[Café] Maar wat is de antipode van de Antipodes Islands?

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:32:31

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

In het café kun je kletsen met je medereizigers en boodschappen achterlaten voor hen die daarna nog komen.

adriaan

Murphy

Polar steps dag 1

Het was me een eerste dagje wel. Nadat ik op het vliegveld een krakkemikkig vliegtuigje zag staan liepen de koude rillingen al over m'n rug. De vakantie was echter al geboekt en betaald dus met tegenzin stapte ik in, op weg naar de Bounty Islands. Het was een turbulente vlucht, ik voelde me een beetje een f5 knopje waar iemand 18 uur lang op had zitten rammen. Na een aantal angstaanjagende uren was eindelijk Bounty Islands in zicht! Ik begon nu toch wel enthousiast te worden. Tot mijn grote schrik kreeg ik echter een rugtas in mijn handen geduwd en werd de deur open gezwaaid. Voor ik tijd had in m'n broek te plassen werd ik zonder pardon het vliegtuig uit gegooid. Ik wist dat het einde nabij was. Wonder boven wonder klapte de parachute uit en landde ik in het water. Hoestend en proestend kwam ik na wat voelde als 5 kilometer zwemmen eindelijk op het eiland aan. De opluchting die ik voelde maakte in één klap plaats voor paniek. Afgehakte hoofden, rondslingerende ledematen, overal om me heen dood en verderf. Ik realiseerde me mijn fout, ik snapte waarom het vliegtuig niet wilde landen. Ik was het hol van de leeuw binnen gesprongen.
Verslagen zakte ik op de grond, ik heb geen wapen, geen bijl, zelfs geen scherpe tanden. Geen manier om me te verdedigen. Uren gingen voorbij, de zon ging onder.
De volgende dag zat ik nog steeds op het strand, ik had nog steeds niemand gezien. Langzaam drong het tot me door dat het een verlaten eiland moest zijn. De knoop in mijn buik werd weer wat losser. Ik keek om me heen en zag nu hoe mooi het hier eigenlijk was als je de hoofden en ledematen vergat. Ik realiseerde me dat ik een plan kon bedenken. Een plan om dit eiland te claimen voor goed, een plan om de mooie natuur weer de overhand te laten krijgen. Maar wat? Wordt vervolgd!

Een rollercoaster aan emoties was het dus zeker! Maar nu ga ik er zelf snel vandoor. Ik zie mijn vliegtuig weer, ze komen me redden! Aan al mijn opvolgers, houdt hoop! Als ik het hier in mijn eentje kan redden, kunnen jullie het ook! En zit je hier alleen en wil je de kracht niet verspillen? Mag je mij altijd afschermen van zieners, op die manier zit je de ziener niet in de weg ;) Bengels blokken hoeft dan weer niet, dat is niet aardig! Zitten jullie hier met 4 en denken jullie dat t grappig is de doden te verhullen? Dan zal ik terugkomen of iemand anders langssturen om te zien wie het gedaan hebben! Slechtjes be warned, mijn vlag staat nu op dit eiland.

Let's see what's west of Westeros!