[Café] Is het een voetbal- of vliegveld?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 20:32:14

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

In het café kan je overleggen met je medereizigers, of boodschappen achterlaten voor hen die hier na jou nog komen.

Dragonfly

Hi Rick! Dit is een waardevolle actie. Dan moeten we nog steggelen wie wat waar. We hebben geen mogelijkheid om aan elkaar te laten weten wat de resultaten van de actie waren. Of wel?

Rampposi

Dit is zeker een waardevolle actie. Je mag de actie op mij doen, dan weet je gelijk wat ik ben en weet je dat ik te vertrouwen ben.

Dragonfly

Oke. Als jij goed gelezen hebt is dit dus een enorme leap of faith voor jou.

Ik kan je verzekeren dat ik goed ben, als ik er op deze manier achter kom dat jij dat ook bent zal ik ook voor je instaan dit spel.

Rampposi

Ik ben neutraal. Ik da de kant kiezen die jij bent. Dit kan je bevestigen door de actie (dat ik neutraal ben)

Dragonfly

Oke! Betekent wel dat jij vannacht dus een nachtactie moet doen, anders zie ik niets. Ik ben goed dus ik wil dan heel graag dat jij goed kiest!

Rampposi

Rampposi

Leukste is wel, als je welp bent kan je mij ook gewoon naar slecht trekken. Zou beetje janmetdekorteachternaam-ish zijn als je mij daarna gaat welpen lol.

Dragonfly

Ja, maar beste Rick, ik ben geen welp en ik ben niet slecht. Dus niet gevreesd!

Heb je zelf iemand in gedachten?

Rampposi

Citaat van: Dragonfly op 11 juni 2022, 21:41:06
Ja, maar beste Rick, ik ben geen welp en ik ben niet slecht. Dus niet gevreesd!

Heb je zelf iemand in gedachten?
Nee, dus ga er nog even over nadenken. Sowieso ga ik wel mijn actie inzetten.

Dragonfly

Het is natuurlijk ook nogal afhankelijk van wat je actie is en de impact ervan. Dat zou ik hier niet neerzetten gezien iedereen die hier komt het dan kan lezen straks. Maar is wel lastig want maakt dat ik minder goed met je mee kan denken.

Ik heb op dit moment, we zijn natuurlijk net begonnen, niet iemand waarvan ik denk, oh die zal wel slecht zijn, dus dan zou je moeten denken, waar doe ik het minste schade.

Dragonfly

Wij moeten nu wel knopen doorhakken, voor de deadline, zou jammer zijn de actie ongebruikt te laten

Dragonfly

Ik heb wat we overeen zijn gekomen in het landenspeltopic gezet.