[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Wie wil je eten vanavond? Word wel tijd dat er ook iemand doodgaat.

Mickey Mouse[632]

Kwik, Kwek en Kwak[632]

okay we zien een aantal lynchdoelwitten:

Meester Warbol houdt zich afwezig van de stemming (stemt niet op Magica) maar stemt wel last minute mee op Donald.

De hele stemming op Donald is ook vreemd; Bolderbast had namelijk op dat moment al 2 stemmen en was een logischer doelwit geweest. Mikmak had zelfs 3 stemmen.
Bolderbast zou dus ook nog een optie kunnen zijn, want waarom werd er niet op hem geswitched. Wel vergezocht.

En dan de mikmakstemmers.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Wij gaan stemmen op meester warbol, omdat die vrij laat online komt en dan nog probeert magica te redden.

Mickey Mouse[632]

jullie niet converteren nog, toch? ik zou zeggen nacht 4 sowieso proberen!

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ja, converteren stellen we dan nog even uit. Kunnen we nog goed nadenken over wie; maar ik zou gaan voor Madam Mikmak.

Mickey Mouse[632]

Kwik kwek kwak, zullen we warbol opeten? hij lijkt eugenia te beschermen???

Mickey Mouse[632]

Mikmak en Dagobert staan in contact met n wijze burger die 0 stalkers heeft gezien. Mogelijk daar adel? XD ik blijf opzoek naar adel.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Wij vragen ons vooral af waarom die lunch maar niet door blijft gaan.

In ieder geval 3 goedjes dood met de lynch!

Mickey Mouse[632]

Converteer buurman bolderbast!!

Hij zegt te weten dat Donald nacht 1 goed was, Guus in nacht 3 nog neutraal was, nacht 2 geen idee (yeti?).
Verder zit er een welp in. Die heeft bolderbast proberen te welpen!

Dus ik zou Bolderbast converteren ... of dus Mikmak omdat hij die wijze burger kent..

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Madam mikmak was niet te lunchen nacht 1 en is niet te verbinden met magica, daarom wilde ik haar converteren.

Misschien bolderbast dan eten vanavond?

Mickey Mouse[632]

ik ben bang netwerk ontstaan als wij niet mensen in netwerk converteren.

Mickey Mouse[632]

mijn voorkeur deze nacht iemand converteren, want nul lunches is einde voor slecht als zo doorgaat. Ik denk jij wel nog weg kunt komen dat men denkt jij grafdelver, vanwege zo weinig doden.

Als je wil kan je nog nachtje wachten  ;D, maar dan volgende nacht wel honderd procent zeker converteren

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ja, heb je gelijk in.

Maar mikmak zit denk ik ook in zo'n netwerk dan?

We willen vooral iemand die al gecheckt is door bijvoorbeeld een ziener, liefst zo laat mogelijk. Mensen worden zelden voor wen tweede keer gecheckt.