Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:44:39

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Beste buurtbewoners,

Afgelopen dag is William gezellig bij ons in de straat komen wonen! Dus ik hoop dat jullie je best doen om hem welkom te laten voelen hier!  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Williambz


Lynn

Hallo,

Welkom in onze buurt.

Erwipro

Welkom!
Kom je hier voor de promotie of voor de info? :D

Williambz

Citaat van: Erwipro op 19 april 2023, 22:53:00
Welkom!
Kom je hier voor de promotie of voor de info? :D

Gewoon voor de leuke mensen natuurlijk  :P

Rampposi

Kijk, dat is het beste antwoord!

Zijn er mensen die denken dat RoodHapje goed is en mij kunnen/willen overtuigen? Anders staat mijn stem vast.

Williambz

Citaat van: Rampposi op 20 april 2023, 19:02:43
Kijk, dat is het beste antwoord!

Zijn er mensen die denken dat RoodHapje goed is en mij kunnen/willen overtuigen? Anders staat mijn stem vast.

Goed denk ik niet. Neutraal zou nog wel kunnen lijkt mij.

Rampposi

Nee maar aan de andere kant, de enige reden dat RH heeft gegeven is dat hij goed cpaimt als angst voor neutraalclaim en wolven denken aah een potentiele delver.
Dus geeft ons ook indirect angst dat we mogelijk een delver lynchen, want door die redenatie denk ik of delver, of slecht. Aangezien delver zn eigen alliantie kan hebben, wil ik die ook gewoon weg bij gebrek aan beter.
+ mislukte wissel.

Lynn

waarom werd roodhapje eruit gestemd eigenlijk?

Williambz

Citaat van: Lynn op 21 april 2023, 10:49:25
waarom werd roodhapje eruit gestemd eigenlijk?

Door een mislukte wissel op hem blijkbaar. Hij werd ervan verdacht slecht of neutraal te zijn.

Lynn

Citaat van: Williambz op 21 april 2023, 11:20:19
Citaat van: Lynn op 21 april 2023, 10:49:25
waarom werd roodhapje eruit gestemd eigenlijk?

Door een mislukte wissel op hem blijkbaar. Hij werd ervan verdacht slecht of neutraal te zijn.

maar mislukte wissel in dit spel kan van alles zijn. Enig idee hoeveel items voor mislukte acties zorgt?

Citaat van: Rampposi op 20 april 2023, 20:45:14
Aangezien delver zn eigen alliantie kan hebben, wil ik die ook gewoon weg bij gebrek aan beter.
+ mislukte wissel.

Momenteel zijn is er nog geen lunch geweest, dus hoe slim is het dan om een mogelijke delver eruit te halen? Delver kan alsnog winnen met goed als deze zijn lijk opgeeft, lijk winst wint de delver alsnog mee dus delver eruit is nooit in het voordeel van ons

Lynn

Okay even over een andere boeg gooien, want anders kom ik nergens.

Waarom zijn jullie goed?

Rampposi

Omdat ik heerlijk mijzelf ben en met niemand kan overleggen buiten dit topic kan ik een makkelijke bliksemafleider zijn voor de wolven wat ook al gebeurt is voor de wateractie en daarom ben ik goed.

Erwipro

Tja, omdat ik een goede rol heb gekregen :D
Ik heb niet echt bewijs nodig eigenlijk. Een paar spelers zetten me voor nu wel op safe dus dat zal wel iets zeggen.

Williambz

Ik ben nog niet echt verdacht door mensen, omdat ik volgens mij de eerste was die al direct op Morana ging. Ik vond haar verdediging erg zwak en haar juist alleen maar verdachter maken. En ze was inderdaad ook wolf. Weliswaar een koppel, maar dat zullen de wolven niet hebben geweten lijkt mij.