Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dodendiscussie] Welkom op het kerkhof

Gestart door 123berber, 24 november 2024, 21:07:22

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Helaas ben je dood! Welkom Carnagerazor bij het gezelligste feestje van heel het spel die alleen maar drukker wordt!

WCeend!! Zomerspelen 2014

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

123berber

Ik was helemaal bang dat slecht te snel de overmacht ging pakken, en toen besloot Simile om Dragonfly aan de adel tie te voegen... I have a feeling dat dit spannend kan worden.

123berber

Falsifica

Gezellig, hebben jullie nog plek op de tribune voor mij?

Dit was een kort potje voor mij XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Ik kon mijn info niet opgeven, of Omegawolf Murphy hing. Dus heb er alles aan gedaan Murphy/Waterwork zo min mogelijk verdacht te krijgen. En dat de schuld op mij viel.

Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen. Denk niet dat iemand door had dat zowel Murphy als ik slecht waren.
IK slecht, zeker wel! Maar beiden, hehehe echt niet.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Jaa ik ben ook heel benieuwd hoe dit verder gaat uitpakken. Ik verwacht wel dat het netwerkje van DF Fannie en Simile uitgebreid gaat worden met RH. En ik hoop voor ze dat een bisschopactie alsnog gaat lukken.

Het wordt in ieder geval wel hard tegen hard. Was best een risky verdeling met potentieel 5 slechtjes, en die zijn er ook allemaal gekomen :o Maar wat dat betreft echt wel goed gespeeld en gelobbyd door slecht.

Falsifica

Jup slecht was er vroeg bij. Murphy kwam speldag 1 al naar me toe met ik wil iemand inzegenen. Ik als toenmalige wamster die als de dood was voor een zienende rol zei natuurlijk gelijk 'YOLO ik ben wamster, kom maar door'!

Pas na speldag 1 begon Goed pas te zoeken naar een wamster/burger. Toen was ik al slecht.
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Prima opgezet stukje daarstraks.  XD

Ik zie slecht wel winnen. Zelfs wanneer er potentieel nog succesvol gewaterd zou worden.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Citaat van: CarnageRazor op 26 november 2024, 22:20:59

Ik zie slecht wel winnen. Zelfs wanneer er potentieel nog succesvol gewaterd zou worden.
Ja herkende je de tactiek? Heb dit ook een keer bij jou geflikt.
Een goedje tot aan lynch beschermen, zodat die waarschijnlijk de volgende lynch wordt.
Sorry Bert  (A)
- Captain Jack Sparrow

123berber

Citaat van: CarnageRazor op 26 november 2024, 22:20:59

Nou, de adel kan nog wel eens in de weg gaan zitten. Deze nacht was de Yeti ten gunsten van slecht, maar als die volgende nacht bijvoorbeeld de lunch weet te stoppen en de adel weet nog een wolf te pakken zou het wel eens een hele andere kant op kunnen gaan

Falsifica

Maar Simile vertrouwt Fannie niet omdat zegening is mislukt. Ze is mij haar hersenspinsels aant sturen omdat ze een klankbord nodig heeft en ik natuurlijk niks kan zeggen meer.
Ik deel dit zo met jullie als ze klaar is met typen.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Citaat van: Marijke
[22:41, 26-11-2024] Simile: Maar goed, jij dood als weerwolf doet mij vermoeden dat je onzekere welp was, of geconverteerd.
Waarschijnlijk dat laatste maar ik sluit het eerste niet uit.
[22:42, 26-11-2024] Simile: Ik begon natuurlijk als adel en mocht daar nog iemand bijvoegen. DF was helderziende en zei mij dat ze Fannie als goed had gezien. Dus Fannie is goed of schaapswolf
[22:43, 26-11-2024] Simile: Dat schaapswolf sluit ik niet uit gezien DF nu dood is
[22:44, 26-11-2024] Simile: Er zou ook een bisschop mij ingewijd moeten hebben vannacht en dat is niet gelukt of niet gebeurd. Dus daar stinkt iets
[22:47, 26-11-2024] Simile: Ingrid en Murphy hebben een connectie volgens info die ik van DF heb.
Murphy stemde natuurlijk ook al snel op jou en tunnelde de hele speldag al op jou.
Nu kan ze dat prima doen als ze het goede deel van het koppel is natuurlijk
[22:48, 26-11-2024] Simile: En in eerste instantie zou Ingrid ingewijd moeten worden door de bisschop. Dus zou ze ketter zijn? Want dan kan ze sws wateren natuurlijk
[22:49, 26-11-2024] Simile: En zou de "bisschop" ook "bewezen" zijn
[22:49, 26-11-2024] Simile: Je snapt, er komt voorlopig nog niemand bij de adel bij😂
[22:50, 26-11-2024] Simile: Ik ga gewoon doen alsof ik niks weet van Murphy <> Ingrid. Ff kijken wat daar gebeurt

Ze zit goed met dat laatste, maar ik snap wel dat ze achterdochtig is nu.
- Captain Jack Sparrow

123berber

Falsifica

XD XD Arme Bert en arme Roodhapje! Die post is hilarisch.
Zoveel moeite, maar er zo hard naast zitten. Yes I did.  :D
- Captain Jack Sparrow