[Nabespreking] De rust keert terug in het dierenrijk

Gestart door adriaan, 17 september 2024, 22:40:25

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Er heeft echt heel veel van de heks afgehangen.
Als die zijn levensdrankje niet had gebruikt om Koala te redden, dan was Koala dood gegaan tegelijk met Kleine Panda en was daarmee ook de Adel uitgestorven, en had Koala ook nog gelijk Schorpioen doodgeschoten. Dan was het gedaan geweest voor goed. De Heks maakte wel het verschil hier.

adriaan

Voor wie nog wil denken over wie wie was: er is geen wedstrijd deze keer, daar vond ik het spel te klein voor, maar je mag er nog even over speculeren of hier een lijstje neerzetten. Morgenavond zal ik bekendmaken wie wie was, en daarna het spelboard openen voor iedereen.

[743]Uil

Dus slecht verliest door een  inactieve speler. :(
Eerst door geen leugenstem te geven waar nodig is en vervolgens volledig inactief te raken.

Echt jammer dit. We hadden zo ons best gedaan en ik snap de frustratie van Leeuw hierin.

[743]Dolfijn

Citaat van: [743]Uil op 18 september 2024, 07:23:51
Dus slecht verliest door een  inactieve speler. :(
Eerst door geen leugenstem te geven waar nodig is en vervolgens volledig inactief te raken.

Echt jammer dit. We hadden zo ons best gedaan en ik snap de frustratie van Leeuw hierin.
Volgens mij niet, want beide spelers van adel stemden op Olifant (naast toekan), dus Olifant had dan 5 stemmen gehad tegen 3, dus was hij sowieso gelyncht.

Ondanks dat vond ik wel dat er inderdaad vrij veel inactiviteit was dit potje.

[743]Stokstaartje

Ja ik vond de inactiviteit ook jammer, toekan zat goed op olifant. Het was vrij obvious dat pinguïn en ik koppel waren toen ik pinguïn van Lynch probeerde te houden, maar had geen keuze op dat moment. Adel wist ook wel dat pinguïn geen wolf was nadat kleine panda dood ging.

[743]Koala

Ik snap de frustratie van inactieve spelers ik ben ook 1 nacht inactief geweest omdat ik het echt vergeten was. Maar als Olifant wel had gestemd had hij op Toekan gestemd en was het 3-3 maar vanwege de adel ging alsnog Olifant dood. Dat was onze bedoeling om een gelijk spel te creeeren omdat we toch nog twijfelden tussen olifant en toekan.

[743]Uil

Ja als het gaat om die nacht, jullie vergeten echter dat als Olifant zijn leugenstem tijdens de lynch ervoor had ingezet, ik de lynch overleefd had.

Dan waren de spelers die over waren niet 2 maar 3 slechtjes en dat veranderd de volgorde hier een hoop.

Maar goed, het is jammer. Ook naar Adriaan, die doet moeite een anoniem spel op te zetten en spelers nemen niet eens de moeite te stemmen. Sorry maar ik vind het gewoon jammer.

Gefeliciteerd winnaars.

[743]Koala

Citaat van: [743]Uil op 18 september 2024, 09:18:04
Ja als het gaat om die nacht, jullie vergeten echter dat als Olifant zijn leugenstem tijdens de lynch ervoor had ingezet, ik de lynch overleefd had.

Dan waren de spelers die over waren niet 2 maar 3 slechtjes en dat veranderd de volgorde hier een hoop.

Maar goed, het is jammer. Ook naar Adriaan, die doet moeite een anoniem spel op te zetten en spelers nemen niet eens de moeite te stemmen. Sorry maar ik vind het gewoon jammer.

Gefeliciteerd winnaars.

Ja ik zie het nu als hij die stem had veranderd was het een heeel ander spel geworden en hadden jullie waarschijnlijk gewonnen

[743]Pinguïn

Aye prima uitgespeeld goed. Is de Adel toch nog van pas gekomen :)

Zoals misschien ook op het dodenboard te lezen is: Ik moest wel op Panda meestemmen vanwege de push op mijzelf. Niemand leek mee te willen gaan op Leeuw en van mijn verdachten had alleen Panda een stem op dat punt :s

Helaas, maar het had wellicht al eerder opgelost kunnen worden :)

adriaan

Het spel is nu zichtbaar voor iedereen, en ik ga het karma uitdelen. Dit waren de mensen achter de dieren:

Spelnaam      Forumnaam   
   [743]Dolfijn      Williambz   
   [743]Kleine Panda      Murphy   
   [743]Koala      Waterwork   
   [743]Kwal      CarnageRazor   
   [743]Leeuw      Castiel.   
   [743]Luiaard      RoodHapje   
   [743]Olifant      Lynn   
   [743]Pinguïn      BloodWolf14   
   [743]Schorpioen      himan   
   [743]Stokstaartje      thelight288   
   [743]Tijger      Chaosimsystem_   
   [743]Toekan      Rampposi   
   [743]Uil      Falsifica   

Chaosimsystem_

Murphy had ik vermoeden van zeker door haar speelwijze daarom dat zo moeilijk was eerst om te weten of ze voor goed of voor slecht ging.
Vind inderdaad jammer dat Olifant amper er was, jammer dat Lynn zich moeilijk in slecht kan vinden, hadden we vorig anoniem spel ook wat stubbelingen met. Fals ik had totaal niet door dat je uil was je speelde echt anders  XD Had echt zoiets van die blijft, maar in de onschuld rol spelen wat je normaal niet zou doen dus had eerder andere spelers in gedachten (mezelf meer).
Excuses alvast dat ik inactief was nacht twee daarom ook late stem had met school en drukte wat onderschat al heb ik me wel terug herpakt erna. Koala( ww) was leuk is adel met je te zijn al had je vermoeden dat ik toch niet mee zou overstemmen heb ik alleen spijt dat ik niet langer gewacht heb met overstemmen al ben ik blij dat je gewonnen hebt met schorpioen ;)

Gemeen hoor Castiel terwijl ik je nog wel wou geloven  XD Heb gezien dat je nog wel wat getwijfeld had, al was de avond dan ook gedaan geweest door Koala zijn schot.

adriaan

Over een weekje zal ik de anonieme accounts weer verwijderen, dus als je er nog iets op hebt staan dat je wil bewaren, vergeet dan niet om het op te slaan.

Lynn

Citaat van: Chaosimsystem_ op 18 september 2024, 21:00:26
Vind inderdaad jammer dat Olifant amper er was, jammer dat Lynn zich moeilijk in slecht kan vinden, hadden we vorig anoniem spel ook wat stubbelingen met.

ik kan me best vinden in slecht hoor, qua timing liep het gewoon niet allemaal zoals het moest. Had de drukte die ik de voorbije 2 weken had een beetje onderschat, vanaf maandag gaat dat beter gaan.