Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Wat zijn jullie allemaal eng met je spelletjes :P

De sims is cool  8) En Factory Tycoon is geweldig, maar dat kent vast niemand. Van binnen huil ik nog steeds dat ik die CD kwijt ben :D. Space Colony is ook leuk. (Ik speel inderdaad alleen maar Sims-ishe spellen. I wasn't born for fighting :P)

Erwipro

Volgens mij heb ik dat Factory Tycoon wel es heel kort bij iemand gezien maar toen vond ik het maar vaag ofzo. :P
Ik vind FPS's ook niet cool maar AOE en C&C heb ik wel veelvuldig gespeeld :P Sims vond ik na een poosje toch saai worden. Ik heb dan ook nog nooit Sims II gespeeld :P

Jnusch

Age of Empires is dom :P

js1493

Citaat van: jnusch op  5 maart 2009, 16:52:29
Age of Empires is dom :P
Dat is best cool hoor :D
Vooral tegen andere mensen :P

Jnusch

Ik heb het zelf ook heel veel gespeeld, don't worry :P, maar het is gewoon sloebermakkelijk enzo. (al speelde ik wel veel vals :D)

Meister

Age of Empires is idd heel vet heb 2 en 3 online best veel gespeeld.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

js1493

Ik heb ze alledrie :D
Maar ik vind 2 wel het best en heb ik nog steeds niet uitgespelled dus ik kan nog even vooruit. :P Oo ja en 2 is expansion 8)
En vals spelen is saai want dan win je echt te makkelijk idd. :P
Maar wel vet om even een autootje te maken die alles vernietigd enzo :P (die was een keer omgeturnd door zo'n dom priestertje :P)

Jnusch

Ja, en dan maak je d'r nog meer en dan win je alsnog. Big daddy ofzo? :P Te gaar XD

Ralmuski

Over valsspelen gesproken. Bij de 3d shooters kan dat uiteraard ook. De leukste stunt staat voor mij op naam van Duke Nukem.
Bij Doom is de code voor god-mode (onsterfelijkheid dus) iddqd.
Als je het lef had dit bij Duke Nukem in te typen viel je ter plekke dood neer.  ;D

Meister

Lol het is me nooit gelukt om duke nukem uit te spelen zonder god mode xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Erwipro

Mij ook niet. Ook niet met though. Ik heb het ook bijna niet gespeeld (A)

Xindar

Ik heb...

Gameboy Color
Gameboy Color
Nintendo DS
PS2
PS1 [Weet niet zeker of we die nog hebben...]
NES of SNES, weet niet zeker. [Die met de allereerste zelda.]
Nintendo 64
Wii

En dan is mijn favoriete spel CoD4 op de computer.  ::)

Joshua

Ik had een NES en zo'n commodore ding dat nog tapes gebruikte om data in op te slaan. En inderdaad, de enige consoles die ik had zijn zowaar ouder dan mijzelf. Ik ben nu PC-gamer.

Mus

Sorry voor de big bump maar dit blijft vast wel een up to date topic right?

Commador
Atari 2600
Sega 16 bit
Nintendo
Super Nintendo
Playstation 1 en 2
Portable Playstation

Ik heb alleen nog beide Playstations en ik heb een Atari gekocht via marktplaats.
Puur voor de nostalgie en retro these days want op die platte tv's kun je die spelcomputer niet aansluiten :(:(:(

Mijn nummer top1 spel aller tijden:
Final Fantasy
En VII en VIII zijn mijn favo
Ik heb ze nooit uitegespeeld helaas maar zojuist op youtube de einde's bekeken :)

Van FFVII bestaat er een film, Final Fantasy Advent Children. <3
Ze zouden van VIII ook een film moeten maken.
De liefde tussen Squall en Rino is epic.
Trouwens, vinden jullie
Camille Belle ook niet lijken op Rinoa?
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Mus

Citaat van: Ralmuski op  5 maart 2009, 13:26:11

Alle FF spellen tot XII heb ik, maar X was eigenlijk de laatse echt coole. (XI even niet meetellend, dat was een vage online dinges)
Verdere favorieten: Metal gear sollid, de Syphon filter serie, een zooi voetbal spelletjes (jongetje he) en The godfather voor ps2 was erg cool.
En zonder Zelda was ik vast nooit groot geworden. (Screw pindakaas wat dat betreft :P)
The Godfather hebben wij ook. Best leuk ja :)

Leuk dat je ook fan bent van de FF reeksen. Maar je hebt dus nooit FF IX en VIII gespeeld?
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.