[Discussie] Verborgen achter onze maskers zijn we nog altijd vastberaden

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 13:12:33

Vorige topic - Volgende topic

PedroII van Brazilië[729]

Citaat van: Napoleon Bonaparte[729] op  4 juni 2024, 22:55:32
Welkom Pedro!
Ik hoop dat je een coupê Bresilliene hebt meegebracht?
Met extra nootjes als het kan, we gaan ze nodig hebben.

Wat is dat?

Indira Gandhi[729]

Pedro het zijn gesnipperde hazelnootjes.

Mijn plan nu is om nog wat onrust te zaaien voor ik sterf de volgende nacht.

Pedro, je bent toch niet gekoppeld aan Mandela toevallig? Is maar dat ik niet twee wolven dood wil.

Indira Gandhi[729]

Nu heeft Mandela het vuurtje naar Pedro verplaatst dus moeten we oppassen want hij heeft zeer veel macht in dit spel.

Napoleon Bonaparte[729]

Misschien de lunch verplaatsen naar Lizzie? In de hoop dat de sjerp bij een van ons terecht komt.

In ieder geval is het een lunch die weinig zegt. Behalve dan dat we een oplettende iets stillere speler lunchen.

Wat denken jullie?

Napoleon Bonaparte[729]

Ik heb het gevoel dat er mogelijk een wisselaar in het spel is, gezien mandela nu redelijk betrokken lijkt bij het kliekje lili etc,.. Ik zou durven gokken dat die daar kan liggen.
Zullen we de lunch daar naar sturen? Want die situatie lijkt me potentieel gevaarlijker dan een neutraaltje dat op z'n slechtst goed is en 1,5 stem heeft.

Indira Gandhi[729]

Enige wat me angst geeft is dat dit leidt dat de verdenkingen onze weg terug op gaan, maar als jij dit ziet als onze enige kans, verander de lunch dan maar  :) ;)

Napoleon Bonaparte[729]

Citaat van: Indira Gandhi[729] op  6 juni 2024, 22:10:09
Enige wat me angst geeft is dat dit leidt dat de verdenkingen onze weg terug op gaan, maar als jij dit ziet als onze enige kans, verander de lunch dan maar  :) ;)

Op dit moment in het spel weet ik het zo goed als niet meer eerlijk gezegd  XD

Sorry ik was gisteren niet aanwezig, was op city trip. Kan ik wat bij gepraat worden? Ik ben wat uit de loop.

Wie lunchen we?

Nu ik heb een verjaardagsfeestje vandaag en ik ben pas rond 20u terug thuis waarschijnlijk.

Indira Gandhi[729]

Wat dacht je van Lili want buiten dat ze constant achter rolclaims vraagt is ze wel gevaarlijk. Al denk ik wel dat ze beschermd zou kunnen zijn vanacht. Dus weet niet of het slim is?

Napoleon Bonaparte[729]

Napoleon Bonaparte[729]

Citaat van: PedroII van Brazilië[729] op  8 juni 2024, 20:40:51
Iemand die weet wat nelson is?

Geen idee,
Maar blijkbaar zou die bewezen zijn.
Misschien bengel ofzo. Ik heb het idee dat er een Wisselaar inzit die mogelijk langs hem is gepasseerd.

Tot nu toe mislukte al onze lunches.
Als een Wisselaar en Bengel elkaar hebben gevonden en die dus telkens de Wisselaar kan beschermen kan het dat misschien wel verklaren.

wel hopelijk gaat lili wel dood vannacht, want ze vraagt of ik me kan bewijzen door nelson te stalken.