Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nabespreking

Gestart door 123berber, 30 november 2024, 21:08:49

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Het spel zit erop slecht, gefeliciteerd.
Jullie hebben het vrij risky gespeeld door zo openlijk op zoek te gaan naar "bisschopbare" personen. Mazzel gehad dat TL vanaf nacht 1 contact met jullie had.
De yeti viel wat ongunstig voor goed, met dat e bisschopactie werd gestopt. Dat was zuur voor goed, maar daarmee was het nog niet direct over.

Ik hoop dat jullie genoten hebben!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Alliantiewinst! Goed gespeeld slecht!

Roodhapje, ik had geld kunnen betalen voor jouw gezicht bij de lynch op BB. XD
Fals zou dit niet doen.. guess again. Natuurlijk wel.
Je had gewoon naar me moeten luisteren, ik ZEI je toch dat BB goed was! (6)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Slecht goed gespeeld, heb ik niks over te zeggen. Berrie, je weet dat ik je hoog heb. Maar, en dit is voor mij echt de eerste keer dat ik dit zeg, maar ik voel hier frustratie om: die verdeling: niet oké. Dit was te. Ik heb hier tijd en energie in gestoken, en ik ben een prima verliezer normaliter, maar dit vind ik wel echt vervelend.

thelight288

De verdeling vind ik niet heel slecht. Omegawolf kon niet iedereen converteren er was zienend en adel en mogelijk voor moordend. Plus als ik slecht niet had gevonden hadden mogelijk conversies ook gestopt kunnen worden. Als goed met zn alle nog laatste Lynch op ww had gestemd. Wij hebben zo gespeeld om te zorgen dat ik daarom de stemmen vind.

RoodHapje

Omegawolf had serieus veel opties.

bert-boefjes

Citaat van: thelight288 op 30 november 2024, 21:18:48
De verdeling vind ik niet heel slecht. Omegawolf kon niet iedereen converteren er was zienend en adel en mogelijk voor moordend. Plus als ik slecht niet had gevonden hadden mogelijk conversies ook gestopt kunnen worden. Als goed met zn alle nog laatste Lynch op ww had gestemd. Wij hebben zo gespeeld om te zorgen dat ik daarom de stemmen vind.

En laten we wel weten. Uit potjes in het verleden weet ik dat jij en Waterwork redelijk de gewoonte hebben om voor de eerste nacht al op de hoogte te zijn van elkaars rol. Dus als de een een off-board hulpje is en de ander wel op het board zit is het niet zo moeilijk om elkaar te vinden.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

thelight288

Nou ik ga niet zomaar mijn rol delen meer. Maar ik claimde expres neutraal in hoop dat ik zo wolf zou vinden. Waterwork was inderdaad gelijk van je gaat toch wel met mij samenwerken dus in dat opzicht helemaal gelijk en hij zei niet gelijk kies goed dat ik wel vrij zeker wist dus met mn eenmalige vraag wist ik t zeker

Murphy

Vijf potentieel slecht op 12 is inderdaad pittig, maar inderdaad met omegawolven hangt het er ook maar vanaf hoeveel risico je durft te nemen.
Vóór nacht 1 had ik al yolo contact met Fals dat ik een burger/wamster zocht, diezelfde nacht hebben we Carnage geluncht en ook geprobeerd te converteren omdat hij wamster claimde. Vervolgens werd ik erg vertrouwd, waardoor we de yeti in ons voordeel konden misbruiken door mij te vervloeken die nacht en door ons contact te combineren konden we concluderen dat fannie bisschop moest zijn. Als wij minder risico hadden genomen was er wsl gewoon een priester gekomen en had dit spel heel anders gelopen. Ook Fals heeft nog het meeste uit zijn dood gehaald door een opzetje te geven voor Bert zijn lynch.
Ook hebben we de laatste dag allemaal heel veel moeite gedaan om goed op TL te krijgen zodat eventuele adel uitgeschakeld zou worden, als goed met z'n allen op een wolf had gestemd hadden ze wsl alsnog gewoon gewonnen.

Dus een pittige verdeling zeker, maar ik denk dat er aan beide kanten genoeg mogelijkheden waren. Dus zeggen dat het aan de verdeling lag of dat goed geen kans maakte daardoor vind ik niet echt eerlijk.

RoodHapje

Hier voor de goede orde ook nog even een reactie. Even los van de verdeling goed of niet goed, in mijn eerste gevoel/reactie zat meer dan alleen het spel, ik heb vrij pittige weken gehad en ik denk dat daar ook een tik emotie wegkomt. Bedoel ik niet ineens te zeggen dat ik de verdeling fantastisch vond, maar wel dat mijn reactie niet puur rationeel was en Berrie zich daar dus vooral niet teveel aan van zal moeten trekken. Ik weet nog steeds niet precies waar ik nu redelijk ben en waar niet, maar dat is mijn probleem ;).

Dragonfly

Gefeliciteerd team slecht. :)