[Café] He feels very alo(o)f(i)

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:36:07

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

In het café kun je kletsen met je medereizigers en boodschappen achterlaten voor hen die daarna nog komen.

Rampposi

Hallo luitjes.

Ik las opende het board en ik dacht nou, dan stem ik op mijzelf een neutraal met beulskracht letsgo en toen las ik verder en toen dacht ik nou laat maar xd

domien

Altijd de volledige uitleg lezen

"In this world there are no sides, just players"

Mexicanobroeder

Wel typisch zo'n kracht die we een beetje moeten monitoren. Als er ineens een beulsactie in het topic staat weten we voldoende.

Voor nu niet direct interessant want te weinig info, al vind ik het ook potentieel gevaarlijk. Blijft toch een dodende kracht.

adriaan

Dragonfly

adriaan

Niet bepaald XD
Het kost nogal wat tijd om alle aanwezigheidsberichten in de landenboards te plaatsen, dus je moest nog even wachten, maar het staat er nu.

Dragonfly

Soort van je waant je op een onbewoond eiland maar achter iedere boom komt iemand tevoorschijn.  ;D sorry voor t ongeduld.  XD

Shaddow

Ik dacht, lekker op vakantie naar een obscuur eiland, zijn jullie er gewoon ook <3

123berber

Ja joh, wat een gezellig eiland. Ik was lekker aan het eilandhoppen, dus dacht hier kan ik ook wel langs!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

Maarreh, beetje vroeg he om iemands hoofd te verwijderen? :p

123berber

Dat lijkt mij ook, tenzij je inside info hebt natuurlijk?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

Als ik een slechtje kon aanwijzen had ik t laten weten. :P

Shaddow

Je wilt vooral gewoon niemand beulen als er geen lynchdoelwit is. Op zich zijn er nu wel meerdere mensen die verdacht zijn, en dan kan je één van hen beulen om meer informatie te krijgen.

Ik vind het met dit soort krachten altijd een beetje eng dat je moeilijk kunt controleren waar het heengaat. Je moet natuurlijk voorkomen dat het door een slechtje gebruikt wordt.

Als we het willen doen kan het wel, maar ik denk dat we ook best kunnen wachten tot er meer slechtjes bekend zijn.

Als er dan ineens een goedje neervalt uit het niets, kunnen we altijd nog hier buurten om te kijken wie er precies voor hebben gestemd (en hopelijk ook waarom).

Dragonfly

Ja joh, ik wil niet t risico lopen een onschuldige te beulen op dit punt. Dan later liever gericht.