[Overleg] Even kijken wie jij bent

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:50:34

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Ja ik ook!
Ik ga vast stemmen, want tja ik ga toch dood

WCeend!! Zomerspelen 2014

Simile

Ja jullie timing maakt minder uit  :P. Jullie lijken toch al verloren  XD

De rest van de stemwissels komen in de laatste paar minuten.

thelight288

Hoe weet je dat tenzij je zelf slecht bent haha,? maarja hebben toch verder geen keus dus haha

thelight288

Wist wel dat er iets niet klopte haha, maar Berrie wilde perse volgen, ik had je nog wel snel op lunch gezet, maar dacht je verdient t nu wel haha, dus toch maar lan. Sowieso heb ik me hier al heel dom verraden dus zelf 2 nieuwe adel toevoegen wisten ze zeker dat ik oneven slecht ben xD

Simile

Veel keus hadden jullie ook niet en ik zag een kans om de nacht te overleven hopelijk met het netwerk intact.

Zullen we Fals hier nog bijtrekken gewoon voor de fun of wil je het hierbij laten?

thelight288

Van mij mag je haha, ook als jullie nog iets van koppel zijn wil ik jullie nu best helpen haha, tenzij dat spelbederf is xD (ik verwachtte mogelijk nog iets van vervloekte op oneven)

thelight288

Of jullie zijn even slecht, al snap ik niet waarom fals dan op perry zou gaan. Maar jullie spelen iig samen haha

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Simile

Falsifica

Haha Simile, dit is echt netjes. Vroeg me al af hoe dat contact zo soepel verliep.

Lekker bezig XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

Ik probeerde Berrie nog te overtuigen dat dit niet klopte haha, maar nu is er geen winstkans meer, maar vorige dag ook niet denk ik. Fannie en ww zijn wel sws koppel haha, kan niet anders. Maar jullie hebben t sowieso verdiend

thelight288

Citaat van: thelight288 op 19 november 2023, 22:48:23
ooooooooh adel met mn oneven medewolven hahaha

Ik had me hier al dom verraden dus wie we ook toevoegde wisten nu zeker dat we slecht waren op oneven als ze alles ff lazen

Falsifica

Ja, ik heb het gezien. Ik heb dit hele topic al gelezen. :)
- Captain Jack Sparrow

Simile

Citaat van: thelight288 op 25 november 2023, 22:33:38
Citaat van: thelight288 op 19 november 2023, 22:48:23
ooooooooh adel met mn oneven medewolven hahaha

Ik had me hier al dom verraden dus wie we ook toevoegde wisten nu zeker dat we slecht waren op oneven als ze alles ff lazen

Ja dat las ik nog voor mijn eerste post hier. Ik had jou op orc staan vanwege de yeti maar deze zin bracht me aan het twijfelen dus toen moest er toch een backupplan komen voor de nacht.

Thanks voor mij niet lunchen, toen ik mijn tweede stemwisseling deed had ik een beetje spijt want aan de vroege kant. Vind ik sportief ;)

thelight288

Aangezien jullie echt op oneven wilde denk ik dat jullie wss slecht zijn op even, maar dan moet fals hulpje zijn want anders was die dood met de adel vgm. Ik zie t straks wel haha