Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Citaat van: Aappen21 op 13 april 2023, 10:50:30
Citaat van: Angelique op 12 april 2023, 23:05:53
Gast, ik heb een prima verklaring waarom ik geen wolf ben. Ipv dat je dat even bij mij komt verifiëren gooi je het meteen hier neer.

Ik heb een rol waarmee ik lunch kan ontwijken, doe ermee wat je wilt
Mij is gevraagd deze info te posten met overleg. Het kan natuurlijk bijv zijn dat iemand is opgesloten is geprobeerd te eten. Wie zou jij willen lynchen en waarom?

Ik kan wel uitleggen hier wat ik afgelopen nacht gedaan heb, maar willen we iedereen wijzer maken? Mijn app en pm staan open, dus ik nodig iedereen die twijfels heeft over mijn goedheid om verhaal te komen halen.

Ik ben op dit moment geneigd om jou te lynchen, want het klopt gewoon niet. Dus waarom zou ik jou niet moeten lynchen? Dan draai ik hem even om...

Rampposi

Lieve aappen,
Je negeert de vraag over waarom jij 100% zeker goed bent, en jij ook 100% zeker bent dat TL goed is.
Totdat je hier een antwoord op hebt gegeven, ga ik hier nog niet in mee.

Sunny

Mijn stem gaat ook naar Aappen, ik heb de indruk dat je nu een beetje aan het spelen bent met je chaosreputatie en dat steeds maar alles in het DT roepen zonder schijnbaar eerst te checken ben ik ook wel klaar mee.
Ik neem je gedrag altijd met een korreltje zout, maar ik denk nu toch wel dat jij een slechtje bent.
Daar komt bij dat Katz jou ook niet leek te vertrouwen, want hij hield bepaalde info bij jou weg.
Genoeg redenen om op jou te stemmen vind ik.

Thelight288

Iets met een leugenstem

Mexicanobroeder

Aappen21 more like Schaappen21

Aappen21

zou ik een overzicht met alle rolclaims die ik heb ontvangen hier neerzetten? misschien hebben jullie er nog iets aan wanneer ik dood ga bisschop
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

bert-boefjes

Citaat van: Aappen21 op 13 april 2023, 18:47:40
zou ik een overzicht met alle rolclaims die ik heb ontvangen hier neerzetten? misschien hebben jullie er nog iets aan wanneer ik dood ga bisschop

Hier een overzicht met rolclaims van andere goedjes neerposten als je daadwerkelijk goed zou zijn zou onwijze spelbederf zijn!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Thelight288

Oke even de stilte doorbreken. Er zijn nog maar paar opties die wolf kunnen zijn. En mogelijk een conversie, maar dan moet er nog een wolf buiten de geconverteerde zijn. Dit kunnen voor mijn gevoel alleen nog castiel en Mex zijn. Castiel zat opgesloten dus die kan niet enige wolf zijn. Foxi zou kunnen instaan voor Mex, misschien is het mijn paranoia, maar krijg steeds meer gevoel dat ze mogelijk g/s koppel zijn. Dus ben benieuwd of Mex zich enigszins zou kunnen bewijzen. Foxi is sws goed, maar van mex weten we niks en dat die wat meer op achtergrond wil blijven is slim als hij wolf is.

Optie 2 is dat castiel blufte en al een lijk heeft gemaakt. Inu was al eerder opgegroeid door voordeel, Lan laatste wolf was en door afbranden nu lijk kan moorden.

Malanaphy

Het is gewoon vaag dat Foxi al dagenlang in een netwerk zit met bevestigde goedjes, en Mex zich dan zogenaamd "op de achtergrond wilde houden". Terwijl je zielsverwanten bent... tis niet logisch, sorry. Ik heb vanaf het begin ook al een bepaald gevoel bij Foxi, ik vind dat ze anders speelt dat normaal (als goedje staat ze vaak sterker in haar schoenen).

Als afgelopen nachtdood door een lijk komt, betekent dat dus dat de welpen/wolven bestaan uit Inu, William, Roodhapje en eventueel Lan... ook dat lijkt me een schaars team. Het kan, maar persoonlijk lijkt het mij toch logischer dat Mex wolf is. Hopelijk dan de laatste.

OF iemand uit het zogenaamde bevestigde goedjesnetwerk is geconverteerd. Dan is dit echter afgelopen nacht of de nacht daarvoor gebeurd, wat icm de opgesloten mensen alsnog uit zou moeten komen op dat Cas of Mex (conversie)wolf is. Dus het kan allebei in combinatie, maar de essentie blijft dan toch dat alles nu lijkt te wijzen op Mex.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Foxi

Ik heb genoeg laten zien dat ik sterk in mijn schoenen sta bij de rest. Ik heb gedurfder gespeeld dan ik normaal doe achter de schermen. Ik heb naar zijn wensen geluisterd, ondanks dat ik het zelf anders zou spelen. Ik ben zelf bewezen door het raddraaien, zoals thelight aangeeft. Aangezien ik weet dat mexi goed is kies ik ervoor om op sunny te stemmen doordat ik weet dat zij de slechte alliantie heeft. Dan is thelight ook gelijk dubbel gecheckt

Malanaphy

Citaat van: Foxi op 15 april 2023, 17:34:41
Ik heb genoeg laten zien dat ik sterk in mijn schoenen sta bij de rest. Ik heb gedurfder gespeeld dan ik normaal doe achter de schermen. Ik heb naar zijn wensen geluisterd, ondanks dat ik het zelf anders zou spelen. Ik ben zelf bewezen door het raddraaien, zoals thelight aangeeft. Aangezien ik weet dat mexi goed is kies ik ervoor om op sunny te stemmen doordat ik weet dat zij de slechte alliantie heeft. Dan is thelight ook gelijk dubbel gecheckt
Je verdedigd jezelf steeds maar je negeert wel de belangrijke vragen. Ik vraag op whatsapp waarom Mex niet wisselbaar is, ipv gelijk zeggen dat jullie zvw zijn begin je alleen over jezelf. Hier geef je ook geen verklaring voor wat het dan is: dus wat is het dan volgens jou? Sunny is een hulpje beweer je. Dussss is er een lijk? Is iemand geconverteerd? Wie? Je verdedigt jezelf maar je kunt de situatie niet anders verklaren
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Foxi

Er is geconverteerd binnen het netwerk, of er is een lijk. Mex claimde neutraal om zo niet gelijk met zvw hoefte te komen. Ik heb zijn keuze gerespecteerd. Mijn leven hangt er niet vanaf, maar wel die van mijn maatje. Ik hoef mezelf niet te verdedigen. Jullie zullen het zien als mexi als goedje sterft

Shaddow

Ik heb weinig internet hier in België en weet niet of ik nog kan wijzigen en op tijd online kom

Sunny kan hooguit hulpje zijn, Malanaphy legt het beter uit dan ik kan.

Mijn stem gaat dus naar Mexicanobroeder.

Sunny

Ok, dan ga ik het u dan ook openbaar zeggen, ik ben ZVW.
Mijn ZVW is echter al heel lang dood dus ik kan er niets mee bewijzen, behalve nu dan zeggen dat ik echt gewoon een goedje ben en dat Domien mijn ZVW is. Ik heb dit ook al lang geleden bij Foxi aangekaart nadat ik er achter kwam dat zij en Mexi wel een setje moesten zijn, ten we samen in een groepje zaten en ze duidelijk achter mijn rug om overlegden en tegen mij logen zodat ik èn een bepaalde opdracht niet mocht krijgen en de actie die ik wel kreeg wilden ze laten verspillen door het op iemand te laten doen die al bekend was.
Dat ze nu ook door anderen als G/S worden gezien verbaasd mij dus niets.
En dat ik nu het volgende lynchslachtoffer ben ook dus.

Foxi

Iedereen weet van het rad