[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Mickey Mouse[632]

lunch? dagobert egenia minnie en kwik kwek kwak nog niet in discussie geweest. kwik kwek kwak wolf dus zij niet.

jullie pm gehad al

Zwarte Magica[632]

PM van?
Lunch Dagobert! Kan ik eindelijk zijn geluksdubbeltje stelen zonder dat hij zich er nog mee bemoeit

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Wij claimen neutraal!

Volgens het woudlopers handboek heeft iemand die wel actief netwerkt, maar geen BM wilt worden en minder post in het discussietopic de grootste kans op een sterke rol!

Wel oppassen of er geen welpen bij zitten.

Verder vinden wij mensen die hun personage leuk spelen en enthousiast zijn wel goed om  erin te houden, al kunnen we makkelijker winnen als alle enthousiaste mensen dood zijn en we alleen makke schapen overhouden.

Zwarte Magica[632]

Wat als we al gaan liegen bij de eerste verkiezingen? Zo kunnen we misschien argwaan richting sommige mensen bewerkstelligen?

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Kan interessant zijn, maar weet niet of het veel uithaalt. Wij denken dat het beter is om ze te bewaren.

Zwarte Magica[632]

Ik heb al contact proberen te zoeken met mijn collega heks. Helaas reageert ze niet...

Mickey Mouse[632]

kwik kwek kwak ik heb met iedereen gekletst via prive. heb van jullie geen bericht terug, bewust of niet. anders ik jullie verdenken!

DaD, Go, Je, Kd, MaMi, Mw, O, P, Zm zeggen goed zijn. andere nog niet vertelt

Mickey Mouse[632]

wie wij willen opeten? iemand die goed zegt zijn en minder actief lijkt zijn?

Zwarte Magica[632]