[Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag

Gestart door adriaan, 9 september 2024, 21:57:03

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

[743]Kwal

Ja, ik weet het niet. Wel kut dat het orakel nu al een tweede wolf kan aanduiden  XD

adriaan

[743]Dolfijn

Ugh wat een bijzondere lynch dit. Sowieso al niet heel slim om een fake wissel in de wereld te helpen (of doe dat dan ten minste wat eerder), maar dan ook alle inactieven die het niet meer meekrijgen dat het nep was... en het was nota bene ook nog onze orakel. Kan dr een beetje slecht tegen.

[743]Dolfijn

Ik denk dat het al zo goed als over is als ik naar de situatie kijk van goed  :-X

adriaan

Nou ja, slecht heeft wel hun welp geluncht en er is nog adel en een bisschop

[743]Luiaard

Citaat van: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 23:37:49
Ugh wat een bijzondere lynch dit. Sowieso al niet heel slim om een fake wissel in de wereld te helpen (of doe dat dan ten minste wat eerder), maar dan ook alle inactieven die het niet meer meekrijgen dat het nep was... en het was nota bene ook nog onze orakel. Kan dr een beetje slecht tegen.

Breek me de bek niet open :P

[743]Kleine Panda

Sorry Luiaard, ik had echt niet zo'n inactief spel verwacht lynch 1 😅 Voor goed is het misschien maar goed dat Koala nu inactief was🙈 Maar ik weet echt niet wat Pinguïn aan t doen was met z'n rare bescherming over Uil en z'n stemmenstoelendans

adriaan

Zonder de Heks was het al bijna voorbij geweest voor goed. Dan was Koala nu dood geweest, de adel was uitgestorven, en dan had Koala ook nog Schorpioen de Beschermengel doodgeschoten

[743]Kleine Panda

Ja gelukkig heeft de heks goed gekozen🙈 Heeft slecht door dat er adel is?

Ik heb dus ook serieus aan iedereen gevraagd of die burger of wamster was behalve de twee burgers 😂 ik hoopte eigenlijk een burger te vinden, die te laten inzegenen door Tijger en dan genoeg rondbazuinen dat ik bisschop ben om de lunch op me te krijgen, maarja toen werd ik lynch🥲

[743]Dolfijn

Snap niet echt waarom koala op uil stemt. Hij weet dat hij sowieso geen onboard wolf is, omdat hij met onze adelstemmen dan sowieso gelyncht was (zelfs als er een leugenwolf had gelogen naar luiaard).

Op zich is apostaat er uit goed, maar dr zijn betere opties...

[743]Kleine Panda

Nja op dit punt denk ik dat t niet zozeer uitmaakt wat er gelyncht wordt, als t maar een slechtje is.

Echt als ik nog geleefd had was m'n tunnel zoveel dieper geworden met Uil z'n post en hoe Stokstaartje erop reageert😂

adriaan

Ik snap er geen hol van dat Koala nu zijn schot op Toekan heeft staan. Heeft Toekan echt niet zich bekendgemaakt bij degene die hij net heeft gered? Dat is vreemd

[743]Kleine Panda

Sowieso wel, heeft die zelfs in dt aangegeven. Misschien gelooft Koala hem niet?

Echt wat gebeeuuurd hier? Waarom word Uil zijn claim geloofd boven die van Schorpioen, bengel is zo'n simpele claim, en waarom zou Schorpioen publiekelijk na iemand bengel claimen als t niet waar is. En waarom stemt Toekan over, waarom gelooft hij Uil terwijl hij weet dat hij de lunch heeft gestopt 😅

[743]Uil

Wat heb ik genoten van dit spel zeg. Hahaha echt top.
Een paar leestekens vergeten, wat spelfoutjes maken en chatgpt wat woordjes op Belgisch laten zetten en voila iedereen onderschat mij.  (6) XD