Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

Wanna's het enige wat ik van je gevraagd heb is om 3 te nemen omdat je vrij inactief was. Je was om deze reden geen aanwinst tot goed en moest in mijn mening daarvoor de conquentisch dragen. Je zegt nu dat je denkt dat ik bisschop ben maar die begrijp ik niet. Dat iemand je nou verdacht vind en je begint te wateren is een actie die je mij niet op moet aankijken. En uiteindelijk heeft het toch nog iets opgeleverd voor goed. Want Fannie haar posts zijn, momenteel zonder klinkers gwn grappig en dat is denk ik iets waar het hele forum het over eens kan zijn.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Castiel.

Oke mensen, ik heb dus het nadeel dat mijn stem een stem wordt op degene erboven OF eronder. Ik stem daarom op de speler BOVEN Katz.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Mexicanobroeder

Aangezien de lynch toch wel duidelijk is: Ik heb een voorstel. We zijn nu met 19 spelers. Als we Katz wegstemmen zijn dat er 18. Dat is mooi deelbaar door drie, dus dan heeft iedereen een drietal.

Ik stel zodoende voor dat de welpen niemand proberen te welpen. Dan heeft iedereen straks een drietal, omdat er sowieso niemand dood gaat! Wel zo eerlijk en netjes.

Dus, wie van jullie is voor?

Angelique

Citaat van: Wannas op  5 april 2023, 11:27:51
Angelique: Nog helemaal geen contact mee gehad. Heeft 6 volle regels tekst gemaakt vooral zonder inhoud. Slechtjes zijn vaak op deze manier de eerste dagen doorgekomen. Niet inactief, net genoeg om zich langzaam op de achtergrond te houden. Wellicht dat ze achter de schermen meer uitvoert, maar alles aan deze twee posts geeft bij mij aan dat ze wel eens slecht zou kunnen zijn.

Tja, wat zal ik hier eens op zeggen  ::)... In mijn geval zegt mijn activiteit vrij weinig over of ik slecht ben of niet. Bovendien denk ik dat je juist moet opletten als ik wat actiever ben, maar goed dan moeten jullie mij ook maar op mijn blauwe ogen geloven.

Mijn stem staat zoals waarschijnlijk wel verwacht op Katz, al bedenk ik mij nu dat ik hetzelfde "voordeel" als Castiel heb en ik dus niet weet of dat handig is XD. Dus misschien dat ik dat nog ga aanpassen.

Malanaphy

Ik heb voor deze speeldag eigenlijk niet zo veel bij te dragen sorry! De reden waarom ik het vroeg aan Bert is omdat ik hem als hij goed is ook meer zou vertrouwen dan als hij nu nog steeds beweert neutraal te zijn. Ik zeg ook niet dat ik het niet geloof toch, heb gewoon meegestemd.

Maar het ding is wel, dit is volgens Skunki een welpenspel maar Katz en ik weten elkaars rollen... dus hij zou mij dan toch allang gewelpt hebben hahaha? Of de "bloedbroeder" in kwestie? Tenzij er dus toch andere hulpjes in zitten. Hij heeft het ook heel lang ontkent bij mij dat hij slecht was, kan omdat hij bij mij was haha maar kan ook dat zijn laatste post een poging tot bait was.

Long story short, ik weet niet 100% of het klopt, dus als Katz toch goed blijkt te zijn kunnen we wellicht hier iets mee.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Huh wtf heb ik niet gestemd? Ik dacht oprecht dat ik al een stem op Katz had gezet, maar ik vraag me sterk af wat er net is gebeurd, want ik snap niet hoe RH is gelyncht en wat er nu met Katz aan de hand is.

Malanaphy

Citaat van: Malanaphy op  5 april 2023, 19:59:34
Maar het ding is wel, dit is volgens Skunki een welpenspel maar Katz en ik weten elkaars rollen... dus hij zou mij dan toch allang gewelpt hebben hahaha? Of de "bloedbroeder" in kwestie? Tenzij er dus toch andere hulpjes in zitten. Hij heeft het ook heel lang ontkent bij mij dat hij slecht was, kan omdat hij bij mij was haha maar kan ook dat zijn laatste post een poging tot bait was.

Ik gok dat ik gelijk had? (A) Nice, in ieder geval!

Ik zat samen met Angelique in een drietal met Roodhapje vorige dag. Persoonlijk had ik geen slechte vermoedens bij hem, al wilde hij zelf wel een voordeel waarmee hij iemand kon "uitschakelen" waardoor diegene geen actie kon doen. Ik ga ervanuit dat dit nu niet is gebeurd omdat hij bij de lynch al dood was, ik weet ook niet wie hij gekozen had eigenlijk (dom, had ik moeten vragen)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Ik zal maar delen, wat er nu werkelijk gebeurd is.

Ik zat samen in een groepje met Bert en Waterwork.

één van onze keuzes was dat je de lynch overleeft, als je een goedje bent. Wanneer je een slechtje of neutraaltje zou zijn, zou je komen te sterven. Bij een goedje zou degene met de tweede meeste stemmen komen te sterven.
Ik koos ervoor om dit voordeel te nemen na discussieren. Dan kwamen we met het plan om mij als "slechtje" gezien te krijgen om zo mijzelf te bewijzen en mogelijks slechtjes naar mij te laten komen.

Waarom hebben we gekozen voor Roodhapje? Omdat Roodhapje al om 4uur s'ochtends naar mij kwam dat hij mij nacht 2 had gewelpt. Voordat Skunki had opengegooid dat het een welpenspel was. Ik wist helemaal niet dat hij mij had mislukt gewelpt, waardoor ik vermoed dat zijn actie gestopt is. Door deze zaken leek het me duidelijk dat Roodhapje echt welp was of hij was een heel goed spelletje aan het spelen.

bert-boefjes

Ja, ik kan dit beamen.

Omdat we ook al lazen van Castiel en Angelique dat hun stem willekeurig naar de speler boven of onder ging dan waar ze op gestemd hadden, wouden we geen risico nemen dat er teveel gespreid zou worden. Zodat uiteindelijk iedereen op Katz zou stemmen, hij zich daarmee kon bewijzen. En wij dan als drietal nog konden wijzigen om zo een echt slechtje te lynchen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Sunny

Dat is in ieder geval goed gelukt. 👍🏼

Inuzuki

Ik snap het idee en plan, uiteindelijk hebben jullie idd Katz kunnen bewijzen en een welp eruit, dus in die zin goed gespeeld en hoor je me niet klagen  :) In het algemeen ben ik er alleen geen fan van dat een 'vogeltje' of een play of wat dan ook al zo vroeg op de speldag wordt gedaan. Er is gisteren vrij weinig discussie geweest en wat er was ging over Katz, ook is er aan stemgedrag 0 info uit deze dag te halen. Ik denk dat in dit huidige spel dat misschien nog niet zo erg is zonder wolven, maar het maakt het er niet levendiger op qua waardevolle discussies

bert-boefjes

Citaat van: Inuzuki op  6 april 2023, 07:51:03
Ik snap het idee en plan, uiteindelijk hebben jullie idd Katz kunnen bewijzen en een welp eruit, dus in die zin goed gespeeld en hoor je me niet klagen  :) In het algemeen ben ik er alleen geen fan van dat een 'vogeltje' of een play of wat dan ook al zo vroeg op de speldag wordt gedaan. Er is gisteren vrij weinig discussie geweest en wat er was ging over Katz, ook is er aan stemgedrag 0 info uit deze dag te halen. Ik denk dat in dit huidige spel dat misschien nog niet zo erg is zonder wolven, maar het maakt het er niet levendiger op qua waardevolle discussies

Dat ben ik ook zeker met je eens. Het haalt wel een stuk van de discussie weg. Al moet ik wel zeggen dat we daarmee ook bewust gewacht hebben tot na de drietal-deadline in de hoop dat er ondertussen toch al wat meer in de discussie besproken zou gaan worden. Dat was helaas niet het geval en we wouden toch wel dat mensen op tijd op de hoogte waren, zodat ze mee konden stemmen. Want net wat ik al zei. Een paar willekeurige stemmen op iemand anders had het plan toch anders kunnen laten lopen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Malanaphy

Citaat van: Inuzuki op  6 april 2023, 07:51:03
Nee vind ik ook wel, maar we kunnen hier ook wel pretty much uit concluderen dat Katz en Bert allebei goed zijn, wat ook gewoon voordelig is

Sunny

Nu ja, dat Katz goed is.
BB heeft het spelletje natuurlijk alleen meegespeeld.

Ik merk dat je heel graag wilt dat BB als goed wordt gezien, is daar een reden voor?

Malanaphy

Citaat van: Sunny op  6 april 2023, 13:07:25
Nu ja, dat Katz goed is.
BB heeft het spelletje natuurlijk alleen meegespeeld.

Ik merk dat je heel graag wilt dat BB als goed wordt gezien, is daar een reden voor?
Bert claimde neutraal, dus het zou toch onlogisch zijn dat in zo'n geval een zienende rol naar hem toe zou komen met informatie? Ookal is hij BM. Maar dit is dus al opgelost, want er was geen zienende rol in the first place hahaha