[Overleg] Wit voor de win

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 19:59:14

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Welkom witte wolven Aappen, Bert-Boefjes, Bloodwolf, Kevindemen en Malanaphy. Overleg hier over het spel.

WCeend!! Zomerspelen 2014

bert-boefjes

Daar gaat mijn plan om eerst even te kijken wie er hier allemaal binnen komen druppelen  XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Aappen21

Citaat van: bert-boefjes op  3 maart 2023, 20:00:36
Daar gaat mijn plan om eerst even te kijken wie er hier allemaal binnen komen druppelen  XD
nou dan heb je ook nijn plan.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Kevindemen

Ik was net aan het tikken dat ik baal dat de namen in de eerste post staan, krijg ik meldingen van nieuwe berichten als ik op verzenden wil klikken... :')
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Kevindemen

Laat ik dan maar gelijk met de deur in huis vallen: ik ben Witte Leugenwolf.
Vinden jullie het chill om per Whatsapp een wolvenoverleg te hebben?
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Malanaphy

Wel beter dat het er gewoon staat eigenlijk! Vind ik tenminste

Ik ben wolf in schaapskleren, appgroep is prima maar misschien nog even wachten met maken want ik ben atm uit eten met Foxi :D
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

bert-boefjes

Ik ben ook een Witte leugenwolf.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Aappen21

Kevindemen

Katz vast op de lunch gezet. Wil graag kijken wie wisselbaar is.
Eens kijken of die lunch inderdaad wisselbaar nog is?

Malanaphy

Neeee niet doen, Katz claimt bij mij vervloekte maar ik heb er nog niet op gereageerd omdat ik niet weet of het betrouwbaar is hahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Aappen21

Citaat van: Malanaphy op  4 maart 2023, 15:53:47
Neeee niet doen, Katz claimt bij mij vervloekte maar ik heb er nog niet op gereageerd omdat ik niet weet of het betrouwbaar is hahaha
wat denk je zelf ;)

Kevindemen

Citaat van: Malanaphy op  4 maart 2023, 15:53:47
Hij kan net zo goed Bruin zijn, als hij überhaupt al de waarheid spreekt lol.

Malanaphy

Ik vind het een beetje lullig om hem te eten aangezien hij de laatste tijd al vaak vroeg sterft in het spel en hij deze variant leuk vindt. Ik zeg ook niet dat het klopt, maar is het niet een beetje zonde om gelijk al zo'n risico te lopen wanneer we tegen twee allianties spelen?

Sowieso vind ik ook niet dat iemand zomaar in z'n eentje kan bepalen wie de lunch wordt. Dus ik haal m weg :)

Malanaphy

Zelf denk ik dat Inuzuki, Fannie of Nostalgia een goed idee is voor de lunch. Misschien hebben we aan Inu of Fannie meer, omdat zij over het algemeen actiever zijn dan Nos.

Kevindemen

Oh, ik vind het prima. Zoals ik al zei: 'eens kijken of die lunch inderdaad wisselbaar is', dus voel je vrij te wisselen.
Ik vind de redenen die je aandraagt wel bijzonder zwak om eerlijk te zijn en ligt nijgen naar goede deel g/s-koppel vibes. Mijn verzoek hem dus voor nacht 3 te doden, om die vibes weg te werken.