[Welkom] Huh, celebrity marriages. They never last, do they?

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 22:19:57

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Merlin[666]

Officieel ben ik een tovenaar maar heb mijzelf omgetoverd in een burger en jij?

Sleeping Beauty[666]

Merlin[666]

Sleeping Beauty[666]

Merlin[666]

Ik ga even overleggen of hij/zij dat wilt bekend maken

Sleeping Beauty[666]

Prima. Ik zou het snappen als de adel twijfelt. Het lijkt me in ieder geval goed om te delen met de adel dat ik je zielsverwant ben. Mocht jij dood gaan, dan hebben zij wel die informatie die team goed verder kan helpen.

Rollen uitwisselen heb ik liever niet. We hebben namelijk een welp in ons midden en er kunnen mogelijke infiltraties van de adel komen.

Sleeping Beauty[666]

Misschien moeten wij wat meer gaan delen. Waar gaan we op? Jij bent namelijk één van de verdachten in het discussietopic en ik voel een lynch aankomen waarin er veel wordt geschaapt. Wat ik zoiezo wil voorkomen is dat we op het allerlaatste moment moeten bekendmaken dat we zielsverwanten zijn om jou te redden, dus misschien moeten we nu al een beetje gaan sturn.

Het vrouwenpact is verdeeld. Ik denk niet dat dat echt een frontje meer is. Zij zijn echter niet per se degene die de aanval op jou openen. Wat zeggen jouw bronnen?

Ik moet ook wat andere dingen doen vanavond, dus ik kan pas rond half 10 - 10 uur weer online zijn.

Merlin[666]

Ja ik zit te denken aan de 3 little pigs. Maar heb geen sterke verdenkingen

Sleeping Beauty[666]

Jouw naam valt wel vaak. Ik ben met Donkey een gesprek begonnen. Kijken hoe donkey in de discussie staat. Mochten ze op jou willen en Donkey heeft al een goedjesnetwerk, dan wil ik dat natuurlijk graag bijsturen.

Voorlopig is het denk ik nog wel handig het zielsverwantschap nog even onder de pet te houden, maar mocht het nodig zijn om bijvoorbeeld jou daarmee te redden dan kunnen we die kaart altijd nog op tafel gooien.