Landen info

Gestart door Inuzuki, 15 juni 2022, 18:47:20

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Australië
- Je ijzeren hein of BM rol verkopen voor geld
- Van speler bekijken welke extra rollen diegene heeft OF een extra rol kopen (ijzeren hein, zielsverwanten, cupido)

Brunei

Cambodja
Reneiz resultaten

Fiji
Als je alleen bent krijg je 500,-
Als je niet alleen bent betaal je allemaal een boete van 200,-

Filippijnen

Indonesië
1 vervloekte of gezegende actie: naam in het openbaar, of het vervloekte of gezegende is in pm
Dag 1: Circle door Mala

Kiribati

Laos

Maleisië
Voor 300 euro een board komen waar je spelers die je tegenkomt aan toe kan voegen.

Marshalleilanden

Micronesië (Federale staten van...)

Myanmar (Birma)

Nauru
Hier mag je vanaf dag 2 een lijk maken als goed of goed-neutraal. Je moet dit in het speltopic plaatsen en je vindt per pm uit of het lukt. Het kan maar 1x lukken.

Nieuw-Zeeland
Reneiz vraag: Dag1 Aapen en angelique Conversiewolf, dag 3 Fannie en Berrie Conversiewolf?

Palau

Papoea Nieuw-Guinea
Landengokker

Salomonseilanden
Iemand beschermen tegen lynch voor volgende dag: Dag 1 Fannie en Yasu beschermen BW
Samoa

Singapore
Bescherming voor lunch/conversie
Dag 1: Inu door berrie  :-*
Dag 2: Yasu door Inu (graag gedaan Niels!)

Thailand
-500 als je hier alleen komt
+ 500 als je met minimaal 2 bent

Timor-Leste (Oost-Timor)

Tonga

Tuvalu

Vanuatu
Een soort rad van fortuin, je mag een speler opgeven die niet in het land zelf is.. Zijn rol zal dan gewisseld worden met een rol uit een lijst van 5 (stonden toen best leuke tussen).
Zijn alliantie behoudt hij, behalve als een goedje een slechtje werd. Je kan dus weerwolf met helderziendekrachten worden of dergelijk.

Vietnam

Angelique

Australië:

- Je ijzeren hein of BM rol verkopen voor geld
- Van speler bekijken welke extra rollen diegene heeft OF een extra rol kopen (ijzeren hein, zielsverwanten, cupido)

yasu

Fiji: (Hier was ik samen met William en Rampposi)
Als je alleen bent krijg je 500,-
Als je niet alleen bent betaal je allemaal een boete van 200,-

Vanuatu: (Hier was ik samen met Katz)
Een soort rad van fortuin, je mag een speler opgeven die niet in het land zelf is.. Zijn rol zal dan gewisseld worden met een rol uit een lijst van 5 (stonden toen best leuke tussen).
Zijn alliantie behoudt hij, behalve als een goedje een slechtje werd. Je kan dus weerwolf met helderziendekrachten worden of dergelijk.

De overige landen (Salomon of Nieuw zeeland) zijn al bekend :p
Salomon was ik samen met Fannie zoals bekend.
Nieuw zeeland ben ik nu voor de tweede dag op rij alleen.. maar ik heb in ieder geval eindelijk nu weer geld om weg te kunnen :D

Angelique

Nauru:
Hier mag je vanaf dag 2 een lijk maken als goed of goed-neutraal. Je moet dit in het speltopic plaatsen en je vindt per pm uit of het lukt. Het kan maar 1x lukken.

Angelique

Micronesië:
Je kan hier anonieme berichten (3) sturen naar verschillende spelers. Als je hem gebruikt, kan je hem de rest van het spel niet gebruiken en je berichten blijven zichtbaar in het speltopic voor iedereen.

Angelique

Samoa

kiezen tussen één van deze twee opties:
- Zet in het speltopic in dit board een apostaatactie voor komende nacht.
- Doe dat niet. Als hier vier mensen geweest zijn die geen apostaatactie hebben gedaan, krijgen de wolven een extra lunch voor de eerstvolgende nacht.