Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:30:59

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Beste buurtbewoners,

Van harte welkom in de buurtapp van het Oude Hart, de gezelligste wijk van Wakkerdam. Wakkerdam is van oorsprong een stad die groot geworden is door de handel die hier gehouden werd. Verschillende handelaren van uit het hele land kwamen hier samen om de beste deals te bespreken. Met de gunstige ligging aan zowel het land als de zee was Wakkerdam de ideale plaats.

Nog steeds heeft onze wijk het Oude Hart het imago dat het handelen nog steeds in ons bloed zit.
De kracht van jullie wijk is dat jullie 10% korting krijgen bij aankoop van verschillende voorwerpen. Dit zijn alleen de voorwerpen die in de Bouwmarkt, Natuurwinkel, Spirituele winkel en in de Supermarkt verkocht worden.




Ik zou zeggen gebruik deze buurtapp lekker om te socializen met elkaar, leuke recepten of ideeën uit te wisselen. Of om natuurlijk de laatste roddels van Wakkerdam te bespreken!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Malanaphy

Dag schatten, vinden jullie het ook niet cool om in de duurste wijk van de stad te wonen? :-*
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Oké, niet zo'n sociale buurt... :"(
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

yasu

Oh whoops 😂 niet op verzenden gedrukt gisteren haha haaaaai :) nu lijk ik zo'n typische asociale buur die je met een strak gezicht voorbij loopt als je hem tegen komt.

Shaddow

Hey sorry zit even offline zodat ik mijn tekst af kan schrijven haha, maar moeten echt even weer koffie doen binnenkort x

Echt supergaaf dat ik de kans heb gekregen hier te mogen wonen #blessed

Zabulus

Hier nog z'n asso die nog niet gereageert had.

Maar wat wil je van iemand die in de rijke buurt woont  XD

yasu

Haha ja al die rijke stinkerds, we zijn niet rijk geworden door aardig te doen.

Malanaphy

Natuurlijk niet, wij zijn mediamakers dus wij verspreiden nepnieuws om geld te verdienen. MOEHAHAHAAAA (6) (6) (6) (6)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Maar met elkaar gaan we aardig zijn toch? Ik wil graag met jullie netwerken :-* :-* :-*

Zijn er neutraaltjes in de wijk aanwezig?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

yasu


Zabulus

Ik sta neutraal tegenover of ik een claim doe of ik neutraal ben. Om zo mijn neutraliteit te bewaren  (A)

Malanaphy

Schattehhh, die B&B is toch heeerliedepeerlie, ik raad het helemaal aan :-* :-* :-* :-*

Jullie nog leuke dingen gedaan?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Shaddow

OKAY MAAR WAT ALS WE EEN BORDSPELLENAVOND HOUDEN IK BEN ENTHOUSIAST DUS IK SCHREEUW

also sorry voor mijn verhaaltje alvast maar ik had even een random reden nodig waarom ik een huis heb en ik wil gewoon kunnen schrijven over mijn ultieme fantasie - het hebben van een huis :'( :'( :'( :D :D :D

Shaddow

Citaat van: Malanaphy op 17 april 2023, 10:39:53
Schattehhh, die B&B is toch heeerliedepeerlie, ik raad het helemaal aan :-* :-* :-* :-*

Jullie nog leuke dingen gedaan?
ik wilde dit doen maar toen was ik de markthal al ingelopen en tegen de tijd dat ik de uitgang had gevonden was het weer nacht :'(

Moet echt betere bordjes hoor, raak daar áltijd verdwaald.

Malanaphy

Volgens mij is de rest van Wakkerdam een beetje jaloers op mij en Zabulus :"( :-*
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.