668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Zouden mensen die hetzelfde voordeel krijgen als wat ik had contact met mij op kunnen nemen? Dit gaat om het voordeel dat je dus 3 rollen mag insturen.  :)

Castiel.

Citaat van: Williambz op 10 april 2023, 14:47:49
Zouden mensen die hetzelfde voordeel krijgen als wat ik had contact met mij op kunnen nemen? Dit gaat om het voordeel dat je dus 3 rollen mag insturen.  :)

Dit is dus wel een rol die William kan gaan spelen. Hij kan dus actief als doorgeefluik gaan spelen voor slecht en op die manier toch een bepalende rol spelen in het dwarsbomen van goed en actief helpen van slecht.

Ik overweeg toch mijn stem op hem te plaatsen momenteel...
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Williambz

En wat is de reden dat je denkt dat ik voor mijn koninklijke rol een slechtje was? Want blijkbaar gaan enkelen daar nu al standaard vanuit.

Sunny

Aappen21

ik stel voor en dit klinkt echt gemeen, maar het is ff niet anders maar geen aandacht voor nu aan williambz te schenken, zijn enige kracht is chaos creeceren en bij de discussie aan te gaan met hem, geef je hem wat hij wilt. Wat denken we van de rest? iemand die graag eerst wilt?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Inuzuki

Ik vind zelf dat william nog wel degelijk veel invloed heeft en vind het kort door de bocht om hem als 'zinloos hulpje' te schetsen. Hij kan niet alleen elke dag een groep the wheel of doom laten draaien en daarmee nadelige consequenties laten hebben, maar daarnaast ook voorkomen dat andere sterke bonussen in handen van goed komen. Als hij er met zijn groepje wel uitkomt en zelf een sterk voordeel pakt (dit is waarschijnlijk het enige waar hij mee akkoord zou gaan), ga ik ervan uit dat hij onderhand contact heeft met slecht en het dus ook in het voordeel van slecht in kan zetten. Ik zou zijn invloed zeker niet onderschatten en vind hem niet op de lynch zetten in die zin kort door de bocht.

Daarnaast heb ik nog niemand erover gehoord dat blijkbaar de drietallen door slechtjes zijn gemaakt terwijl me dit ook een goede bron van informatie lijkt. Gezien de rol die william lijkt te spelen acht ik de kans groot dat ze op zijn minst vermoedens hebben wie er verder slecht is en dit gebruikt is bij het maken van groepjes. Verwachten we dat ze slechtjes bij elkaar zetten of juist apart in groepjes? Misschien dat de drietallen van deze dag helder krijgen in elk geval ons kan helpen bij dit deel van de puzzel?

Williambz

Jullie schilderen mij echt negatief af hoor. Ik kom er met mijn groepje gewoon uit en we hoeven niet aan het wheel of doom te draaien. Dit keer waren alle drie de voordelen fijn en dan ben ik niet de slechterik die jullie verwachten die het wheel of doom gaat draaien. Ik ben eigenlijk.. best wel een goede jongen.

Rampposi

Plus het feit als william welp was, dat hij inmiddels al volbloed wolf is geworden en dus sowieso weggespeelt moet worden..?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie van het 'voordeel van william' afwist, en wanneer hij deze gekregen heeft.? Toen ik bij hem zat, gingen we (Lan, William, ik) naar The Wheel Of Doom, en konden we gifjes plaatsen.

Aappen21

nou weet je castiel, als jij kinderachtig bent na mij dan ben ik na jou kinderachtig.
Voor de wolven castiel claimt grafdelver, die een lijk wilt maken. Dus voor de wolven een goede lunch lijkt me? een derde alliantie lijkt me niet zo leuk
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Castiel.

Wauw... Wat ben jij triest zeg gast. Holy shit.

Je mag het voorlopig ff lekker uitzoeken. Wtf gast. Ik zit met een doodziek kind thuis en zorg ook nog is dat het geregeld wordt en jij smijt me hier gewoon openbaar terwijl de DL nog AMPER VERSTREKEN WAS.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Malanaphy

Ik heb een idee: zullen we weer wolven gaan zoeken? :-*
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Laten we William er nu maar uitstemmen want dit is simpelweg irritant en dan kunnen we daarna gewoon verder met het spel.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Foxi

Ik begrijp dat William dingen kan beïnvloeden als hij in drietallen zit, maar doordat hij van rol veranderd is kan hij niet lunchen en sterft hij met de laatste wolf mee. Dus met Roodhapje en William zijn dat al 2 welpen uit het spel. Ik denk dat het slimmer is om te kijken wat we weten en of we een volbloed kunnen uitschakelen. Zeker omdat er vanaf vannacht geluncht mag gaan worden. Ja driemaal is scheepsrecht, maar gaan we dan voor een slechte prins zonder stemrecht?

Malanaphy

Citaat van: Foxi op 10 april 2023, 21:55:12
Ik begrijp dat William dingen kan beïnvloeden als hij in drietallen zit, maar doordat hij van rol veranderd is kan hij niet lunchen en sterft hij met de laatste wolf mee. Dus met Roodhapje en William zijn dat al 2 welpen uit het spel. Ik denk dat het slimmer is om te kijken wat we weten en of we een volbloed kunnen uitschakelen. Zeker omdat er vanaf vannacht geluncht mag gaan worden. Ja driemaal is scheepsrecht, maar gaan we dan voor een slechte prins zonder stemrecht?

Hoe weet je dat?

Lan

Dat zei Skunki, zie mijn vorige post.  :D

En ik ben het deels eens met Foxi, een 'echt' slechtje heeft de voorkeur. Ik vind William lynchen echter wel de voorkeur hebben boven een random lynch dus op het moment zou mijn stem wel naar hem gaan.

Om trouwens terug te komen op de Angelique-Mex situatie, mij is de logica van alles pas met vertraging open gooien over de voordelen niet helemaal duidelijk. Ik zeg niet dat we met zijn allen direct onze prijzen moeten delen in de discussie, maar nu is een vrij nuttige actie (waarschijnlijk) zinloos geweest omdat we te voorzichtig zijn met informatie delen. Ik denk dat zo'n nadeel als die Mex had weinig kwaad kan om open te gooien.