Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:44:39

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Beste buurtbewoners,

Welkom in de buurtapp van onze wijk Achter de Vesting. Veel mensen vinden onze wijk vaak wat saai en de huizen te klein. Maar Achter de Vesting is ontstaan als een echte arbeiderswijk. En als je zo veel en zo hard werkt, dan hoef je ook nog helemaal niet een groot huis te hebben. Dat zal in de toekomst vanzelf komen.

Nog steeds is Achter de Vesting de wijk waar de meest harde werkers wonen.
De kracht van jullie wijk is, dat jullie iedere dag een dubbele kans hebben dat jullie promotie maken op jullie werk.




Ik zou zeggen gebruik deze buurtapp lekker om te socializen met elkaar, leuke recepten of ideeën uit te wisselen. Of om natuurlijk de laatste roddels van Wakkerdam te bespreken!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Erwipro

Goed'ndag medewijkgenoten. Ik ben slechts een simpele verhuizer, dus van al die regels hier gaat het me behoorlijk duizelen. Maar ik maak graag een praatje met mijn buurtgenoten en als ik iemand graag mag dan zet ik de spieren die ik heb opgedaan in mijn werk ook graag in voor een ander.

Gezien de krachten in de andere wijken is het misschien goed om samen te werken en een burgemeester uit ons midden te kiezen. Iemand bezwaar?

Lynn

hoi hoi,


ik heb geen bezwaar voor het voorstel.

Sunny

Ik ook niet. Maar gaan we dat voor elkaar krijgen op zoveel spelers? 

Lynn

1 van ons kiezen en daar dan op stemmen? en hopen dat er nog mensen volgen?

Sunny

We gaan het gewoon proberen. Lynn voor BM!!!

Rampposi

Ik kan mij helemaal vinden in het voorstel van onze verhuizer, als ik je hulp kan gebruiken, weet ik je te vinden  ;)
Ik stem ook op Lynn.

Lynn

Dank je wel voor het vertrouwen

Sunny

Yeeaaahhhh het is gelukt!
Gefeliciteerd buurvrouw Burgemeester 🎉🎉🎉🎂🏅

Erwipro

Ging makkelijker dan verwacht eigenlijk :D

Rampposi

Gefeliciterd lynn, nu verwachten we wel een wijkfeestje ;)

Xijn er nog andere verdachten dan dixie en morana?

Sunny

Schijnbaar niet.
Kijk dat 1 van hun slecht of gekoppeld met slecht is zal heus een feit zijn.
Ik vind het gewoon jammer dat 1 van hun het spel nu alweer moet verlaten.
Maar goed, ik heb mijn nek uitgestoken en meer kan ik nu ook niet meer doen om, in dit geval Morena, in het spel te houden. Als zij wel de slechte is dan lig ik morgen ook op het hakblok want ik heb haar verdedigt. Terwijl het mij om het principe gaat. Ik had gewoon deze dames nooit de 1e nacht al bekeken omdat ik ze wat meer speeltijd gun. Ik begrijp echter de motivatie van Aappen ook goed hoor. En ja, als hij meteen een wolf zou aanleveren dan is hij ook bewezen goed natuurlijk. Ik begrijp het, maar vind het sneu.

Rampposi

Citaat van: Sunny op 18 april 2023, 06:52:44
Schijnbaar niet.
Kijk dat 1 van hun slecht of gekoppeld met slecht is zal heus een feit zijn.
Ik vind het gewoon jammer dat 1 van hun het spel nu alweer moet verlaten.
Maar goed, ik heb mijn nek uitgestoken en meer kan ik nu ook niet meer doen om, in dit geval Morena, in het spel te houden. Als zij wel de slechte is dan lig ik morgen ook op het hakblok want ik heb haar verdedigt. Terwijl het mij om het principe gaat. Ik had gewoon deze dames nooit de 1e nacht al bekeken omdat ik ze wat meer speeltijd gun. Ik begrijp echter de motivatie van Aappen ook goed hoor. En ja, als hij meteen een wolf zou aanleveren dan is hij ook bewezen goed natuurlijk. Ik begrijp het, maar vind het sneu.
Ja, ben ik het mee eens.

Erwipro

Helemaal mee eens. Ik heb ook medelijden met Morana.

Maar zo werkt het spel helaas niet. Laten we hopen dat er uit komende lynch wat informatie komt. Tenzij je nu al concrete redenen hebt om Morana te vertrouwen?

Sunny

Nee het is D2  ;D
En voor een D2 is dit natuurlijk ook betere info om op af te gaan dan we normaal hebben. Dus ik begrijp de trein ook wel.
Maar uit principe ga ik niet op haar stemmen. Het maakt toch niet uit haha