[Overleg] Even kijken wie jij bent

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:50:34

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Jullie zijn dit spel de adellijken. Het is belangrijk om even te vermelden dat je andere spelers niet mag vertellen dat je adellijk bent. Zie hiervoor ook het andere topic op dit board.

Hier kunnen jullie je aan elkaar voorstellen. Ook op oneven dagen mag je overlegboards gebruiken om te overleggen.

123berber

ROBIN WAAG HET NIET MIJ NOG EENS TE BACKSTABBEN ALS ADEL!!!

En verder hoi leuk dat we samenwerken. @Mexicanobroeder  mogen we al overleggen hier ondanks dat het dag 1 dus oneven is?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Mexicanobroeder

Netwerken is volledig vrij, dus mag je vanzelfsprekend hier nu al overleggen. :P

Robin89

Citaat van: 123berber op 10 november 2023, 22:44:16
ROBIN WAAG HET NIET MIJ NOG EENS TE BACKSTABBEN ALS ADEL!!!

En verder hoi leuk dat we samenwerken. @Mexicanobroeder  mogen we al overleggen hier ondanks dat het dag 1 dus oneven is?

Hahaha ik krijg wel meteen een flashback naar spel 600 XD
Maar dat zal ik je nooit meer aan doen Berrie. Leuk om met jullie in de adel te zitten!!

Williambz

Oeh adel is wel grappig in een dubbel spel. Ik verwacht in het oneven spel eigenlijk ook wel een adel, want we hebben erg veel spelers.

123berber

Dat hoop ik maar Robin. Zullen we over de app onze even rollen delen?

thelight288

ooooooooh adel met mn oneven medewolven hahaha

123berber

Simile, we hebben een appgroepje. Wil je daarin?

thelight288

Leuk dat je er bent. Hierom wilde we graag voor even spelen

123berber

@Simile bewust nu voor jou gegaan aangezien jij een van de spillen uit het andere netwerk bent. Zoals je ziet waren we adel en hebben we de push op Falsifica vooral gedaan om uit te sluiten dat hij is geconverteerd. Dit ook omdat we sterke vermoedens kregen van een koppel daar en falsifica ons een logisch slecht deel leken.

We kunnen nu met zekerheid stellen dat Falsifica geen volbloed even is.

De focus voor ons op even wat ook vooral omdat we onze adelkrachten nog gebruiken konden om mensen gemakkelijk te checken, behalve dat de unanieme of bijna unanieme stemmingen die cermoeilijkten.

123berber

Trouwens excuses voor de dubbelpost. Ik wist dat Robin en TL slecht zijn op oneven, maar wilde het graag met ze op de even kant afmaken omdat we er daar bijna zijn. Praktisch iedereen was bekend. Tenslotte.
Semi is slaapwandelaar en heeft afgelopen nacht geen actie bij Waterwork gezien, we gaan er dus van uit dat Waterwork geen hz is, maar de goede kant van een koppel, de vraag is wie de slechte kant is. Heb jij ideeën?

123berber

Heb jij nog aanwijzingen over wat Wazige zou kunnen zijn oneven? Of Kay. Want die zijn voor ons nog vraagtekens namelijk.

thelight288

Ja Lynch me ook maar hoor, Robin en ik hebben oneven ook genegeerd omdat wannas en ramp niet echt actief waren. Dus daarom jammer dat de rest op oneven wilde focussen. ik denk zelf mogelijk fannie ik vind r echt verdacht spelen. Zou ook vooral oppassen dat ze oneven niet g/s zijn. Slecht had welp op even dus miss ook vervloekte ofzo als offboardje hier. Zeker als waterwork en fannie de zvw claimen te zijn. Zie ik wel mogelijk vervloekte zijn.

thelight288

Of sjamaan. Waterwork leek ook zeker te weten dat robin of ik slecht waren al eerder ineens dus miss hebben ze ons gewoon gezien

thelight288

Hadden Kay falsifica en jou ook meer bij even moeten betrekken, maar het was al heel intens. En bestede al mn vrije tijd eraan