[Muziek]Wat is jouw lievelings liedje?? Dit is het discussie topic over muziek!!

Gestart door LolaxLita, 12 april 2009, 18:57:15

Vorige topic - Volgende topic

Geebster

adriaan

Gaan jullie naar Muse in het Goofertpark in Nijmegen? :o
In dat geval, kom dan even langs :P ;D

Geebster

:o Ja daar ga ik heen.. en toevallig gaan Floor en Robin ook  :P

adriaan

Vet. Niet dat ik nu zo dichtbij het Goffertpark woon, maar goed ::) het is afzienbare afstand

yago

Viva la vida van Coldplay is awesome(anderen van coldplay ook),van Linkin park is alles goed,Nirvana is gewoon super(RIP Kurt Cobain  :'(),Green day ook goed,Nickelback,Yellowcard,en nog veel meer goeie groepen met allemaal goeie liedjes,weet echt neit wat men lievelingsliedje is  :(

Ivolod

Floris

Citaat van: yago op  3 juli 2010, 23:07:43
Viva la vida van Coldplay is awesome

Jij hebt duidelijk nog nooit de rest van Coldplay gehoord :D

Ralmuski

Citaat van: Flooros op  4 juli 2010, 11:04:50
Citaat van: yago op  3 juli 2010, 23:07:43
Viva la vida van Coldplay is awesome(anderen van coldplay ook),

Ik denk van wel. :P

Caracala

Op dit moment (kan elk moment veranderen)

Sleep while moving van The Black Box Revelation.  O0

Galaxy

Ah, een muziektopic!

Ik ben verslaafd aan Green Day, dus gelijk Foxboro Hot Tubs.

Maar ook Nickelback, Linkin Park, 3 Doors Down, Muse en ehm.. U2 doen het goed! Hopelijk kan ik mijn lijstje uitbreiden, kom een beetje liedjes te kort vind ik zelf.  :(

yago

Citaat van: Flooros op  4 juli 2010, 11:04:50

jawel hoor,clocks,the scientist  O0

Bastian

LoveRalph

Nino - Stijl is fresh is ook lekkaah nummer 8)

héMalinda,wijzingenechtgeweldig:')

Edit: Dat is ook de enige reden waarom ik er nog steeds fun mee heb :') Omdat wij door dat lied altijd samen zijn (L)

Mara

Mmh.... atm denk ik Flowers Never Bend With The Rainfall van S&G, maar dat komt omdat mijn mp3speler daar een ongelooflijke voorkeur voor had in Amerika, en als ik een liedje heel vaak hoor ga ik het vanzelf leuk vinden  :P
Maar dat zal nu wel gauw over zijn, want nu doet het me veel te veel aan mijn vakantie denken en dan krijg ik heimwee  :(

Bassie_ui

Op het moment vind ik Paper Wings van Rise Against een onwijs goed nummer.

Maar als ik naar het album 'The Human Equation' kijk van Ayreon vind ik het album als geheel(want zo moet je die eigelijk zien) vele male beter, omdat er een onwijs goed verhaal inzit. Het zijn 20 nummers en alle nummers sluiten qua tekst perfect op elkaar aan.