[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Een aantal goede namen...
Misschien kun je dit nog even uitleggen William, want zoals het hier in deze context benoemd wordt geeft een rare smaak in de mond.

Inuzuki

Ik kan me in bw wel vinden! Vind hem idd in het dt goede dingen zeggen en lijkt idd actief zoekend over te komen. Vind het ook fijn dat je meer open kaart speelt en mensen dus de kans krijgen mee te denken!

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Sunny op 13 september 2022, 09:40:59
Misschien kun je dit nog even uitleggen William, want zoals het hier in deze context benoemd wordt geeft een rare smaak in de mond.

Hiermee bedoel ik wolf en ww waar ik contact mee had. Fannie waar ww mee had gepraat en foxi waar ik bv contact mee had gehad. Als laatste bw (nr 6) omdat hij goed mee deed in het dt. Vandaar dat we een goed gevoel bij deze personen hadden

Foxi

Ik blijf bij bloodwolf, hij geeft mij de beste indruk

BloodWolf14

Pff ik had zelf als enige staan wie ik mijn stem zou geven tbh...

Ik ben nu eigenlijk benieuwd van iedereen wie zij atm als overgebleven speler zouden zien. Of dus wie jullie niet zouden stemmen. Ik moet even ergens mn keuze op gaan baseren :s

Angelique

Waarom krijg ik toch zo'n zwaar vriendjespolitiek gevoel hierbij?? Ik ben niet iemand die de eerste dagen gelijk al druk achter de schermen aan het appen ben en dergelijke en dan krijg ik het hier wel lastig denk ik. Ik merk dat ik weinig puf en energie op het moment heb om echt effort in dit spel te steken, wat ik ergens jammer vind van mezelf.

En ook dat gepraat over goede namen... Hoe zeker kan je al van iemand zijn na 1 nacht?? Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk maar kan mij niet voorstellen dat er dus nu al mensen zijn die rollen gaan delen  ::). Het aantal keren dat ik dat gedaan heb, heb ik het geweten ook en liep dat bijna nooit goed af.

123berber

Ik ga niet uitgebreid met iedereen netwerken hoor om maar vrijgesteld te worden. Ik heb een aantal mensen gesproken en eerst goed contact gelegd. en ik heb vertrouwen in dat die mij vrij zullen stellen.

Ik vertrouw al die uitgezette lijntjes ook nog niet zo. Het is natuurlijk heel gemakkelijk voor wolven om elkaar allemaal vrij te stellen, dus misschien zeker de moeite waard om ergens middenin de keten te checken of daar wolven bevinden?

Ik zelf zou Inuzuki gaan vrijstemmen. Ik heb goed contact met haar gehad, en kan privé best uitleggen waarom voor als men meer wilt weten.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Sunny

Citaat van: Williambz op 13 september 2022, 11:21:47
Citaat van: Sunny op 13 september 2022, 09:40:59

Hiermee bedoel ik wolf en ww waar ik contact mee had. Fannie waar ww mee had gepraat en foxi waar ik bv contact mee had gehad. Als laatste bw (nr 6) omdat hij goed mee deed in het dt. Vandaar dat we een goed gevoel bij deze personen hadden
Bijzondere definitie hoor.
Want hoe weet je dat die namen "goeder" zijn dan de mensen waarmee je niet hebt gepraat?
Ik moet zeggen dat ik het sentiment van Angelique wel begrijp.

Inuzuki

Op de vraag van bloodwolf: berber, yasu, malanaphy, angelique zouden denk ik mijn eerste opties zijn. Berber vooral door privé contact, mala ook een beetje. Yasu/mala/angelique kan ik me in het dt ook wel in vinden. Plus het feit dat ze niet heel actief proberen zich naar voren te werken om vrijgespeeld te worden. Ik denk dat slecht zou proberen snel iemand er tussen te krijgen en dan via via in een gedeeld netwerkje te komen. Dat lijken hun niet te doen.

BloodWolf14

Citaat van: Inuzuki op 13 september 2022, 15:13:43
Op de vraag van bloodwolf: berber, yasu, malanaphy, angelique zouden denk ik mijn eerste opties zijn. Berber vooral door privé contact, mala ook een beetje. Yasu/mala/angelique kan ik me in het dt ook wel in vinden. Plus het feit dat ze niet heel actief proberen zich naar voren te werken om vrijgespeeld te worden. Ik denk dat slecht zou proberen snel iemand er tussen te krijgen en dan via via in een gedeeld netwerkje te komen. Dat lijken hun niet te doen.
En wij zou jij dan absoluut niet stemmen nu?

Inuzuki

Mijn hoofdverdachten zitten eerder tussen de namen die al vrijgesteld zijn voor nu  :P dus heb nu geen mensen ertussen zitten die ik echt niet zou doen. Van degenen die ik niet noemde gewoon wat minder een beeld nog

Kevindemen

De kans dat dag 1 een wolf sterft is bijna nul, tenzij we heel toevallig alle wolven per ongeluk uitsluiten tot de laatste stemmers of er een gs is die nu al kleur wil bekennen en medeslechtjes wil laten sterven. Typisch de variant. Ik ga verder geen moeite doen mensen te overtuigen mij wel of niet vrij te stellen, men doet maar of doet maar niet. Mocht ik aan de beurt komen, dan weet ik al 1 naam die ik sowieso vrijstel op basis van PM contact, mocht die nog niet vrijgesteld zijn. Mocht ik beul zijn geweest had ik al iemand uit het rijtje van de mensen die is vrijgesteld op mijn beulnominatie gezet omdat ik het te snel vind gaan hoe er wordt vrijgestemd. En ja, ik beul/priester gerust dag 1/2.
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Dag 1 moet lynchdag 1, speldag 2 zijn. Even te snel getikt.
Gelieve dit account te verwijderen.

Williambz

Citaat van: Angelique op 13 september 2022, 11:57:18
Waarom krijg ik toch zo'n zwaar vriendjespolitiek gevoel hierbij?? Ik ben niet iemand die de eerste dagen gelijk al druk achter de schermen aan het appen ben en dergelijke en dan krijg ik het hier wel lastig denk ik. Ik merk dat ik weinig puf en energie op het moment heb om echt effort in dit spel te steken, wat ik ergens jammer vind van mezelf.

En ook dat gepraat over goede namen... Hoe zeker kan je al van iemand zijn na 1 nacht?? Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk maar kan mij niet voorstellen dat er dus nu al mensen zijn die rollen gaan delen  ::). Het aantal keren dat ik dat gedaan heb, heb ik het geweten ook en liep dat bijna nooit goed af.

De definitie van 'goede namen' had ik volgens mij al een beetje uitgelgd, maar dat is puur voor mij mensen met wie ik tot dan toe contact heb gehad. Denk ik dat ze meteen goed zijn? Nee. En we hebben ook geen rollen uitgewisseld. Maar ik moet toch iets met mijn stem en dan wil ik deze liever op iemand zetten waarmee ik contact heb gehad dan op een random persoon. Dus dat was voor mij de definitie 'goede namen'.