[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Christine

Ze had proberen wisselen met Bloodwolf, dus dat is de reden niet.

Christine

Nacht 2 was ook mislukt gewisseld. Met wie was dat dan Inuzuki? Misschien heb je het ergens vermeld maar kan het niet direct vinden. Nacht 3 lijk je dan met Fannie gewisseld te hebben? Fannie kon dus pas haar kracht gebruiken nacht 4? Verbeter me als ik het ergens niet goed zie.

Thelight288

Waarschijnlijk voor afgelopen nacht. En dat niet alle wolven dat hoeven te weten en daarom direct contact zocht. Dat inu wisselaar was vertrouw ik wel.

Inuzuki

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 15:23:23
Nacht 2 was ook mislukt gewisseld. Met wie was dat dan Inuzuki? Misschien heb je het ergens vermeld maar kan het niet direct vinden. Nacht 3 lijk je dan met Fannie gewisseld te hebben? Fannie kon dus pas haar kracht gebruiken nacht 4? Verbeter me als ik het ergens niet goed zie.
Nacht 2 was met rampposi, had ik alleen minder achter gezocht omdat yeti ook buiten was.

Ik heb nacht 3 of nacht 4 met fannie gewisseld. Ik zie geen reden om nu te delen wanneer dat was. :) Ik heb net de 2 scenario's beschreven die nog mogelijk zijn

Aappen21

christine bang dat er mislukt met jou is gewisseld?

Williambz

Citaat van: Robin89 op 12 juni 2022, 14:41:37
Citaat van: Williambz op 12 juni 2022, 14:20:08
Ik weet dat ik verdacht wordt en heb nu met iemand contact gehad (is het slim om te delen wie?) en meer uitleg gegeven over mijn situatie en diegene begreep me beter.

En dit is bedoeld als verdediging? XD

Nee, want er staat niets in. Ik ga me echter voor deze deadline nog niet verdedigen, omdat we volgens mij eerst WW willen lynchen.

Christine

Citaat van: Aappen21 op 12 juni 2022, 15:52:40
christine bang dat er mislukt met jou is gewisseld?

Nee, je kan perfect met mij wisselen. Ik ben op wolven aan't jagen en dat doe ik door vragen te stellen. Net zoals Waterwork dat ik opmerkte.

Christine

Nog iets dat me opviel. Er is maar 1 iemand geluncht ipv 2 man. Aangezien de lunch voor lynch komt zou de bruine roedel toch geluncht moeten hebben? Een beschermactie ergens?

Thelight288

Waarom nu ineens weer meer? En dat zijn conclusies die jezelf toch kan trekken een lunch mislukt is lijkt me vrij logisch. Hoe en waarom precies lijkt me nog niet relevant, waar beschermende rollen zitten hoeven wolven niet te weten

maartenrambo

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 16:22:12
Nog iets dat me opviel. Er is maar 1 iemand geluncht ipv 2 man. Aangezien de lunch voor lynch komt zou de bruine roedel toch geluncht moeten hebben? Een beschermactie ergens?
overdag de Lynch. Dus de nacht. Dode komt er na.  Denk dat of de wolven dezelfde lunch door gegeven hebben of een speler wilde eten die bescherming had afgelopen nacht

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Christine

Citaat van: maartenrambo op 12 juni 2022, 16:53:17
overdag de Lynch. Dus de nacht. Dode komt er na.  Denk dat of de wolven dezelfde lunch door gegeven hebben of een speler wilde eten die bescherming had afgelopen nacht

Het spel begint toch met de lunch? De wolven zijn toch eerst aan zet? Dan pas de lynch?
Ik blijf deze manier van spelen verwarrend vinden dat beide tegelijk worden vernoemd ipv afwisselend.

Christine

Ik vermoed dat de lunch niet doorgegaan is. Ik ben nog eens gaan chekken. Dat wil dus zeggen dat we nog 2 witte wolven zoeken en de roedels uit telkens 3 wolven bestaat. Lijkt dat een goede balans?
The light klinkt al direct boos  :) maar ik probeer te zien hoeveel wolven we nog zoeken. Dat zou een verklaring zijn voor de ene gemiste lunch.

Thelight288

Het was niet boos bedoeld hoor, sorry als dat zo over kwam, ja alle wolven uitgeroeid kan ook, maar ik heb gevoel dat waterwork eerder bruin is dan wit, ik heb robin gesproken naderhand en hij was heel terughoudend met bloodwolf wateren. Wat me lijkt dat hij ook zeker was dat hij wolf was.

En ja lynch gebeurd eerst daarna de nacht. Misschien fijn om even de volgorde van nacht te kijken :)

Shaddow

Geen lijk én een gratis ketter, zo zie je ze niet vaak.

Wel jammer van Fannie de wisselaar :'(

Christine

Als Robin terughouden was moet hij toch ook bruin zijn? Dat is toch teveel? Of bedoel je Waterwork ipv Robin?
We zullen het zien wat Waterworks lynch geeft aan info.

Citaat van: thelight288 op 12 juni 2022, 17:09:24
En ja lynch gebeurd eerst daarna de nacht. Misschien fijn om even de volgorde van nacht te kijken :)

Ja ik zag het door de eerste deadline opnieuw te bekijken. Ik geraak nog steeds in de war ervan omdat op het andere forum de Lynch en Lunch afwisselend werden geplaatst, waardoor je dus beter kan volgen en de Lunch ook meer info gaf (vind ik omdat het een duidelijker beeld geeft, gerichtere lunch door de niet gelijke deadline van de lynch).