Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Ik ga dan voor Ramp, want tja dat komt denk ik het beste uit.

Rampposi

Dankjewel! Ik ga voor Nostalgia omdat ik daar gewoon het beste gevoel bij heb, het hele spel al.

Also, ik stel wel voor om nog niet direct te stemmen, maar vanavond pas zodat men nog even kan werken en daarna nog even dingen kan bespreken m.b.t. het spel.

Sunny

En hoelang heb jij dan nog nodig om dingen te bespreken die niet eerder al besproken konden worden?

Rampposi

Nouja ik niet, maar misschien anderen mensen wel..? Ik heb zelf namelijk no clue wie anders slecht zou zijn dan mogelijk Angelique of yasu, maar daar lijk ik zowat de enige in te zijn dusja.

BloodWolf14

Er zitten sowieso nog drie slechtjes in, dus misschien dat je daar dan naar op onderzoek wil?

I mean, je kan in je bubbel blijven hangen maar dat schiet ook niets op.

Ik zou je adviseren om voor de zekerheid te gaan kijken tussen Waterwork en Fannie naast de andere twee namen dus.

BloodWolf14

Tip aan slecht: Probeer het Lijk over te houden bij de lynch ;)

Angelique

Citaat van: BloodWolf14 op 21 september 2022, 23:17:57
Tip aan slecht: Probeer het Lijk over te houden bij de lynch ;)

Oftewel je bent zelf het lijk?? XD

Want ik ben het niet. Maar goed, ik zie wel wat er gebeurd, merk dat ik de motivatie niet heb voor deze variant op dit moment  XD

BloodWolf14

Citaat van: Angelique op 21 september 2022, 23:45:18
Oftewel je bent zelf het lijk?? XD

Want ik ben het niet. Maar goed, ik zie wel wat er gebeurd, merk dat ik de motivatie niet heb voor deze variant op dit moment  XD
Ik weet niet hoe je uit deze reactie opmaakt dat ik het moet zijn, maar wie weet XD

Als Nos overigens niet op tijd stemt krijgt WW als het goed is de keuze tussen ons twee, maar als ik het goed heb is Nos dan (extra) lynch?

fannieklm

@BW, wie wisten allemaal van jouw wissel?
Ik weet iig dat William hier al bang voor was...

BloodWolf14

Citaat van: fannieklm op 22 september 2022, 10:53:58
@BW, wie wisten allemaal van jouw wissel?
Ik weet iig dat William hier al bang voor was...
Alleen William in principe. Ik had m al gemeld dat ik gewisseld stond dus hij wist ook dat hij lynch zou zijn als ik over bleef. Verbaast me dan dat hij niet gestuurd heeft bij jullie om mij te stemmen.

Ik ontvang wel graag claims van iedereen gezien mijn basically bewezen status nu.

Verder zou ik nu zeggen Angelique, Nos en Rampposi slecht puur vanwege de keuze van Nostalgia

Nostalgia

Ik moest deze keuze maken van Yasu, dus ik zou voorstellen hem over te laten deze dag.

yasu

Ik heb mijn keuze aan jou uitgelegd en vanochtend ook aan bw zelf uitgelegd, en ik sta ook nog altijd aan mijn opmerking dat met de kennis die ik had bw meer kans had op slecht dan angelique. ik denk dat bw dit ook wel kan beamen.

Foxi

We weten nu iig dat Bw bewezen is, maar het is zonde dat het ten koste van William gegaan is. Ik snap dat bw de mogelijkheid van lijk aanhaalt, er zijn erg veel stille nachten geweest.

BloodWolf14

Goed, ik heb van iedereen claims nu behalve van Angelique. Ik heb hier 2x een dubbele claim bij zitten die toevallig ook bij Rampposi en Nostalgia vandaan komen. Ik zeg al langer dat zij of samen goed of samen slecht zijn. Deze dubbele claim + de keuze om Amgelique vrij te stellen ipv mij maakt dat ik die twee  richting slecht zet. Ik heb verder nog info die Angelique ook slecht maakt. 1 + 2 = 3. Deze lynch zie ik graag op Nos/Ramp/Angel komen dus. Volgorde maakt me hierin niet uit.

Rampposi