Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

Robin89

Citaat van: 123berber op 21 november 2023, 18:27:43
Ik ben ook niet gehackt afgelopen nacht. Lijkt me een slechte hacker te zijn. Blijkbaar dus al nacht 2 een kant gekozen? misschien dat we voor de even slechtjes voorzichtig kunnen gaan kijken naar de spelers waarbij Lan zich comfortabel genoeg voelt om direct rollen uit te wisselen en met diegene een kant te kiezen?

Ik zou dan iig denken aan Wannas. En ik vermoed nu ook dat Lan slechte raddraaier is. Herinner me ook dat hij helemaal aan het begin van dit spel tegen me zei dat hij neutraal was aan de even kant en er wel voor open stond om voor slecht te kiezen. Wannas claimde ook neutraal aan de even-kant, maar ik vermoed eigenlijk dat hij daar gewoon slecht is... ook omdat er volgens mij al best veel andere neutrale rollen zijn aan de even kant van het spel.

Waar ik nu alleen een beetje mee zit is het volgende... is het nu echt onze beste optie om een slechte raddraaier eruit te stemmen? Als de meerderheid vindt van wel, kan ik daar mee leven hoor. Maar het voelt een beetje als optie B terwijl optie A ook ergens binnen handbereik ligt... Ik ga iig nog even nadenken en wat netwerken om de boel voor mezelf nog wat beter op een rijtje te krijgen.

Rich

Citaat van: Falsifica op 21 november 2023, 18:36:07
Ik vind deze volgstemmen nu al niet prettig.
Maar Lan heeft al genoeg tijd gehad zich te verdedigen en thelight is als enige van de 2 moeite aan het doen gedurende hele speldag.
Dus alleen al daarom laat ik mijn stem voorlopig nog staan.

Wel, van adriaan en berrie is het logisch dat ze op Lan stemmen omdat Lan beweert dat berrie en adriaan in de hack zaten en zij ontkennen dat.
Lan had misschien niet verwacht gehuidenwisseld te staan met thelight en nu dat wel gebeurd is valt hij door de mand en kan hij niet meer de echte spelers noemen die geraddraaid zijn omdat een van deze sowieso slecht is.
Daarnaast doet het uitblijven van een verdediging van Lan me vermoeden dat hij idd slecht is, feit blijft dat hij dan hoogstens hulpje is en we beter een wolf kunnen lynchen. Wie verwachten we dat slecht is, mocht Lan idd slecht zijn? Zo kunnen we wellicht wel een wolf achterhalen.

Thelight288

Citaat van: Simile op 21 november 2023, 18:39:39
Ik mis hier iets denk ik.

TheLight geeft aan met Lan te zijn huidengewisseld en in een raddraai een slechte rol te hebben gekregen. Hoe zegt dat iets over Lan?
Als slechte hacker zou ik te allen tijde proberen mijzelf met wat goede rollen te draaien in de hoop zienende krachten te stelen. En dus een apostaat vermijden mee te draaien.

Ik vind dat men hier echt te makkelijk op inspringt op dag 5 notabene.
Ik ga stemmen op een Lanstemmer

omdat er sowieso niemand claimt nu in de raddraai te zitten. dus die moeten beide slecht zijn anders vertel je dat wel. Lan wilt waarschijnlijk wilt dat we eerst dan adriaan of berrie eruit stemmen om vervolgens zelf als hulpje eraan te gaan en de wolven zo te beschermen. kan niks anders bedenken. maar berrie is sowieso vrij zeker goed op de even dagen. Dus ben geneigd hem eerder te vertrouwen dan Lan op dit punt.

Thelight288

andere opties zijn dan adriaan omdat die helemaal niet bewezen is van die 2, of wannas ofzo, omdat ik lan wel slecht zie kiezen als wannas dat is. daarbij heb ik hem heel het spel nog niet van hem gezien waarom ik hem zou vertrouwen

Robin89

Ik vind dit raar. Denk dat Lan op zichzelf gaat om de echte wolven te beschermen. Dus alleen al uit een soort van protest tegen deze Lan-beweging gaat mijn stem naar Wannas XD (die volgens mij wel gewoon slecht moet zijn)

Falsifica

Vanwege die raddraaier actie vind ik het niet prettig Lan eruit te stemmen met een resultaat waar we zo ook nog eens niks aan hebben. Zelfs al is ie slechte raddraaier, dat is waarschijnlijk niet de rol die we te zien krijgen.

En verder ben ik het met Robin eens, dit is om slecht te beschermen. Dus dan maar naar Wannas, die hoog staat op mijn verdachte lijstje.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Lan

Ik heb de situatie bij Thelight uitgelegd. Als jullie oprecht denken dat het meest aannemelijke scenario is dat er een slechte raddraaier is die ofwel random twee slechtjes en zichzelf (of drie slechtjes) (of nog dommer, bewust twee/drie slechtjes) gaat wisselen, dan ben ik bij het verkeerde loketje en heb ik weinig zin nog mee te spelen  :P

Falsifica

Citaat van: Lan op 21 november 2023, 19:16:06
Ik heb de situatie bij Thelight uitgelegd. Als jullie oprecht denken dat het meest aannemelijke scenario is dat er een slechte raddraaier is die ofwel random twee slechtjes en zichzelf (of drie slechtjes) (of nog dommer, bewust twee/drie slechtjes) gaat wisselen, dan ben ik bij het verkeerde loketje en heb ik weinig zin nog mee te spelen  :P
Zeg dat dan ook. Je geeft het al op nog voor er iets is gebeurd. Als je niet wilt spelen, dan laat je je stem maar staan. Maar we hebben een dtopic voor een reden. En tot nu toe heb ik niet het idee gehad dat je dat begrijpt.
Vroeger speelde je leuker Lan, kom op man.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Lan

Nou ja, jullie stemmen op me, dan verwacht ik (misschien is dat te optimistisch) dat er over is nagedacht. Ik geef hier geen nieuwe informatie op tafel, ik doe alleen een analyse. Als dat nieuwe informatie is, dan wil dat voornamelijk zeggen dat er collectief niet nagedacht wordt. Waarom ligt de verantwoordelijkheid enkel bij mij?

Als ik het idee had dat een pleidooi in het discussietopic een verschil zou maken dan zou ik het doen, maar mensen spelen graag in achterkamertjes en de keuze of ik lynch ben wordt daar gemaakt, en niet in het discussietopic.

Simile

Wat een aanmatigende toon zeg.
Volgens mij heb ik met anderen vrij duidelijk gemaakt dat het een bijzondere gang van zaken is nu en we het er niet mee eens zijn.

Falsifica

Je wordt al anderhalve dag aangevallen door thelight op dtopic. En dan besluit je je verhaal aan enkel thelight te doen.
Vind je het gek dat we dan enkel thelights woorden hebben om mee in te stemmen?

Is het je niet opgevallen dat ik al gedurende de hele dag aan het proberen ben discussie op te starten?
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

wat lan tegen mij verteld heeft heb ik hier gedeeld. en zoals ik zei, berrie is waarschijnlijk goed, het is aan berrie zelf waarom ik dat denk. Dus adriaan of berrie eruitstemmen kan ook nog, waar mijn voorkeur dan ligt bij adriaan. Maar omdat ik berrie vertrouw heb ik gewoon gevoel dat lan liegt. Wannas zie ik ook nog wel slecht zijn. dan kunnen we dit later achterhalen.

Falsifica

je hebt in jouw woorden gedeeld wat Lan je gezegd heeft.

Ik heb nooit Lan's woorden gehoord.
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Lan

Citaat van: Simile op 21 november 2023, 19:25:26

Wat een aanmatigende toon zeg.
Volgens mij heb ik met anderen vrij duidelijk gemaakt dat het een bijzondere gang van zaken is nu en we het er niet mee eens zijn.

Er staat een als, het is inderdaad niet van toepassing op de mensen die wel degelijk de informatie gebruiken om tot een analyse te komen. Mijn excuses als dat niet goed is overgekomen, dat is niet mijn bedoeling. Sorry.

Falsifica, dat zie ik, maar zoals ik al aangeef, de informatie ik deel is niet nieuw. Iedereen kan concluderen dat het scenario van een slechte hacker met een sloot wolfjes een leuk sprookje is, en tot Simile heeft niemand vraagtekens gezet bij het verhaal.