Variant bespreken ~ Pros and cons

Gestart door Skunki, 17 april 2023, 08:51:40

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Heyhey!

Hopelijk vond men de variant wederom, ondanks de chaos, leuk. Mogelijk wil een andere spelleider dit in de toekomst nog eens proberen!

Graag hier jullie meningen, plus- en minpunten van de variant, de voordelen en alles wat je te binnen kan schieten.

Ik vat niets negatief op, dus lucht je hart!

Malanaphy

Ik heb ze zelf natuurlijk niet gehad dus ik zeg dit nu als een outsider, maar ik vond dat er best wel veel boxen waren waar voornamelijk dus ook negatieve dingen in zaten. Was daar niet zo'n fan van... ik denk dat het misschien leuker/spannender was geweest om ipv zo'n ding de wheel of doom te moeten draaien, minus het doodgaan dan.

Ik vond het wel een leuke variant! Ik vroeg mij sws af trouwens, je koos niet random de voordelen toch? Of wel? Want het leek me wel berekend zegmaar hahahah
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Nadeel is wel dat ik nu steeds Pandora armbanden en bedels als advertentie voorgeschoteld krijg.  XD

Thelight288

Ik vond de dozen wel interessant. Koppel geworden , extra conversie of cupido was mogelijk. Ja de drietallen voordeel had ik weinig aan en vond t niet helemaal waard haha, maarja stemrecht verliezen was wel vervelend. Ik vond juist het mysterieuze leuk en ze waren zeker niet allemaal nadelig

Thelight288

Enige nadeel wat mij lijkt met wheel of doom is dat als een bekend slechtje daar gewoon op kan gaan en zo mensen mogelijk laat sterven. Als ik op die manier dood zou gaan zou ik niet fijn vinden iig

Malanaphy

Citaat van: thelight288 op 17 april 2023, 13:11:35
Enige nadeel wat mij lijkt met wheel of doom is dat als een bekend slechtje daar gewoon op kan gaan en zo mensen mogelijk laat sterven. Als ik op die manier dood zou gaan zou ik niet fijn vinden iig
Jaaa daar ben ik het ook mee eens idd, ik zou daar dan het rechtstreeks doodgaan van afhalen en eventueel dan zo'n moeilijke challenge zoals bij de box aan toevoegen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Skunki

Nou ja, de dood zit erop omdat je écht mensen wilt afschrikken om "dan maar" voor wheel of doom te gaan.
Als er enkel opdrachtjes en zaken inzitten dan krijg je, net als in dit spel, dan men liever voor willekeurige "boxjes" gaat, omdat ze dat een spannend idee vinden.

Dus ik zou in zo'n variant altijd de kans/ angst op de dood erin houden, waarbij de kans dat die daadwerkelijk valt gedurende het spel iets verder oploopt!