Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Nabespreektopic - Done!

Gestart door Skunki, 17 april 2023, 08:26:31

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Gefeliciteerd Angelique (weerwolf), Castiel. (conversie wolf), Lan (orc), Sunny (weerwolf), Thelight288 (Thelight288 (weerwolf) en Shaddow (weerwolf)!

Het spel was op sommige punten volgens mij enigszins chaotisch voor zowel de spelers als spelleiding, ondanks dat hoop ik dat jullie hebben kunnen genieten van mijn laatste spelletje <3!  :"(

Bedankt voor iedereen die ooit een spelletje van mij heeft gespeeld en bedankt Berrie, voor het helpen met dit onwijs chaotische spelletje @123berber  :-* <3!

:-* Skunki out !

Skunki

En voor mensen die heel dankbaar zijn voor mijn spellen, zou het heerlijk veel tijd schelen als jullie mij uit whatsapp groepjes van oude spellen willen trappen. Anders moet ik dat zelf 1 voor 1 gaan doen! <3

Thelight288

Dit was echt intens potje haha. Van vervloekte met bloedbroeder naar g/s koppel naar s/s koppel. Zovaak moeten aanpassen, maar kwam zo wel alle netwerken in haha

123berber

Mag ik hemel en aarde bedanken dat het voorbij is. Jeetje wat een werk was dit en respect dat je dit de vorige keer helemaal alleen hebt gedaan :o :o

Gefeliciteerd slecht!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Aappen21

Het begon met chaos en het eindigte met chaos, thats my man.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Thelight288

Alleen die raddraai actie doorging was even schrikken idd. Uiteindelijk pakte nog goed uit

Castiel.

Jeeej! Haha wat een sick potje! Moet hier ook echt even van bijkomen  ;D
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Angelique

Was wel een plottwist op het einde toen ik opeens geconverteerd werd, net nadat ik 100% bewezen was als goedje  XD

Maar leuk potje uiteindelijk, ondanks dat ik in het begin niet mega actief mee deed!

Sunny

Citaat van: thelight288 op 17 april 2023, 08:54:45
Alleen die raddraai actie doorging was even schrikken idd. Uiteindelijk pakte nog goed uit
Jaaa we hadden het zo goed gepland dachten we en toen was ik alsnog slecht.
Gelukkig wist Goed heeeeel zeker dan ik slechts een hulpje was  ;)

Bedankt Tim en Berrie, wat een werk zit hier in.

Thelight288

Citaat van: Angelique op 17 april 2023, 09:16:02
Was wel een plottwist op het einde toen ik opeens geconverteerd werd, net nadat ik 100% bewezen was als goedje  XD

Maar leuk potje uiteindelijk, ondanks dat ik in het begin niet mega actief mee deed!

Als shaddow niet de lunch opnieuw had gepost was Rampposi al geconverteerd geweest xD

Angelique

Citaat van: thelight288 op 17 april 2023, 09:23:11
Citaat van: Angelique op 17 april 2023, 09:16:02

Als shaddow niet de lunch opnieuw had gepost was Rampposi al geconverteerd geweest xD

Dat was dan een gelukje voor mij  XD

Mexicanobroeder

Citaat van: 123berber op 17 april 2023, 08:40:51
Mag ik hemel en aarde bedanken dat het voorbij is. Jeetje wat een werk was dit en respect dat je dit de vorige keer helemaal alleen hebt gedaan :o :o

Gefeliciteerd slecht!

Ik had wel het idee dat jullie nu iets harder waren losgegaan met de voor/nadelen. Waardoor het ook erg chaotisch werd en het spel ineens totaal omsloeg (tbh dat gebeurde de vorige keer ook). Waarbij het totaal niet hielp dat WW, die Aappen waarschijnlijk had kunnen verdedigen, ineens dood liep. Anders was Castiel. wel gewoon gestorven die nacht en was het in ieder geval spannend geworden. Dan was Angelique in ieder geval niet geconverteerd en waren Aappen en WW er nog bewezen bij. Had wel eea gescheeld.

Ik vind het wel jammer dat het Wheel of Doom zoveel gebruikt heeft moeten worden en dat vind ik wel een heikel punt van deze variant: Als iemand bekend slecht is kan diegene feitelijk álles blokkeren en evt mensen gewoon mee trekken naar wheel of doom. Gelukkig deed William dat niet volledig (en daardoor tekende hij ironisch genoeg voor zijn eigen dood in totaal gewonnen positie, dat vond ik wel sneu), waardoor het verdelen interessant bleef. En sommige goedjes (ik noem iemand anders die wél is gestorven aan het WoD) wilden ook niet echt inbinden.

Die kracht van 3 rollen wisselen 3x in het spel vond ik echt te veel trouwens, goed kán hem ook gebruiken maar het is zo uitdagend om te proberen voor slecht te gaan daarmee, dat zie je nu ook bij de laatste ronde. Ik heb hem zelf gehad dus ik wist al hoe ontwrichtend ie was.

Ik zat wel al lang te hameren op Thelight (bij Foxi echt meerdere malen genoemd en daarom ook het radje draaien op hem gegooid), maar omdat ik niet verwachtte dat hij s/s zou zijn niet interessant genoeg om te doden.

Mexicanobroeder

Wat ook lastig is: Ook in het dodenboard was er volgens mij wel de mening dat slecht een probleem had na nacht 6. Dusja, het is gewoon heel moeilijk om balans bij dit spel in te schatten, want 1 speldag later staat slecht er ineens ruim beter voor.

Skunki

Ja, het vorige spel werd een meerderheid niet gewaardeerd dus toen maas het wheel of doom, maar echt niet de wens dat men die gebruikte. Het blijft lastig een systeem te bedenken dat iedereen voor moet zijn, waarbij men zich er niet enorm rot over gaat voelen..

Malanaphy

Helemaal verdiend, goed werkte voor geen ene meter samen en hier heeft slecht goed gebruik van gemaakt. Congrats :-*
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.