Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Als jij dat geen aanvallen noemt zeg je met die posts net zo weinig over spelers als waar Shaddow WW nu van beschuldigt.

I mean, wat is het nut van benoemen dat iets raar is als je daar niet op z'n minst een verdenking door hebt en er meer info uit wil halen?

De stem op Shaddow snap ik los qua redenering wel. Alleen niet in combinatie met dat je eerder op de dag anderen al hebt gequote/aangesproken of verdacht.

redeast

Citaat van: BloodWolf14 op 19 maart 2024, 18:47:41
Als jij dat geen aanvallen noemt zeg je met die posts net zo weinig over spelers als waar Shaddow WW nu van beschuldigt.

I mean, wat is het nut van benoemen dat iets raar is als je daar niet op z'n minst een verdenking door hebt en er meer info uit wil halen?

De stem op Shaddow snap ik los qua redenering wel. Alleen niet in combinatie met dat je eerder op de dag anderen al hebt gequote/aangesproken of verdacht.
Het is iets wat ik opschrijf omdat meerdere opvallende dingen kunnen leiden tot een verdenking. Als jij dat aanvallen noemt, dan zijn jouw definitie van aanvallen anders dan die van mij is en maak je vooral je eigen stem raar, aangezien ik duidelijk kleur beken.

Volgens mij mag ik overigens gewoon meer mensen benoemen op een dag. Als ik maar een iemand mag benoemen op een dag, dan wordt het een heel saai spelletje. Zoals je misschien ook hebt kunnen zien, is Shaddow tot de laatste post niks gezegd hier, dus dan is het niet zo raar dat ik hem niet eerder benoemd heb.

Thelight288

Na berries initiële reactie mis ik hem nu ook wel. Vond het in eerste instantie niet direct verdacht maar ff verdenking droppen en verdwijnen is ook wel makkelijk zet voor nu mn stem op Berrie. Vind bw nu wel heel scherp over redeast. Chaos kan ik nog lastig inschatten. Yasu en William blijven ook nog wel opties. Heb William behalve dus toen over lunch ook weinig gezien

123berber

Ik ga niet overal uitgebreid op reageren, dat hebben verschillende mensen al gedaan. Ik zal maar gewoon eerlijk zeggen dat ik het lastig vind om op dit moment een echte verdachte aan te wijzen. Ik heb op basis van wat privécontact en het topic hier vooral wat mensen die ik richting groen wil schuiven
Dit zijn onder andere:
Bloodwolf. Alhoewel ik zijn posts opmerkelijk vindt in veel gevallen. Maar na wat privécontact wel even over het spel kunnen sparren wat fijn is.
Redeast valt positief op. Ze steelt veel vragen is kritisch en doet goed mee. Iets wat ik van haar als goedje gewend ben. Als slechtje is ze toch vaak meer onzichtbaar. Haar laatste post slaat ook de spijker op zn kop in mijn ogen.
Castiel vind ik ook sterke posts maken.
De stemmen op waterwork voelen wat makkelijk voor mij. Ik denk dat hij nu onterecht als zondebok fungeert, en met de twee snelle stemmen op hem neig ik hem eerder op goed te zetten.

Op wie ik mijn stel wel moet zetten is me nog wel een groot raadsel. Ik vind het enerzijds wat makkelijk om falsifica te gaan, anderzijds vind ik veel om hem vreemd/verdacht. Natuurlijk de eerste post waar ik mijn vraagtekens bij had. Maar het verdraaien van Waterwork zijn woorden en het hele vage welpverhaal vind ik ook niet echt lekker.

Moet nu in ieder geval ergens naar toe. Straks weer even bijlezen en een definitieve mening vormen.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Chaosimsystem_

[/quote]
Dit klopt niet overigens. Je hebt nooit je medewolven tegengehouden om Lynn te lunchen, je hebt haar zelfs een keer geopperd als lunch en ook wanneer ze door een ander geopperd werd tussen een aantal andere potentiele slachtoffers, je voorkeur uitgesproken voor Lynn, dus ik weet niet waarom je hierover liegt, terwijl hier drie levende spelers zijn die dit kunnen beamen.
[/quote]

Dan moet je nog is teruglezen want elke keer er het besproken werd (ook door mij) bleef ik zeggen: als we Lynn lunchen is het voor mij gedaan. Daarom is zij pas op het einde geluncht omdat het toch gedaan was voor goed. Moet ik nu echt al die berichten hier gaan uit tippen? Vind wel dat er hier veel mensen blind staren op vorige spelen. Het is alsof je iets zoekt om te zeggen?
Je stond al bij mijn verdachten, maar door steeds zo aan te vallen, klim je wel omhoog. Zeker na je m'n speelwijze als slecht helemaal door zou hebben, maar me nooit goed heeft zien spelen. Als het zo blijft gaat mijn stem naar jou.

Thelight288

Wacht ik was vergeten dat Berrie neutraal claimde ik wil op dit punt nog niet op een neutraal claimde stemmen. Tenzij er bewijs is dat doe claim niet klopt

redeast

Citaat van: Chaosimsystem_ op 19 maart 2024, 19:24:49

Dit klopt niet overigens. Je hebt nooit je medewolven tegengehouden om Lynn te lunchen, je hebt haar zelfs een keer geopperd als lunch en ook wanneer ze door een ander geopperd werd tussen een aantal andere potentiele slachtoffers, je voorkeur uitgesproken voor Lynn, dus ik weet niet waarom je hierover liegt, terwijl hier drie levende spelers zijn die dit kunnen beamen.
[/quote]

Dan moet je nog is teruglezen want elke keer er het besproken werd (ook door mij) bleef ik zeggen: als we Lynn lunchen is het voor mij gedaan. Daarom is zij pas op het einde geluncht omdat het toch gedaan was voor goed. Moet ik nu echt al die berichten hier gaan uit tippen? Vind wel dat er hier veel mensen blind staren op vorige spelen. Het is alsof je iets zoekt om te zeggen?
Je stond al bij mijn verdachten, maar door steeds zo aan te vallen, klim je wel omhoog. Zeker na je m'n speelwijze als slecht helemaal door zou hebben, maar me nooit goed heeft zien spelen. Als het zo blijft gaat mijn stem naar jou.
[/quote]
Ik heb inderdaad terug gelezen en precies de berichten waar jij Lynn aandraagt gescreenshot en ik heb nergens een bericht gevonden waar jij tegen Lynn op de lynch was. Tenzij dat een bericht was van voordat ik in de chat zat, is dat dus niet gebeurt. Het gaat mij niet om vorige spellen, het gaat mij om het liegen over dingen. Als jij niet tegen "aanvallen" kan (wat dit overigens niet was), dan moet je dit spel niet spelen. Ik heb jou inderdaad zien reageren op verdenkingen op jou en je reageert elke keer als een kat in 't nauw en ik vraag me af waarom.

redeast

Citaat van: thelight288 op 19 maart 2024, 19:26:41
Wacht ik was vergeten dat Berrie neutraal claimde ik wil op dit punt nog niet op een neutraal claimde stemmen. Tenzij er bewijs is dat doe claim niet klopt
Ik snap niet helemaal waarom je niet op iemand wil stemmen die neutraal claimt? Dat zou wel een heel makkelijke manier zijn om van stemmen af te komen dan.

Thelight288

Ik zeg op dit punt een neutralenjacht vind ik ook niks, tenzij ik sterk gevoel heb dat iemand slecht is, maar mn gevoel bij Berrie is nog niet zo sterk. Bij niemand nog. Maar dan stem ik liever op een van de andere namen die ik noem

redeast

Citaat van: thelight288 op 19 maart 2024, 19:31:12
Ik zeg op dit punt een neutralenjacht vind ik ook niks, tenzij ik sterk gevoel heb dat iemand slecht is, maar mn gevoel bij Berrie is nog niet zo sterk. Bij niemand nog. Maar dan stem ik liever op een van de andere namen die ik noem
Duidelijk. Thanks!

Waterwork

Ik heb op Shaddow gestemd. Zijn stem voelt makkelijk en lijkt mij een manier om een treintje te starten en als 2e van de trein dan niet verdacht te worden. Ook vind ik de manier waarop hij speelt overkomen als slecht omdat ik dit eerder heb meegemaakt met hem. Veeel zeggen maar weinig inhoud jn de posts

Falsifica

Ik mis nog steeds de input van 3 spelers die vreemd op de achtergrond blijven en ik eig niet van ze gewend ben.
William, CarnageRazor en Semi-Sjamaan, waarom zijn jullie zo stil?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Dragonfly

Citaat van: BloodWolf14 op 19 maart 2024, 13:15:48
Goed, en wie zijn dan nog verdachten van je? Alleen Berber I guess gezien deze post?

Wie zijn er nog verdachten van me? Eigenlijk alle spelers zijn nog verdachten van me. Ik heb nog niemand iets zien doen of zeggen dat deze persoon uitsluit. Maarreh bovenaan? Ik denk toch Berber en Chaos. Ook nav de post van Redeast waarin ze aangeeft dat Chaos wel degelijk Lynn wilde eten een ander spel. Ik neig ernaar Redeast hierin meer betrouwbaar te vinden omdat ik Chaos vaker zich op zo'n manier heb zien verdedigen wanneer ze terecht verdacht werd. 

Ik vind trouwens dat Simile echt een random post doet om vervolgens verbaasd te zijn dat niemand op deze post reageert. Deze personen hebben gereageerd, leek mij eigenlijk meer dan voldoende omdat ik het een beetje uit de lucht gegrepen vond.

Rich

Ik vind Simile haar verdenkingen erg voorzichtig overkomen en als mensen erop reageren blijft het van haar kant stil totdat ze ook daadwerkelijk haar stem bepaalt. Dat komt mij niet over als zoeken, maar meer als het verzinnen van een reden om een stem te zetten zonder al te veel stof te laten opwaaien. Ik reageerde op haar verdenking, maar kennelijk mag dat niet van Simile als ik ook niet andere dingen aandraag. Onzin natuurlijk. Ik vind haar "verdenkingen" vrij vergezocht en ook zoals ik al zei zijn ze niet gericht op wolven. Daarom acht ik de kans vrij groot dat ze zelf wolf is.

Bij Castiel zijn post richting Chaos krijg ik ook twijfels. Hij framet haar alsof ze halve verhalen vertelt maar probeert ondertussen informatie over de welp los te krijgen. Komt op mij niet zuiver over, eerder als een wolf die zijn welp zoekt dan een zoekend goedje.

Wie me nu redelijk goed overkomen zijn redeast en Chaos.

Carnage en William vind ik vrij stil voor hun doen, daar hoop ik nog wat van te zien.
Ik zet mijn stem op Simile.

yasu

Ik heb een wat vermoeiende werkdag gehad en mijn sociale batterij is nogal leeg, maar ik zal proberen of ik nog iets op kan brengen. Allereerst heb ik geen concrete naam die als eerste in me op komt voor mijn stem, dus doe ik even een lijstje.

- 123berber, vond hem snel springen op fals, later een "dat zou een slechtje nooit doen" en ik denk dat je als slechtje dat dus juist kan doen en dan zoiets kan roepen, oranje.
- BloodWolf, hoe erg ik me stoorde aan de random verdenking op mij en oproep tot bepaalde neutraaltjes zich bij hem te melden zie ik hier wel eerder een goede BW in dan een slechtje, ik ben het vaak niet eens met de tactiek die hij gebruikt, maar het is wel vaak positief over hem, lichtgroen.
- Carnage, afweziger dan normaal, valt me in negatieve zin op, lichtrood
- Castiel, de posts die hij maakt zijn vol met meningen en vragen en komen sterk over, dat heb ik wel in vorig spel van hem gezien als slechtje, al heb ik het idee dat hij als slechtje er nog een schepje bovenop doet dan hij als goedje doet, lichtgroen.
- Chaos, komt voor mij gewoon redelijk goed over zoals ze als goedje speelt, ietswat chaotisch, maar wel vragen en meningen die misschien wat tegen andere meningen ingaan. Ik denk ook oprecht dat als ze wolf is, ze zelf lynn niet opgegooid zou hebben, ze heeft net zelf erg veel energie verbruikt in een vorig spel, ze wist zelf echt wel dat ze ook nu dan veel energie aan verdenkingen kwijt zou gaan zijn. Dat zegt echter niet dat ze geen wolf kan zijn, ik denk alsnog wel dat ze ook niet tegen een lunch op Lynn zou zijn, lichtgroen.
- Dragonfly, ook wat stiller dan ik van haar gewend ben, daarnaast heb ik vaak dat ik in gesprekken met haar gelijk een goed onderbuikgevoel krijg als ze goed is, en dat onderbuikgevoel niet als ze neutraal of slecht is, op dit moment heb ik eigenlijk nog dat tweede, lichtrood.
- Elias, te weinig gewoon van gezien om een mening over te hebben, zodoende oranje
- Falsifica, gooit lekker wat knuppels her en der naar binnen en is niet bang om zijn kop boven het veld uit te steken, ik kan hem echter totaal niet lezen, ik neig naar een voor goed spelende fals nog, maar durf er geen garanties op te plakken, lichtgroen.
- Redeast, vind ik juist ook wel sterk in de gesprekken en de posts die ze maakt, ze bekend kleur en is niet bang ook om tegen mijn mening in privé te zijn, lichtgroen
- Semi-Sjamaan, nog erg onzichtbaar om een mening over te vormen, oranje.
- Shaddow, naar mijn idee wil Shaddow altijd alle energie die hij maar beschikbaar heeft geven aan het spelen als goedje, zoals ik hem nu zie spelen zou ik ook nog denken aan een goedje, volgens mij steekt hij er minder tijd en energie in als hij slecht is, lichtgroen
- Simile, nog niet super veel van gezien volgens mij, maar hetgeen wat ik heb gezien komt opzich redelijk over, maar nog te weinig om een goede mening bij te vormen, oranje.
- thelight288, komt op het ene moment goed over, op het andere moment heb ik mijn twijfels, het is echter puur onderbuikgevoel, nu ben ik vaker paranoide over thelight als ik zelf goed ben (en niet gekoppeld ben met hem :P), oranje
- Waterwork, komt op het dt misschien kort door de bocht over, maar persoonlijk vind ik hem wel spelen als hoe hij als goedje speelt, lichtgroen.
- William, voor zijn doen erg afwezig, en ik ben dat eigenlijk niet per se van hem gewend, het is pas dag 2, maar volgens mij steekt hij er als goedje vaak meer energie onbewust in, lichtrood.

Dan heb ik iedereen gehad volgens mij, zelf kom ik dan uit tussen Carnage, Dragonfly en William. 2 daarvan meer door afwezigheid, 1 door onderbuikgevoel dat nog niet lekker zit. Ik moet nog even denken waar ik mijn stem op zou willen zetten. Huidig neig ik naar William, maar dat wisselt  nog iedere paar minuten merk ik :')