[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Punt is dat je in deze variant toch je stem moet zetten op degene die voor jou het meest goed is? Ik snap dan niet dat je zo'n idee aangrijpt ondanks dat je niet per se achter de goedheid van die spelers staat. In dit geval heb jij op WW gestemd dus ga ik er vanuit dat je dan ook denkt dat hij de grootste kans heeft om goed te zijn. Apart dat je dan ook bovenstaande uitspraak doet.

Ik zou zelf op Foxi gestemd hebben (bij de vorige post ging dat even fout woops) dus nu twijfel ik op wie ik zou stemmen en ik heb bij geen enkele huidig levende speler iets van "hey die kan weleens zeker goed zijn", so shoot me pls.

Ik heb in principe tot 2 uur vannacht ish om te stemmen dus ik hoor voor die tijd graag van @yasu @Nostalgia @Sunny en @123berber wie zij op dit punt het liefst niet vrijgepleit zien.

Van @Wolf ben ik benieuwd wat jouw denkgang was. Je zei eerder dat je 2 stations zou afwachten, die zijn we ondertussen voorbij.

yasu

Mijn verdachten so far zitten ook bij de al vrijgestelden.. dus dat maakt het ietswat lastig. Zelf zou ik Kevin vrijpleiten mede door zijn directe poging iets op te gooien en onze bm te testen. Wie ik zelf niet zou vrijpleiten... ik denk dat ik tussen berber/sunny zou twijfelen... maar zoals gezegd heb ik van beide gezien het dt niet direct het idee dat ze slecht zijn, waar ik dat bij de acties van een aantal vrijgepleite spelers dat meer heb (lees William waterwork wolf)

123berber

Voor mij zitten mijn verdachten ook tussen de al vrijgepleite mensen. Zeker het "kettinkje" wat is ontstaan. Een wolf kan zo gemakkelijk invloed uitoefenen op dat alle wolven eerst worden vrijgesteld. Achteraf voelt voor mij zeker de actie van Wolf, informatie verzamelen over wie wie vrij zou pleiten, als zeer verdacht. Hij zou dan precies voor het kettinkje kunnen uitkiezen waarbij de meeste wolven worden vrijgesteld, zonder dat er wolven elkaar hoeven vrij te stellen.
Ik denk dat het tussen de mensen nu vooral meer een kwestie gaat worden van wie ik liever redt. Er zijn er een aantal die ik nog in gedachten heb, voor als ik inuzuki niet meer kan vrijpleiten, maar om wolven niet in de kaart te spelen ga ik hier verder niks over zeggen.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Nostalgia

Ik ga niet iemand aanwijzen die ik niet vrijgepleit wil zien, dat druist tegen mijn principes in. Ik zou dat alleen doen als ik iemand echt verdenk en iedereen die ik verdenk is al vrijgepleit. Ik vind deze manier van achterkamertjespolitiek dan ook niet echt leuk ten opzichte van de rest van de spelers, maar daar was ik al een beetje bang voor voordat ik me inschreef.

BloodWolf14

So, van de 9 nog overgebleven spelers zeggen er nu al sowieso al 5 dat al hun verdachten bij de al weggestemde spelers zitten. Vind ik een interessante wending.

@Rampposi wat denk jij dr van?

En zouden jullie nog specifiek namen kunnen noemen qua verdenkingen? Want er zijn al 6 mensen die vrij zijn en je gaat mij niet vertellen dat wij slle 6 slecht zijn ;)

Nostalgia

Als je per se namen wil horen, zou ik zeggen dat ik Wolf, William en Fannie het meest verdacht vind.

Malanaphy

Ik denk dat Wolf en William op vrijwel iedereens verdachtenlijstje staat inmiddels. Het is een beetje dubbel want ik ben het met iedereen eens, maar we moeten voor dag 1 toch wel verder gaan kijken.

Ik kom later denj ik nog even terug met een iets inhoudelijkere post, ik kan niet achter mijn laptop op dit moment
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Foxi

Ik heb mijn keuze niet laten afhangen van iemand anders. De meeste spelers heb ik op zijn minst aangesproken en met een aantal is het balletjes gaan rollen. Ik heb dit spel juist geprobeerd om betere contacten te leggen met spelers die ik normaal niet of minder spreek. Dit omdat ik de valkuil van vriendjespolitiek wil voorkomen, wat ik ook bij een aantal spelers aangegeven heb. Ik snap dat het voor sommige lastig is, voornamelijk voor bvb Angelique, waarvan ik pas een reactie kreeg nadat ik al gestemd had. Hierdoor kon ik haar niet inschatten en had ik ook geen gevoel bij haar. Iets wat voor meer spelers zal geleden, vanuit beide oogpunten gezien. Mijn keuze voor Blood was gebaseerd op wat ik van hem gezien heb en niet omdat ik hem het aardigste vind

Sunny

Ook voor mij zitten er vermoed ik slechtjes tussen de al vrijgestemde spelers.
Ik zet vooral vraagtekens bij de speelwijze van Wolf. Dit komt doordat ik Blood en iemand anders  op mijn lijstje had staan.
Wolf vond dat ik dan voor Blood moest gaan omdat hij een goede rol voor goed zou hebben.
Toen Foxi hem stemde heb ik geïnformeerd of zo'n soort gesprek ook had gehad en tot mijn verbazing had Wolf bij haar juist aangegeven dat hij Blood verdenkt van slecht zijn. Het totaal tegenovergestelde dus.
Wolf zelf zegt dat hij niet geprobeerd heeft mensen te beïnvloeden in hun keuze. Ik denk dat dit voorbeeld anders doet vermoeden.
Op dit moment is er niemand die nog niet is vrijgestemd die ik niet vrij zou willen stemmen en ik merk ook dat ik deze variant echt lastig vind daardoor. Wanneer je verdachten al zijn vrijgestemd en er dus iemand uit zal gaan die ik in het spel zou willen houden.

BloodWolf14

Goed, ik heb denk ik genoeg gezien en mensen gesproken :)

Ik zet mn stem nu voordat ik straks wel in slaap val (goede tip Adriaan xD) en die gaat naar Sunny. Ik denk dat ik bij haar het minst snel een wolfje verwacht dus dat is mijn stem waardig op dit punt.

Sunny

Thanks  :)

Ik stem Malanaphy vrij omdat het haar, door verschillende redenen, nog niet is gelukt om een spel uit te spelen op dit forum en ik wil haar die kans geven door er in ieder geval voor te zorgen dat ze dag 1 overleefd. Een sociale stem dus.

Kevindemen

Ik heb op het moment William zwaar op rood staan door zijn stem en gebrek aan uitleg en inspelen op al gedeelde roltechnische informatie.
Gelieve dit account te verwijderen.

Malanaphy

Merci, ik ga morgen kijken voor mijn stem

Ik waardeer het zeer al moet ik wel zeggen dat ik het apart vind dat je stem blijkbaar niks met mijn gedrag in het spel temaken heeft. Ook van Bloodwolf had ik een andere keuze verwacht. Enfin, ik ga nu mijn focus leggen op de spelers die wél nog eruit kunnen.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: BloodWolf14 op 13 september 2022, 19:56:31
Punt is dat je in deze variant toch je stem moet zetten op degene die voor jou het meest goed is? Ik snap dan niet dat je zo'n idee aangrijpt ondanks dat je niet per se achter de goedheid van die spelers staat. In dit geval heb jij op WW gestemd dus ga ik er vanuit dat je dan ook denkt dat hij de grootste kans heeft om goed te zijn. Apart dat je dan ook bovenstaande uitspraak doet.

Ik zou zelf op Foxi gestemd hebben (bij de vorige post ging dat even fout woops) dus nu twijfel ik op wie ik zou stemmen en ik heb bij geen enkele huidig levende speler iets van "hey die kan weleens zeker goed zijn", so shoot me pls.

Ik heb in principe tot 2 uur vannacht ish om te stemmen dus ik hoor voor die tijd graag van @yasu @Nostalgia @Sunny en @123berber wie zij op dit punt het liefst niet vrijgepleit zien.

Van @Wolf ben ik benieuwd wat jouw denkgang was. Je zei eerder dat je 2 stations zou afwachten, die zijn we ondertussen voorbij.

De personen waarmee ik contact heb zijn het meeste goed voor mij ja, maar niet bevestigd goed or whaterver.

Ik dacht dat het wel duidelijk was maar voor de beeldvorming:
Dit is wat ik nu denk:
Goed: ALLEEN ik

Normaal, maar iets beter dan een random persoon en dus de definitie van 'goede namen' en dus degene op wil ik wel zou stemmen etc: WW, wolf, foxi

De rest

Williambz

Dus ik zeg nog steeds hetzelfde hoor, want ik sta inderdaad niet achter de goedheid van WW of wolf, want dat weet ik niet zeker. Maar wij zijn ook geen medewolven, koppel of zvw. Ben jij dan wel zeker van Sunny haar goedheid omdat je jou stem op haar zet @BloodWolf14 ? Lijkt mij niet maar oke