[Nachten] Het spel duurt wel erg lang, moeten we de hele nacht doorgaan?

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:53:07

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hieronder staan de deadlines voor wanneer nachtacties binnen moeten zijn, stemmen gepost moeten zijn, en bordspellen afgerond moeten zijn. 22:29:59 is op tijd en 22:30:00 is te laat.

Nacht 1: maandag 14 november 22:30
Nacht 2: donderdag 17 november 22:30
Nacht 3: zondag 20 november 22:30
Nacht 4: woensdag 23 november 22:30
Nacht 5: zaterdag 26 november 22:30
Nacht 6: dinsdag 29 november 22:30
Nacht 7: vrijdag 2 december 22:30

Zodra alle levende spelers in dit topic hebben gepost dat ze de nachten willen verkorten tot 2 dagen of 1 dag, zal dat gebeuren.

Sunny

Ik wil graag vervroegd stemmen.
Vandaag of vannacht ben ik toch het haasje, dus laten we het maar meteen doen

Inuzuki

Sunny

Ja slecht heeft dit gewoon gewonnen dat is wel duidelijk.
Ik zie geen reden om lijdzaam af te wachten verder.

fannieklm

Voor mij ook geen probleem.

Ik ben over een half uurtje weg, daarna pas later vanavond weer beschikbaar.
Al zou ik tijdens het voetbal nog wel even kunnen kijken verwacht ik.

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje

Wat mij betreft de deadline dan ook naar vanavond een een gelijkspel in het bordspel. Dat scheelt nodeloos spelen, Hoewel ik het wel leuk vind. Ik heb alleen ook andere verplichtingen dit weekend.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

yasu

Indien iedereen akkoord is (ik mis nog een akkoord van @Semi-Sjamaan ) dan kan vanavond de nacht vallen en kunnen we vanaf nu vervroegde deadlines hanteren (deadlines van 1 dag).

Citaat van: RoodHapje op  3 december 2022, 13:25:04
Wat mij betreft de deadline dan ook naar vanavond een een gelijkspel in het bordspel. Dat scheelt nodeloos spelen, Hoewel ik het wel leuk vind. Ik heb alleen ook andere verplichtingen dit weekend.

Is wat ons betreft ook mogelijk, al hebben we dan ook van iedereen een akkoord nodig (los van de deadlines) of ze het er mee eens zijn dat het spel eindigt in een gelijkspel, waarbij geen enkel team de bonus zal ontvangen. @fannieklm @Sunny @Inuzuki @Semi-Sjamaan zijn jullie het hier ook mee akkoord?

fannieklm

fannieklm

En aanvulling voor mij hoeft er ook geen nieuw spel meer gestart te worden als het na deze nacht niet over is 🙈

adriaan

Gezien niet iedereen akkoord is gegaan zal er in ieder geval vanavond nog geen nacht zijn.

Rich

Ik heb vandaag geschaakt. Was pas in de avond thuis en kan nu niet meer helder nadenken. Ik vind vervroegen prima maar wilde vanavond en morgenochtend om nog even iedereen aan te spreken.

Rich