Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Omdat mijn stem niet uit gaat maken volgens mij. Ik had graag het spel uitgespeeld met goed, maar het lijkt dat goed niet diezelfde keuze wil maken :)

Christine

Citaat van: BloodWolf14 op 10 juni 2022, 15:41:41
Als jullie graag een extra alliantie erbij willen be my guest XD

Wat bedoel je hier dan mee?

BloodWolf14

Citaat van: Christine op 10 juni 2022, 19:48:45
Check de rolomschrijvingen. Ik ga er niet te veel moeite in steken :)

maartenrambo

Citaat van: Christine op 10 juni 2022, 19:48:45
Citaat van: BloodWolf14 op 10 juni 2022, 15:41:41
Als jullie graag een extra alliantie erbij willen be my guest XD

dat hij komt naar grafdelver met lijk

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Shaddow

Citaat van: Wolf op 10 juni 2022, 16:34:02
Waarom stem je op jezelf? Ik ben in de war.
Het doel van WvW is om op een wolf te stemmen, dus als je zelf wolf bent, is het vaak een goed plan om op jezelf  te stemmen bij de lynch :)

Dit lijkt soms wat tegeninituïtief, maar bedenk - iedereen die op een wolf stemt is gelijk minder verdacht.

Nu ik toch jullie aandacht heb;

vinden jullie het niet vreemd dat Sunny gedood is in de nacht, want ik had eigenlijk het idee dat er een redelijk front bezig was om haar op de lynch te krijgen.

Shaddow

Ik twijfel nog een beetje omdat ik een hekel heb aan unanieme stemmingen, maar ik houd ook echt heel veel van lijken en ik heb lowkey een hekel aan mensen die gaan dreigen als ze op de lynch komen.

Misschien dat ik van stem verander als ik een leuker doelwit kan bedenken.

fannieklm

Citaat van: Shaddow op 10 juni 2022, 19:58:22
vinden jullie het niet vreemd dat Sunny gedood is in de nacht, want ik had eigenlijk het idee dat er een redelijk front bezig was om haar op de lynch te krijgen.

Sunny zelf had het gevoel dat ze lunch zou worden.
Ik vind het dan ook erg jammer dat ze haar kracht niet voor de nacht ingezet had.

En ik moet ook zeggen dat ik een wissel minder sterk vind dan een visioen oid.
Een neutrale rol is natuurlijk zeker een reden om de wissel te laten missen.
Maar ook dingen als zielsverwanten.
BW geeft een mooie reden *neutraal* waarom het mislukt is.
Maar BW is ook de eeuwige neutraalclaimer en het dreigen met een lijk klinkt ook meer als uitstel vragen als echt iets nuttigs.
Want heel eerlijk, met al 3 allianties, verwacht ik niet heel veel extra ally mogelijkheden *delver, koppel etc*
Maar we gaan het zien. Als BW zelf geen zin meer heeft om er veel moeite in te steken weet ik ook niet waarom wij het nog zouden moeten doen....

Christine

Lunch 2 was niemand dood. Is het wel de yeti geweest? De grafdelver kan nacht 2 een lijk maken. Ik hoop dat dat dan geen 2 lijken zijn... Anders telkens 3 doden per nacht (afhankelijk van hoe groot de roedels zijn).
Langs de andere kant: zou er zo iets krachtigs in zitten met 2 roedels? Als dat zo is kunnen we bovenop de wolven ook nog op zoek naar een lijk.

Christine

Correctie: 4 doden per nacht. Als elke roedel geluncht heeft en Bloodwolf heeft zijn kracht gebruikt zijn er dan 2 lijken? + 2 lunchen, dat zijn 4 doden. Dat lijkt me te krachtig?

Shaddow

Klinkt als een vraag voor @123berber

Grafdelver.
Twee lunches.

Twee kansen? Twee lijken? Muntje?

Christine

Ik denk niet dat die vraag beantwoord gaat worden. Omdat het waarschijnlijk zal uitmaken of Bloodwolf de waarheid kan spreken of niet.
Het was gewoon iets dat ik me luidop af vroeg als hij grafdelver is of we dan met 2 lijken zitten als hij gelyncht wordt. + 2 lunchen. Dat lijkt me te krachtig. Dus ofwel liegt Bloodwolf, of hij is iets anders. De wissel met hem is ook niet doorgegaan meende ik ergens gelezen te hebben.
Mijn stem blijft voorlopig staan op hem. Morgen (straks al aan het uur te zien) huwelijksverjaardagfeestje dus de kans dat ik nog online kom is bijna nul.

123berber

Citaat van: Shaddow op 11 juni 2022, 00:41:29
Klinkt als een vraag voor @123berber

Grafdelver.
Twee lunches.

Twee kansen? Twee lijken? Muntje?
Muntje bepaalt dan wie het lijk wordt!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Williambz

Oke dus er is mogelijk 1 lijk aanwezig

maartenrambo

Ik ga der niet van uit dat er een lijk is en bloodwolf gewoon slecht is

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Katz

Citaat van: Christine op  9 juni 2022, 22:56:58
Nung had direct bij mij geclaimd als Yeti. Maar hij had geen actie gedaan en dacht dat er 2 van zijn soort waren. Maar het blijkt dus andersom.
Hij was ook bang voor een verhulling.

Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 22:12:26
Sorry Christine maar jij hebt de afgelopen dagen van hot naar her geswitscht en je maakt iedereen verdacht om het minste gering, mijn stem gaat voorlopig naar jou

Doe maar. Ik speel op gevoel.
Maar ik twijfel nu over William omdat beide me vlak voor de stemming benaderd hebben met twijfels over de vele stemmen op Rampposi. En het is dezelfde tactiek die William vorig spel gespeeld heeft.

Ik geloof je dat William je benaderd heeft met twijfels over stemmen op Rampossi, heeft die ook bij mij gedaan.
Daarnaast denk ik persoonlijk dat je liegt over nungunugu. Ten eerste was ze een bruine wolf, dus waarom zou ze proberen een witje van de lynch te houden? Daarnaast stond haar stem op Rampossi en heeft niks in het discussietopic aangegeven dat ze hier over twijfelde.

Verder heb jij dan ook je rol aan nungunugu vertelt of vertelde ze dit gewoon uit het niks?