaan dit keer de beste reden heeft voor bm, dus mijn stem gaat naar hem!

bert-boefjes

Citaat van: adriaan op 25 januari 2025, 13:21:33
Als Ollies mede-baasje ken ik hem het beste, dus het lijjkt me nogal wiedes dat ik de beste persoon ben om burgemeester te worden.

Ik vind dit een prima plan! Wie beter dan Ollie de goede kant op te krijgen dan één van zijn baasjes  :D
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!