[Welkom] Hoe lang ben jij hier al en wanneer ben je weer weg?

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 16:55:57

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom op het dodenboard!
Ik herinner jullie eraan dat je, ongeacht of je lichaam nog intact is of niet, je met alle doden mag praten, privé of hier (meelezen vind ik leuk), maar je moet erop letten niet met levenden te communiceren zo lang je hier zit.
Rust in vrede voor zolang het duurt. ^-^

Lynn

Citaat van: yasu op 18 maart 2024, 11:33:02
Ik weet die dingen heuuul goed omdat ik vanochtend een gesprek had tijdens het netwerken over of lynn een sociale lunch zou zijn en ik toen in het archief ben gaan kijken :P kan je zelf ook gewoon doen.. scheelt in een hoop spellen wel het "mysterie" of iemand een sociale lunch zou kunnen zijn geweest... beetje kort door de bocht ook :')

Wel dan moet je wel eventjes goed kijken in het archief, want ik heb spel 717 verloren (ik was freaking lunch en de wolven zijn gewonnen), 715 gewonnen en 714 gewonnen op de valreep trouwens. ik doe ook sinds kort terug spellen mee dus geen idee of dit nu echt sociaal is :p

Lynn

Citaat van: redeast op 18 maart 2024, 11:48:58

Ik vind de reactie van Chaos op zo een grap wel interessant. Het is natuurlijk van horen zeggen, maar als ze zo een grap al direct verdacht vindt, klinkt dat voor mij best wel als wolvenpaniek, waarna ze gerustgesteld was nadat haar verteld was dat ze geen verdachte van je was. Ik zie niet waarom je iemand zou verdenken om een grap die in prive gemaakt is.

En dit is dus de reden waarom ik haar vaak verdacht vind (even een tip aan Chaos) ze gaat zeer hard in verdediging bij zeer kleine opmerkingen. Als ik niet zou stoppen met tunnelen zou ik idd weer zeggen dat Chaos slecht is. Maar zal proberen als ik terug tot leven kom om niet te tunnelen (ik beloof niet dat het gaat lukken)

best wel vervelend dat ik tegen mezelf aan het praten ben hahaha

CarnageRazor

Damn, wat is het hier doods zeg.
Lijkt er op dat ik nu degene ben die aan de ketting hangt.  :"(

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

CarnageRazor

Btw irl is ook zo. Fight or flight reactie op zowat alles, heel chaotisch. En dat bedoel ik dan niet slecht maar de reflectie zie je heel hard terug in haar spel.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Gemiste kans het hier Limbo te noemen.

Maar deze Limbo maakt het wel wat gezelliger hier hoop ik!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Heb BW mijn rol gegeven voor ik stierf. En gezegd dat ie me met mijn originele rol moet terughalen.

Maar dat mijn rol verhult werd zag ik niet aankomen. :( dus nu ben ik bang dat ik niet terugkom meer.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Voor de toekomstige doden:

Ik heb al mijn info gedeeld met CarnageRazor.

Ik was de aasgier, Simile liegt.
Ik heb Bloodwolf gepmt dat ik terug moest komen met mijn originele rol.

De zombietovenaar heeft al vrij spel.
En het zombieleger wint zodra ik of CR in een zombie veranderd.

Mochten jullie na ons terug keren, neem vooral contact met ons op.
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Ik vind het sowieso wel bullshit dat jij lichaam nog intact is na een beulsactie. Wat een slechte graphics heeft dit spel!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Die absolute puinhoop in dtopic ga ik zo goed op.
Je ziet het niet aan me want ik ben onthoofd, maar ik heb zo'n grote glimlach op mijn gezicht.
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op 21 maart 2024, 14:21:09
Die absolute puinhoop in dtopic ga ik zo goed op.
Je ziet het niet aan me want ik ben onthoofd, maar ik heb zo'n grote glimlach op mijn gezicht.

(6) ;D

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.