[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Deadline over een half uur, maar ik heb veel vertraging met de trein en moet nog zien of het verwerken vanuit de trein gaat lukken, dus verwacht niet dat de nacht snel komt.

Madam Mikmak[632]

Mickey Mouse[632]

Okay, dus Donald loog. Of wil iemand anders wijze burger claimen?

Madam Mikmak[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 23:25:51
Okay, dus Donald loog. Of wil iemand anders wijze burger claimen?
Ja ik, maar dat was al bekend.

Dagobert Duck[632]

Ik dacht eerst aan stoorwolf, maar die zit er niet in. Ik snap nu wel waarom Donald zo om het precieze aantal aan het dansen was, maar ik weet niet waarom hij zo'n risico zou nemen. Als er niemand is die zijn verhaal kan bevestigen dan kunnen we niet uitgaan van informatie. We hebben iig de welp gevonden, wat rust geeft

Oma Duck[632]

Wat een bijzondere wending toch. En hoe onfortuinlijk dat de informatie dus uit de duim gezogen lijkt.

Na enige overpeinzingen ga ik mijn pijlen nu richten op Kwik, Kwek en Kwak: hun afwezigheid in de discussie alsmede het gevoel dat hun neutraalclaim tot een overschot aan neutralen leidt, doet mij vermoeden dat we hier te maken hebben met een bedrieger.

Ook wil ik nog even vermelden dat de inbreng van Guus betreurenswaardig is, maar dat hij, aangezien hij gezien is als neutraal, geen prioriteit heeft in mijn ogen.

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 12:30:01ik neig voor nu naar kwik, kwek, kwak of gijs lynchen. als zij niet slecht zijn dan denk ik dat oma, katrien of willie wolf is, anders toch Dagobert. De anderen kunnen niet op basis van alles.

adriaan, wordt lijk actief als guus als delver inactief sterft?

Mickey Mouse[632]

Kan iemand instaan voor Donalds wijze burger claim? Is er iemand die stiekem die wijze burger is? Zo ja, dan moet Dagobert of Willie wolf zijn. Anders blijft m'n stem staan.

Mickey Mouse[632]

katrien, k3 en willie kunnen jullie naast online komen hier ook posten? guus gisteravond online geweest, ook niet gepost en wel weer inactief. beetje jammer voor spel : (

Katrien Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  2 augustus 2022, 10:25:51
katrien, k3 en willie kunnen jullie naast online komen hier ook posten? guus gisteravond online geweest, ook niet gepost en wel weer inactief. beetje jammer voor spel : (

Ik heb gisteren drie keer hier gepost. Ik ben nu eenmaal niet constant online. Soms lees ik de boel even bij, maar als ik daar niks aan toe te voegen heb, post ik ook niks.

Mickey Mouse[632]

was ook minder aanval voor jou dan voor stillere mensen. ik begrijp dat komende stemming minder interessant zal zijn want de claims die niet kloppen blijven over, maar hoop dat stillere zich wel meer willen uitspreken.

Dagobert Duck[632]

Het is juist belangrijk om de koppen weer bij elkaar te steken nu we weer op 0 beginnen. Ik denk dat Donald zelf de conclusie getrokken heeft hoeveel burgers er teveel in zaten en pas toen hij wist dat hij er niet meer onderuit kon heeft hij een aantal genoemd. Ik vind dit wel gewaagd spelen en we hebben nu geluk dat het ging om een welp en niet burgers afstrepen

Mickey Mouse[632]

dus naar er is volgens jou ook geen wijze burger extra meer? ik vind dat ook nogal gewaagd als dat zo is, blij dat het nu goed uitpakte

adriaan

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  2 augustus 2022, 07:55:03
Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 12:30:01ik neig voor nu naar kwik, kwek, kwak of gijs lynchen. als zij niet slecht zijn dan denk ik dat oma, katrien of willie wolf is, anders toch Dagobert. De anderen kunnen niet op basis van alles.

adriaan, wordt lijk actief als guus als delver inactief sterft?
Als een delver met lijk inactief sterft mag het lijk moorden ja. De delver kan echter niet meer meewinnen.

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  2 augustus 2022, 10:57:11
dus naar er is volgens jou ook geen wijze burger extra meer? ik vind dat ook nogal gewaagd als dat zo is, blij dat het nu goed uitpakte

Ik denk dat die persoon zich wel gemeld had of dat iemand anders er dan ook van wist