Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Citaat van: Robin89 op 31 januari 2022, 20:54:41
Citaat van: Inuzuki op 31 januari 2022, 20:38:04
De zieners komen vanuit valse engel dus dat lijkt me nog wel tegenvallen. Ik zou ze vooral aanraden om te kijken of ze buren vetrouwen als ze info hebben

Dat is waar natuurlijk. En ik ga ervan uit dat de zieners dat ook zullen doen. Maar toch wringt het ergens dat er nog geen enkele wolf is uitgewerkt met een visioen...

Dit zit mij dus ook enorm dwars. Puur op kansberekening KAN dit volgens mij geeneens zo ver in het spel.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Er is sowieso nog de verhullende wolf die gezien kan worden als de rest schaapswolven is dan ja. Waar ik nog steeds minstens 2 van in zie zitten

Sunny

Mijn stem op Bert-Boefjes komt omdat ik niet van de gedachte los kom dat we de stemming tussen Perry en hem tussen 2 wolven moesten kiezen.
Daarnaast zat Fannie op hem en vind ik dat BB wel een beetje vreemd omging met haar eerst verdacht maken, dat dan weer terug te trekken en er dan later toch weer over beginnen.
Ook is hij niet vaak in het DT te vinden en dat maakt dat ik hem lastig te peilen vind.
Bovendien wordt er nu best wel veel waarde gehecht aan de Perry stemmen en ik vraag mij af of dat wel terecht is.
De enige manier om het zeker te weten is door BB te lynchen.

Orange King heeft een sterk verhaal, daar is hij heel goed in :)
Je hebt een supergoed analytisch vermogen dus ik stel voor dat je dat gebruikt en je keuze daarop baseert. Daar vertrouw ik op.

Mijn rol heb ik met een aantal mensen gedeeld.
Interessant genoeg zijn er ook buren die totaal geen interesse tonen, alsof ze het toch al weten.
Om het nu hier op dit punt te delen gaat me toch nog net iets te ver.

SpiritReacher

Kwestie van afstrepen is het voor mij nu, tussen de mensen die vandaag benoemd zijn.

Lan en OK hun verhaal geloof ik wel. Het is misschien niet handig qua communicatie, maar ik denk dat ze wel goed zijn.
Shaddow en BertBoefjes hebben ook wat aandacht gekregen, maar ik denk niet per se (op persoonlijk en dtopic contact gebaseerd) dat hier sprake is van wolven. Eerder gewoon een druk leven op het moment, normaal gesproken spelen beide spelers.

Inuzuki daarentegen gaf aan hoe consistent ze eigenlijk is, om vervolgens één bericht later, dit meteen te ontkrachten door 8 mensen boven mij te zetten qua verdenking. Verder zit het me nog steeds niet lekker dat er beweerd werd dat ik stil was in ons buren-topic, terwijl ze dit zelf ook was.
Ik denk dat we hier te maken hebben met een wolf die de eindstreep neigt te voel en nu haar spel heeft 'overplayed'.

Qua doodsdrankje, OK, heb ik eigenlijk geen idee. Na Inuzuki heb ik nog niet verder gekeken, helaas.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Castiel.

Ik kom uit bij Inu en Sunny momenteel. Kan haast niet anders dan dat daar slechtjes zitten.

Sunny

Citaat van: Castiel. op  1 februari 2022, 13:44:09
Ik kom uit bij Inu en Sunny momenteel. Kan haast niet anders dan dat daar slechtjes zitten.
Waarom kan dat niet anders Castiel?

Thelight288

Ik zie weer een trend dat mensen juist met z'n alle richting 1 of 2, mensen gaan. Ik vind Inuzuki en Sunny met betere analyses komen dan krissy, of castiel. Kevin is ook ineens stuk minder actief. Domien en nobody wil ik nog wel geloven dat Domien echt priester was dus nobody geen wolf. Al blijft zijn snelle actie beetje impulsief en zaten er wel mensen op nobody.

Juist die nu nog betrouwbaar overkomen. Op mij zijn Sunny, inuzuki en Lan en Robin

Dan mensen die ik nog op oranje-groen heb staan zijn Domien, spirit nobody, OK en kevin

Oranje-rood  shaddow, krissy, castiel, bert-boefjes en nostalgia.

Ik weet niet wie ik nog mis, maar sommige is op gevoel van toen ik buren was. En degene die nog niet mijn buur zijn geweest kan ik misschien ook minder goed over oordelen.

Maar castiel komt met niet zulke uitgebreide analyses als ik gewend ben plus wb i ook wel schuilrol voor schaapswolf. Krissy verdedigd shaddow, maar valt wel weer de mensen aan die gewoon shaddow wat meer wilde horen. Het aankaart n van d yeti is nog positief opzich. Vanavond is de deadline en heb gevoel dat er nog op veel verschillende mensen gestuurd wordt. Wat de lynch niet ten goede komt.

Zeker wie de eventuele yeti is kan geen kwaad om te delen lijkt mij. Maar dan liever diegene zelf. Zeker als de wolven al wel weten wie dat zou zijn. Maar dat weten we niet

Shaddow

Hey ik wil vanavond het liefst vroeg naar bed want ik ben erg moe; kan dat of gaan jullie dan de laatste twee uur ineens lynchen?

Ik zit nog even te kijken voor wie ik stem. Orange-King was eigenlijk de enige die zich goed tegen Perry afzette, en een heksenclaim is ook wel een beetje simpel. Wat vinden we daarvan?

Verder zijn alle stemmingen te unaniem om er echt iets over te zeggen. Daarom stel ik ook voor om deze lynch iets meer te spreiden, zodat mensen een kant moeten kiezen en we meer informatie kunnen krijgen uit de lynch.

Krissy

Correct theLight, ik heb niets tot bijna niets bijgedragen deze speldag. Ik ben namelijk op vakantie (en was wellicht m'n telefoon een paar keer vergeten overdag mee te nemen...). Je hebt gelijk, maar ik wil er dus aan toevoegen dat de hoeveelheid echte inhoud niet per se een indicatie is van wel of geen wolf zijn.

Dat gezegd hebbende. Voor de stemmen op Sunny kon ik me wel in haar vinden als wolf zijnde. Ik heb dat niet gedeeld, omdat het wederom enkel gevoel was en ik daar al eens eerder mee naast zat. De verdenkingen zeggen naar mijn idee ook niet zo veel, maar ik heb ook geen kneiter serieuze verdediging gezien vanuit andere spelers. Sunny regeert ook zoals je dat naar mijn idee van een goedje zou verwachten.
Lang verhaal kort. Ik denk toch dat ik met Sunny niet goed zit. Hoe gek ook zit ik nog steeds met Domien z'n acties. Het is erg kortzichtig van mij, waarvoor excuses, maar de priester actie was naar mijn idee weggegooid. Vandaar mijn (mild nutteloze) stem. Als ik goede redenen zie in andere berichten wil ik wellicht nog een switch maken, al zie ik Inuzuki ook niet als mijn verdachte. Vooral wegens die mooie uitgebreide post van Inuzuki.

Castiel.

Citaat van: thelight288 op  1 februari 2022, 16:42:18
Ik zie weer een trend dat mensen juist met z'n alle richting 1 of 2, mensen gaan. Ik vind Inuzuki en Sunny met betere analyses komen dan krissy, of castiel. Kevin is ook ineens stuk minder actief. Domien en nobody wil ik nog wel geloven dat Domien echt priester was dus nobody geen wolf. Al blijft zijn snelle actie beetje impulsief en zaten er wel mensen op nobody.

Juist die nu nog betrouwbaar overkomen. Op mij zijn Sunny, inuzuki en Lan en Robin

Dan mensen die ik nog op oranje-groen heb staan zijn Domien, spirit nobody, OK en kevin

Ik weet niet wie ik nog mis, maar sommige is op gevoel van toen ik buren was. En degene die nog niet mijn buur zijn geweest kan ik misschien ook minder goed over oordelen.

Maar castiel komt met niet zulke uitgebreide analyses als ik gewend ben plus wb i ook wel schuilrol voor schaapswolf. Krissy verdedigd shaddow, maar valt wel weer de mensen aan die gewoon shaddow wat meer wilde horen. Het aankaart n van d yeti is nog positief opzich. Vanavond is de deadline en heb gevoel dat er nog op veel verschillende mensen gestuurd wordt. Wat de lynch niet ten goede komt.

Zeker wie de eventuele yeti is kan geen kwaad om te delen lijkt mij. Maar dan liever diegene zelf. Zeker als de wolven al wel weten wie dat zou zijn. Maar dat weten we niet

Dat ik niet met die enorme analyses kom zou alleen maar in mijn voordeel moeten spreken? Als goedje ben ik vaak minder op de voorgrond omdat ik geen duidelijke aanknopingspunten heb waar ik dingen aan kan verbinden. Daarnaast heb ik in een spel als dit dan geen groepje waar ik constant mee in contact sta waardoor ik dus automatisch actiever wordt. Ik vergeet het spel soms gewoon, komt ook omdat ik er al vanaf de start niet helemaal lekker in zat door omstandigheden.

@Sunny door strepen kom ik bij jullie uit en kunnen we daarna op schaapswolven gaan jagen. In een spel als dit kan op begeven moment gestreept worden naar aanleiding van de geclaimde rollen. Dat vind ik bij jullie ondermaats en jullie verdediging erop is ook niet bepaald sterk. Ergo, jullie zijn wolf.

Sunny

;D ;D ;D
Grappig bedacht hoor.
Maar er zit toch echt een beredeneringsfout in want ik ben niet slecht.  ^-^ Ik ben beter gewend van jou.

Ik vraag me af hoe je tot deze conclusie bent gekomen zonder ooit een vraag aan mij te stellen of me gesproken te hebben?

Thelight288

Citaat van: Castiel. op  1 februari 2022, 17:51:27

Dat ik niet met die enorme analyses kom zou alleen maar in mijn voordeel moeten spreken? Als goedje ben ik vaak minder op de voorgrond omdat ik geen duidelijke aanknopingspunten heb waar ik dingen aan kan verbinden. Daarnaast heb ik in een spel als dit dan geen groepje waar ik constant mee in contact sta waardoor ik dus automatisch actiever wordt. Ik vergeet het spel soms gewoon, komt ook omdat ik er al vanaf de start niet helemaal lekker in zat door omstandigheden.

@Sunny door strepen kom ik bij jullie uit en kunnen we daarna op schaapswolven gaan jagen. In een spel als dit kan op begeven moment gestreept worden naar aanleiding van de geclaimde rollen. Dat vind ik bij jullie ondermaats en jullie verdediging erop is ook niet bepaald sterk. Ergo, jullie zijn wolf.

Ja vooruit. Maar met strepen kom ik bij hele andere mensen ook heb ik rolclaim van Sunny.

Castiel.

Citaat van: thelight288 op  1 februari 2022, 18:06:38
Citaat van: Castiel. op  1 februari 2022, 17:51:27

Ja vooruit. Maar met strepen kom ik bij hele andere mensen ook heb ik rolclaim van Sunny.

Please, do tell....

Thelight288

Ik ga niet Sunny rol vertellen als ze dat niet wilt, ik heb mijn lijstje met verdachte gegeven.

Even @Krissy waarom Domien? Hij zal toch sterven als grafrover en als hij wel ketter rol heeft levert dat nog minder op dan een andere wolf er uit mikken.

Shaddow

Mijn ziener heeft ook Domien als grafrover gezien, dus dat maakt twee visioenen. Betekent natuurlijk niet dat hij geen ketter kan zijn.