Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:44:39

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Nja ik snap dat ik verdacht ben, zeker ook omdat mn startersitem ook niet al te functioneel is voor het collectieve goed voor goed, en de items die ik haal ook niet helemaal logisch zijn, maar ik zorg er voor dat slecht die items niet krijgt dus vandaar.

Lynn

Als ik eerlijk ben snap ik de meeste spelers hun acties niet.

Rampposi

Weet een van jullie waarom een actie op BloodWolf14 zou mislukken?

Lynn

Citaat van: Rampposi op 29 april 2023, 16:54:49
Weet een van jullie waarom een actie op BloodWolf14 zou mislukken?

verschillende dingen

Erwipro

Yeti, apostaat en deurketting komen nu in me op. Maar er is vast meer.

Rampposi

Jullie hebben dat beide niet veroorzaakt dus, oke dan weet ik voldoende.

Rampposi

Oke we moeten echt ff wat meer communiceren. Zo gebeurt er nooit wat.
Wie verdenken jullie?
Waarom?
Voor wie kunnen jullie 100% instaan? En hoezo?

Ik verdenk op dit moment Mexi, Dixie/Circle en aappen en lichtelijk jou erwi.
Waarom? Mexi vanwege de weinige inbreng.
Dixie/Circle als potentieel conversie/lijk. Logisch doelwit.
Aappen vanwege de stemswitch en de rush naar de raadszaal zonder logische onderbouwing.
Erwi jou lictelijk,maar dat komt meer door gevoel en gebaseerd op je speelstijl.

Ik durf eigenlijk voor niemand 100% in te staan. Welmet grote zekerheid voor Lynn en Bloodwolf. Lynn vanwege de tunnels op haar en de weinige resistance die daarbij zit. Bloodwolf komt door informatie vanuit mijn actie.

Lynn

Het was niet echt slim om openbaar neer te zetten dat jou actie op bloodwolf mislukt is. Nu begrijp ik niet zo goed waarom je met grote zekerheid voor bloodwolf kan instaan door informatie vanuit je actie terwijl die mislukt is? Kan je dit even uitleggen?

ik kan voor niemand instaan aangezien ik totaal geen contact heb met iemand, behalve jullie.

eigenlijk vertrouw ik gewoon weg niemand, de helft van het spel wil me ophangen en ik heb werkelijk waar geen idee waarom. En de andere helft lijkt hier niet om te geven.

Erwipro

Citaat van: Rampposi op 29 april 2023, 22:43:58
Wie verdenken jullie?
Waarom?
Voor wie kunnen jullie 100% instaan? En hoezo?
Verdenkingen uitspreken vind ik erg moeilijk. Daar waar ik in het begin vrij veel zeker dacht te weten, zakt nu alle grond onder m'n voeten weg. Ik ben slecht in tussen de regels door lezen in de discussie dus ik ga een beetje op stemgedrag af.

Ik kan voor helemaal niemand 100% instaan, maar ik wil Dixie en Yasu toch een aardige kans geven om goed te zijn. En ik denk dat jullie twee dezelfde alliantie hebben dus met Occam's razor zou dat toch goed moeten zijn.

Rampposi

Dit waren vragen van mijn ouijaboard, en de antwoorden;
21 april; doden zeggen 2 of meer neutralen
24 april; doden zeggen dat er een zvw in zit
26 april: doden zeggen dat er geen conversiemogelijkheid is
29 april; doden zeggen dat bloodwolf geen slechtje is
30 april; vraag of er een slechtje is in deze wijk, nog geen antwoord.

Rampposi

Ik ben in elkaar geslagen, dus ik kan niks inzetten deze dag. Maar ik dump hier even een lijstje met items die ik nĂș heb. Ik vertrouw jou wel Erwi (3 slechtjes in deze wijk is mij te veel)

Ik heb nog 2 tarotkaarten
Ik heb een ouijaboard
Ik heb een vriendschapsbrood Herman
Ik heb een stempas
Ik heb een loterijticket

Erwipro

Dit is nuttig. Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb namelijk de drank van de langzame dood gekregen. Hoe zorg ik dat er zo weinig mogelijk acties op me gedaan worden? Als ik het ga verkondigen gaat iedereen me wantrouwen en juist acties doen.
Ik denk dat ik jou bij dezen ook maar vertrouw en vertel dat ik helderziende ben. Vannacht heb ik Bloodwolf als neutraal gezien. Ik heb een sterk vermoeden dat hij lijk is en Mexi de aandacht naar hem verschuift zodat de wolfjes er zo een lijk uit kunnen werken.

Rampposi

Citaat van: Erwipro op  2 mei 2023, 04:58:58
Dit is nuttig. Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb namelijk de drank van de langzame dood gekregen. Hoe zorg ik dat er zo weinig mogelijk acties op me gedaan worden? Als ik het ga verkondigen gaat iedereen me wantrouwen en juist acties doen.
Ik denk dat ik jou bij dezen ook maar vertrouw en vertel dat ik helderziende ben. Vannacht heb ik Bloodwolf als neutraal gezien. Ik heb een sterk vermoeden dat hij lijk is en Mexi de aandacht naar hem verschuift zodat de wolfjes er zo een lijk uit kunnen werken.
Oh, een dubbele wolf en een helderziende in onze wijk. Dat is iets wat ik niet had verwacht.
Ik denk dat je moet hopen dat ze met zn allen met hun tengels van je afblijven XD
Bloodwolf heb je als neutraal gezien. Dan zou hij wel lijk kunnen zijn, maar waarom moord hij dan niet? RoodHapje de delver is al lang dood?
Wat heb je nog meer gezien als ik vragen mag..? Als je dat niet kwijt wil, even goede vrienden. Ik ga wss toch dood deze dag. (Ik kan mijn stempas niet inzetten namelijk :/ )

Erwipro

Misschien een tweede delver? Of een nog levende speler die (al dan niet met de dubbeldrank, ik heb het niet goed bijgehouden) bij de begraafplaats is geweest?
Verder, wat ik gezien heb staat het lijstje dat Dixie eerder postte (dat lijstje is langer, ik weet niet precies hoe ze aan die info komt). Verder heb ik 3 mislukte visioenen, twee op Lynn en nog een op Bloodwolf.

Erwipro

Ik heb ook nog een stempas en wil die wel inzetten op Mexi, ik vertrouw jou meer :)