[Uitleg] Geschiedenis komt tot leven

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 13:46:35

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Dit is een anoniem spel. Dit betekent:
- Dit spel kan alleen gezien en gevolgd worden vanaf je anonieme account.
- Je mag alleen netwerken via PM (je kunt dus ook geen nummers uitwisselen) en alleen via PM van je anonieme account naar de anonieme account van een andere deelnemer.
- Je mag aan geen enkele andere forummer vertellen dat je meedoet. Deelnemers kunnen zomaar opduiken. - Als je bij elkaar in huis woont of iets dergelijks zal het moeilijk zijn om verborgen te houden dat je aan het spel meedoet, maar probeer ook dan niet over het spel te praten en zeker niet te onthullen welke speler je bent.
- Je mag niet in de discussie of in netwerken vertellen wie je in het echt bent. Blijf altijd incognito.
- Probeer ook niks persoonlijks te zeggen in de discussie of in netwerken dat je identiteit (bijna) onthult. Iets zeggen als "Ik reageer straks als de kinderen in bed liggen" betekent dat er maar een paar mensen overblijven die het kunnen zijn.
- Alle accounts hebben de naam van een historische leider/heerser. Je hoeft ze echter niet te kennen en je hoeft ook niet te schrijven/de stijl van je personage te gebruiken/wat dan ook; er is geen voordeel hieraan.
- Accountnamen zijn volledig onafhankelijk van rollen verdeeld en zijn dus geen hint naar of iemand goed of slecht is.

Na afloop van het spel zal ik wel bekendmaken wie iedereen was, tenzij je dat liever niet wil. Laat het dan weten en je blijft voor altijd anoniem.

Dit spel is een basisspel. We spelen met de basisrollenlijst: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?action=uitleg;type=basisrollen

Normaal vind ik het leuk om op de hoogte te blijven van netwerken, maar voeg mij alsjeblieft niet aan alle PMs toe want dan worden mijn inbox en ik helemaal gek. Wel vind ik het leuk om soms te horen hoe je over het spel denkt. ;D

Het is toegestaan om je wachtwoord te veranderen naar iets dat je zelf makkelijker kan onthouden en om een mailadres in te stellen als je mentions/kopies van PMs wil ontvangen. :)
Je mag ook je avatar veranderen zo lang die wel nog steeds de historische persoon representeert waar je naam naar verwijst. ;D

Denk eraan dat het voor netwerken per PM misschien fijn is om een kopie van je verzonden berichten te bewaren, maar dit moet je dan wel handmatig aanzetten in je instellingen.