Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nabespreking] Ging dat nou zo goed of was het echt zo slecht?

Gestart door Rampposi, 24 september 2022, 21:54:36

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Praat hier na over het spel!
Achteraf gezien waren er nog wel wat onduidelijkheden over de variant die ik eerst beter had moeten verwerken, dat neem ik voor de volgende keer sowieso mee.
Ook de verdeling was achteraf gezien misschien wat ongebalanceerd, maar het feit dat jullie een goede helderziende bij de 1e lynch lynchen en zijn rol bij de priester bekend was en de priester nog op hem stemt, verbaasde mij oprecht dat Bloodwolf niet daarna werd gelynched.
Verder was ook de activiteit minder en waren basically alle sterke goedjes er na de 2e dag al uit. Waterwork stierf doordat hij bij de lunch sliep en na die nacht was het al bijna over en zag het er enorm goed uit voor het G/S-koppel.

Als jullie graag nog wat feedback achter willen laten, doe dat vooral!

Bedankt voor het meespelen en gefeliciteerd BloodWolf14 en Foxi!

Castiel.

Fuck......... Sorry aan iedereen voor mijn inactiviteit. Maar vooral aan Rampposi :( baal enorm van mezelf en vind dit echt heel lullig. Is niet hoe ik dit voor me zag maar er zijn te veel dingen tussen gekomen afgelopen week.

Ik had wel minder feeling met het spel omdat iedereen een goede rol had en zichzelf dus makkelijk kon verschuilen. Deze variant maakt slecht wel enorm sterk...
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Foxi

Die 2 inactieve doden hebben het wel heel erg versneld. Doordat bw en ik alle rollen wisten kon ik kijken naar wat de beste weg was. Daarin heb ik wel geluk gehad dat ik zelf de lunches kon bepalen

thelight288

Citaat van: Castiel. op 24 september 2022, 22:10:56
Fuck......... Sorry aan iedereen voor mijn inactiviteit. Maar vooral aan Rampposi :( baal enorm van mezelf en vind dit echt heel lullig. Is niet hoe ik dit voor me zag maar er zijn te veel dingen tussen gekomen afgelopen week.

Ik had wel minder feeling met het spel omdat iedereen een goede rol had en zichzelf dus makkelijk kon verschuilen. Deze variant maakt slecht wel enorm sterk...

Ik hoopte nog dat ke opviel dat ik ook jou had gezegd dat bw mn rol wiat dus opviel dat hij mij alsnog lyncht. Swa vreemd dat niemand iets over ewn dode goede helderziende zei

BloodWolf14

Oof ik had gehoopt op nog wat discussies komende speldag :s

Het idee was ofc vandaag Berber gelyncht krijgen en dan morgen een goedje hangen. Waarschijnlijk was het wel gelukt om Wolf op te hangen. Helemaal omdat Maarten had aangegeven hem al verdacht te vinden. Wat betreft mijn stem op Luuk denk ik dat ik me daar nog wel uit had weten te lullen. Helemaal na de lynch op Berber denk ik dat ik wel als goedje gezien zou blijven worden. Rollen zeggen immers niet veel dit spel ^^

Skunki

Door een druk weekend is het eerder niet van gekomen, maar de boards zijn zichtbaar voor iedereen evenals dat karma is uitgedeeld!

Vergeet de evaluatie niet in te vullen!!  O0

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8whSITl-gE8TI35tnitH4TtLxXzYZ6pooMlhT6gI8yDMkpQ/viewform