[Mededelingen + variant uitleg] Hoe werkt dit spel?

Gestart door 123berber, 27 augustus 2022, 07:48:38

Vorige topic - Volgende topic

123berber

In dit spel zal er gebruik worden gemaakt van de basis rollenlijst.

Activiteit:
1. Je moet elke speeldag een stem uitbrengen.
2. Je bent elke speeldag aantoonbaar actief met het spel ofwel in het openbare discussietopic ofwel in netwerken.

Indien activiteit tweemaal mist in de eerste drie nachten, dan zal je helaas uit het spel geschreven worden.
Indien activiteit in het gehele spel driemaal mist, dan zal je ook uit het spel geschreven worden.

Contact via privé, Whatsapp en andere sociale media:
Mocht je gebruik willen maken van Whatsapp of een andere sociale media om met elkaar te netwerken en dergelijke, dan zou ik het prettig vinden om toegevoegd te worden aan de gesprekken. Ik vind het hartstikke leuk om alles vanaf de achtergrond te kunnen volgen en kan zo tegelijkertijd de activiteit monitoren. Hou alsjeblieft wel rekening met de mensen die liever niet via Whatsapp en dergelijke netwerken.

Nachtacties:
Eventuele Nachtacties mogen naar mij gestuurd worden met in het onderwerp het spelnummer: 637

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Variant: Vroeg stemmen wordt beloond:
Deze variant is  er om vroege discussie en vroeg stemmen te bevorderen. Dit betekent dat voor iedereen die meer dan 24 uur voor de deadline stemt, zijn/haar stem 1,5 keer telt.

Belangrijke rolaanpassingen:
- Bij een leugenwolf moeten zowel zijn gelogen stem (via PM) als zijn geplaatste stem (in speltopic) 24 uur van tevoren zijn om 1,5 keer mee te tellen.
- De burgemeester zal op de normale manier werken, en enkel bij gelijkspel doorslag hebben.
- Bij adellijke zal een stem op een wolf een half keer meer tellen.

Voorbeeld:
Als de deadline valt op maandag 21:30 uur, dan tellen alle stemmen die gezet zijn op zondag 21:29:59 of eerder anderhalf keer mee!

WCeend!! Zomerspelen 2014