Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Dat persoonlijke dagboek doet mij echt weer denken aan de wie is de mol seizoenen op het oude forum. Goeie, oude tijd ;D

Maar voor de moeite krijgt herman ook mijn stem. :P

Shaddow

Ben vandaag verder niet echt beschikbaar om persoonlijke redenen, na 667 is het denk ik beter als ik even geen BM wordt, houd van (bijna) jullie allemaal verder, groetjes.

RoodHapje

Wij houden allemaal ook bijna van jou! Of wacht, heb ik de woordvolgorde weer verkloot?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Angelique

Hallo hallooo ik doe ook weer eens mee  :D

Maar die BM stem hoef ik dan nou weer niet, dat laat ik wel over aan een ander

Foxi

Ik heb even gekeken naar het vorige spel en daar viel mijn oog op de naam van Wannas, dus die krijgt mijn stem

Castiel.

Oneerlijk. Ik ging ervan uit dat de DL zondag was  :o
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Katz

Ja, dacht ik ook haha

Malanaphy

Ik ook, snap ook niet zo goed waarom dit niet zo is?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Inuzuki

Ik had het ook niet gezien  :-X

RoodHapje

Hebben de wolven de deadline misschien ook gemist? ;)

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Malanaphy

Citaat van: RoodHapje op  1 april 2023, 23:55:00
Hebben de wolven de deadline misschien ook gemist? ;)
Nou, dat denk ik oprecht eigenlijk wel
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Nah denk ik niet. Ik verwacht wel dat tenminste één iemand het door zou hebben. Of het zijn niet echt wolven die actief met elkaar omgaan.

bert-boefjes

Namens Herman bedankt voor het vertrouwen in mij!

Om maar even de discussie aan te zwengelen, fijn dat we meteen met een rustige nacht begonnen zijn!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe mensen er in staan om het delen van informatie met betrekking met wie je in een drietal zit?
De kans is namelijk groot dat wolven dat sowieso wel met elkaar zullen delen.

We zijn nu nog met 20 spelers, dat betekend dat er deze dag 2 spelers zijn die niet ingedeeld zijn in een drietal. Voor de volgende dag moet je opgeven met wie je niet in een drietal wilt zitten. Ik wil eigenlijk voorstellen dat iedereen de twee namen door geeft met wie ze nu in een drietal zitten. Op die manier zullen de twee spelers die nu niet in een drietal zitten, de volgende dag sowieso in een drietal komen omdat ze niet genoemd zullen worden.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Katz

Het enige nadeel dat ik hiermee kan zien. Is dat de wolven hierdoor iedereen wel eens zal hebben gehad in die trios of alleszins meer kans.

Rampposi

Wolven in een trio weten toch al wie er in een trio zitten. Ik zie geen probleem met het delen van met wie je in een trio zit?