Welkom Wolven - Welk stuk vlees wordt het vandaag?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 14:03:18

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Welkom wolven! Als jullie een whatsappgroep aanmaken voor communicatie, zou ik het leuk vinden om toegevoegd te worden.

redeast

Castiel.

Holy shit wat een variant... Dit wordt sick!

Femsel, ga jij Falsi om de tuin kunnen leiden?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Femsel

Ben heel benieuwd hoe de variant uitpakt!

Ik hoop van wel, ben nu bij hem tot morgenochtend. Dus zal beetje voorzichtig moeten zijn! Ik ben trouwens ketter.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Castiel.

Ik ben Conversiewolf. Welke gilde zitten jullie?

Ik zou graag een groep whatsapp maken. Ben je daarvoor in Frmsel? Denk wel dat we ff moeten wachten tot Fals weg is? Haha
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Femsel

Geen gilde, jij?

Ja is goed! Ik stuur mijn nummer wel even in een pm naar je!
Vandaag is whatsappen nog niet zo handig. Morgenochtend ben ik hier weg dus dan alle vrijheid.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Murphy

Hoihoi. Ik ben leugenwolf en zit bij de sportartsen, dus goed nieuws, ik kan de lunch een keer tegenhouden!😂

Murphy

Femsel ik ga je zo even een appje sturen en om je claim vragen:)

Murphy

Fals claimt neutraal en toen ik zei dat die goed moest kiezen zei die dat ik bij jou moest zijn omdat die zou kiezen wat jij wil :') maargoed, ik geloof er niks van 😂

Femsel

Gisteravond was de beste man neutraal. Vanmorgen was hij een goedje met een kracht vergelijkbaar met een neutrale rol. Daarna was hij beul en toen priester of misschien wel ketter. Niks veranderlijke dan Fals! Geloof d'r allemaal niks van haha.