[Welkom] Wie heeft er een mooie vacht?

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 16:21:12

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom Pinguïn, op wie ben jij verliefd?

[743]Pinguïn

Boe! Ik zal eens even gaan kijken of ik bij iemand nog wat gevoelens heb. Ik ga voor morgen een aantal dates inplannen en dan zien of daar wat leuks uit blijft hangen ^^

adriaan

Aangezien je niet op tijd hebt gekoppeld is conform de regels je geliefde willekeurig bepaald. Het is Stokstaartje, welkom!

[743]Stokstaartje

Ik ben willekeurig geliefd. En ook willekeurig bm. Ik ben gewoon burger en jij?

[743]Pinguïn

Hoi! Ik ook!

Gelukkig geen verloren krachten voor goed mochten we sterven dus :)

[743]Stokstaartje

Nee idd. Ik heb ook ijzeren hein, maar ik neem aan dat mn post daar op doelde. En ook fijn dat welp de nachtdode was

[743]Pinguïn

Dat scheelt toch een beetje :)

Willen we nog iets geks gaan doen eventueel om het spel wat los te breken?

[743]Stokstaartje

Ja kan. Als jij een idee hebt. Ik vind lastig nog om iets te peilen of wat voor ding we kunnen doen om wolven uit te lokken

[743]Pinguïn

Ja naja ik zat eraan te denken om gewoon te gaan netwerken met fake goedjesrollen, maar dan is de kans groter dat we lunch worden helaas

[743]Stokstaartje

Ja idd. We kunnen miss bij iemand Zvw claimen? Al zet dat ook een doelwit

[743]Pinguïn

Dat zet ook een doelwit idd.

Ik denk dat met deze lynch het spel wel open is in ieder geval. Ik heb zelf helaas niet op tijd kunnen stemmen vanwege sport dus ik ga vanaf nu wat actiever zijn ;)

Ik vind wat er nu gaande is tussen Uil en Tijger wel prima. Lijkt alsof Tijger heeft geprobeerd om Uil te redden. Al moet ik nog even kijken of dat misschien niet té opvallend was als slechtje.

Ik ben ook aan het twijfelen of ik Panda verdacht vind of niet. Die schept een hoop chaos en lawaai in het Dt.

[743]Stokstaartje

Ja klopt als slechtje een mislukte wissel claimen is ook altijd mogelijk. Ofja zon play hoeft niet vanuit goedje te komen. Ja ik was ook niet savonds beschikbaar, anders had ik nog wel gewisseld naar uil

[743]Stokstaartje

Misschien kijken of we kleine panda kunnen uitlokken. Zijn play kan makkelijk als slechtje gedaan zijn

[743]Pinguïn

Heb jij nog met mensen privécontact trouwens?

Ik spreek nu Panda en had contact met Kwal en Dolfijn. Schorpioen heb ik ook heel kort mee gesproken, maar dat is ook geen bijzonder gesprek :P

[743]Stokstaartje

Heb nu contact met tijger. Leeuw, kwal en panda hadden mij benaderd