Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Slachtoffer] Wie gaan we waar opeten?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:09:22

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hier kun je het slachtoffer voor de lunch posten. Geen discussie in dit topic graag.

Voorbeeld:
CiteerNacht 1: redeast
CiteerNacht 1: redeast adriaan

fannieklm


fannieklm


Inuzuki

Nacht 2: Katz
Nacht 2: Katz (dit is zodat conversie voor lunch komt  :P)
Behalve wanneer zichtbaar de meeste stemmen: Dan nungu

fannieklm


Angelique


Inuzuki


Angelique


yasu


yasu


yasu

Nacht 7: berber bloodwolf berber

Lekker wispelturig enzo

yasu