Welkom Wolven

Gestart door redeast, 4 november 2023, 12:26:29

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Welkom @bert-boefjes en @Rampposi !

bert-boefjes

Goedenmiddag  :)
Ik ben Leugenwolf en jij
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Rampposi

Goedendag, ik ben ketterse wolf.

bert-boefjes

Gezellig  :) Al een voorkeur voor een eerste lunch?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Rampposi

Ik laat de keuze voor de lunch volledig aan jou over voor deze nacht.

bert-boefjes

Dan stel ik voor om Thelight te doen. Die heeft het afgelopen potje ook lang overleefd. Als ik kijk naar de afgelopen potjes dan valt me op dat hij samen met Robin, Yasu en Waterwork ook wel vaak snel bij elkaar bewezen zijn of in ieder geval snel elkaar lijken te vertrouwen.
Dus wat mij betreft gaan we de eerste nacht voor een uit dat groepje zodat ze mogelijk ook wat voorzichtiger naar elkaar toe zijn.

Ik heb verder nog niet genetwerkt. Afgelopen dagen redelijk beroerd geweest.

bert-boefjes

Ik kreeg vandaag een berichtje van Lynn. Ze claimt sjamaan te zijn en mij gezien te hebben. Ze noemde wel mijn juiste rol en ik zie nog niets in de discussie staan dat mogelijk naar mij zou hinten als slecht. Dus vooralsnog ben ik wel geneigd het te geloven. Ik heb haar nog niets verteld over wat en wie er hier verder op het board zit.  O0
Ik zet voor nu alvast Robin neer als lunch. Mocht je liever een ander willen, voel je vrij om te wijzigen. Iedereen is wat mij betreft prima.  O0

Rampposi

Ik ga pushen om thelight op de lynch te krijgen. Ik heb een plan en dat kan heel raar klinken, maar:
Als jij of lynn uiteindelijk wijze burger met 2 priesters kan claimen, kan het nog werken misschien.

Want ik push nu heel hevig op TL, want ik zou mijn 'water' nog niet willen gooien, vanwege een uitlokactie van een ketter, die toch niet kan sterven aan priesterwater.

Als er dus een wijze burger claimt dat er 2 priesters zijn, en kan de controleerbare rol die er wss wel in zit voor goed, op de lynch eindigen omdat 2 priesters al OP is, met WB om te confirmen.

Hoe denk jij hierover?

Also, robin op de lunch is prima!

bert-boefjes

Lynn gaat komende nacht Mexicano bekijken.

Ik vind het op zich wel een goed plan. Ik denk dat het misschien handig is om te kijken of we mogelijk CarnageRazor kunnen vragen daarbij, als iemand zich bij hem meldt als Wijze burger?

Rampposi

Ik contact carnage even of hij al een wbclaim heeft ontvangen.

Rampposi

Ik denk dat ik nu moet wateren, deze deadline, voor geloofwaardigheid. :/

bert-boefjes

Ik ga denk ik sowieso een leugenstem gebruiken. Denk dat ik mijn "zichtbare stem" op Yasu zet en dan lieg naar thelight.

Rampposi

Maar, water ik nu, volgende dag, of niet?

bert-boefjes

Ik denk dat later misschien handiger is.
Nu liggen wij toch al redelijk onder een vergrootglas omdat we niet  in de plannen van dat groepje mee gaan.
Dus hopelijk als thelight lynch is en robin vannacht sterft, dan zijn er minder mensen, dus dan kan het misschien beter uitpakken?

Rampposi

Ik zit momenteel in dubio.
Als we TL's geloofwaardigheid niet in twijfel trekken, is het spel voor ons al voorbij omdat we niet genoeg doden kunnen maken om 3 lynches te overleven, dit zou betekenen dat ik TL zou moeten blijven tunnelen, en dat op een goedjesmanier over moeten laten komen.
De WB heeft het aantal ketters opgevraagd, dat was 1 (wat ik zelf een minder slimme situatie vind, want dan kan je zo verdacht worden onder het mom van 'wolven weten dat ook' of 'ja dat hadden we ook wel beetje door')

Ik denk dat mijn volgende stap gewoon wordt om te zeggen dat het verdachte lijstje van TL overeenkomt met de mensen die het niet direct eens zijn of geen onderdeel waren van het plan. Ik blijf op die manier in die tunnel hangen zodat ik mijn water volgende speldag kan gebruiken als TL overleefd.
Als TL uiteindelijk op de lynch terechtkomt, dan moet ik sowieso niet meer wateren want dan zijn alle ballen op mij.