Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Germelia

Omg als ik Sims 2 zou kunnen spelen op deze computer zou ik er niet meer vanaf te slaan zijn :/

paithan

@zab ....speel je nog steeds smk op de snes? zo ja dan moet je de tijden eens gaan doorsturen naar de wereld ranking ...er verslavend om daar op te staan hehe

voor mij is het dus de snes die ik niet alleen nog steeds heb maar ook vaak nog gebruik
super mario kart meestal maar ik heb ook zo'n beetje alle rpg's die ik nog af en toe een keer speel
wat mij betreft zijn final fantasy 3 (6 eigenlijk) en chrono trigger toch wel 2 van de beste spelllen ooit gemaakt ...niet kwa graphics maar wel de beleving en het verhaal erachter.

ik heb ook een x-box maar die staat wel te verroesten

pc spellen (might and magic 6 en 7, warlord battlecry II, heroes of might and magic III en starcraft)

Zabulus

Nee, ik gebruik de snes niet meer. Die heb ik al helemaal stuk gespeeld. Vroeger kon ik de rainbowroad met bowser zonder gas te minderen nog rijden (en natuurlijk zonder te vallen), maar nu niet meer.

Overigens als je van RPG's houd, dan moet je echt Fallout proberen. De laatste versie daarvan vraagt wel een stevig systeem, maar dat is dan ook de beste RPG op dit moment. Oblivian (zelf nooit gespeeld) maar dan beter, groter en grappiger.

js1493

Ik heb een Xbox, een Gameboy Advanced (2x :D), Gamecube, Playstation, Playstation 2(kapot :P), Wii, Nintendo 64 en een Super Nintendo. XD

Linqy

Eindelijk een echte hardcore gamer ;)

Ralmuski

Woo, civ 2! Ik had een volledige HBO opleiding af kunnen maken in de tijd die ik daaraan gespendeerd heb volgens mij.  :-[ ::)
Nu is Civ 4 ook gaaf, maar dat speel ik wijselijk iets minder. ;) Ik wil toch een keer iets afmaken enzo.
En qua consoles,
Ik heb/had een:
NES
SNES
N64
DS lite (zwart natuurlijk)
PS1
PS2
& de Wii is onderweg!  :D
Alle FF spellen tot XII heb ik, maar X was eigenlijk de laatse echt coole. (XI even niet meetellend, dat was een vage online dinges)
Verdere favorieten: Metal gear sollid, de Syphon filter serie, een zooi voetbal spelletjes (jongetje he) en The godfather voor ps2 was erg cool.
En zonder Zelda was ik vast nooit groot geworden. (Screw pindakaas wat dat betreft :P)

paithan

Citaat van: Zabulus op  5 maart 2009, 11:49:39
Nee, ik gebruik de snes niet meer. Die heb ik al helemaal stuk gespeeld. Vroeger kon ik de rainbowroad met bowser zonder gas te minderen nog rijden (en natuurlijk zonder te vallen), maar nu niet meer.

Overigens als je van RPG's houd, dan moet je echt Fallout proberen. De laatste versie daarvan vraagt wel een stevig systeem, maar dat is dan ook de beste RPG op dit moment. Oblivian (zelf nooit gespeeld) maar dan beter, groter en grappiger.

oblivian heb ik liggen en kan mijn systeem net aan lol dus falout kan ik vergeten voorlopig
oblivian is een erg mooi spel maar ik heb altijd moeite met het wennen aan besturingen en dangeef ik het al snel op haha.
wat die snes betreft heb je voor 2 tientjes een nieuwe op marktplaats :)
rainbow road is ook een van mijn favorieten moet ik zeggen ...ik sta nog 122 op de ranking ermee
http://www.mariokart64.com/smk/coursep.php?cid=38&start=101

paithan

Citaat van: Ralmuski op  5 maart 2009, 13:26:11

Alle FF spellen tot XII heb ik, maar X was eigenlijk de laatse echt coole. (XI even niet meetellend, dat was een vage online dinges)
En zonder Zelda was ik vast nooit groot geworden. (Screw pindakaas wat dat betreft :P)

wat vond je van ff3 ralm? .....ik ga het binnenkort mee weer eens spelen want door dit topic krijg ik weer helemaal de kriebels....

btw zelda was erg leuk ja ...die van de snes dan ..heb de nes en gameboy overgeslagen

Zabulus

Geen kind hoort op te groeien zonder Zelda  :D

Final Fantasy heb ik volledig overgeslagen. Geen flauw idee waarom eigenlijk.

Verder wou ik nog even God of War noemen. Want dat ziet er meesterlijk uit met een gruwelijk verhaal.

Linqy

Assassins creed is helemaal hot!

En ja, natuurlijk heb ik braaf alle Zeldas gespeeld! OoT ftw!

Prophet

Zelda heeft mij eigenlijk nooit echt getrokken. Vond er niet zoveel aan. Ik ben zelf ook helemaal weg van voetbalspellen. Heb FIFA 98 helemaal grijs gespeeld, op het hoogste niveau wereldkampioen worden met Aruba :D
Maar daarna ben ik me meer gaan richten op de voetbalmanager spellen (Ultimate Soccer Manager 2, CM-reeks en nu FM-reeks) en dan speel ik het liefst met ploegen uit de laagste divisie, om die hogerop te krijgen.
Verder heb ik Civilization I en III grijs gespeeld, Call of Duty: United Offensive speel ik ook af en toe nog online. Commando's heb ik ook veel gespeeld. En online heb ik een tijdje travian gespeeld.

En Supaplex (uit de hele oude doos) was ook een topper!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Erwipro

Citaat van: Linqy op  5 maart 2009, 13:47:57
En ja, natuurlijk heb ik braaf alle Zeldas gespeeld! OoT ftw!
Hm OoT ken ik bijna niet, ik had een gameboy-emulator waarop ik em even gespeeld had, maar op de computer is het toch minder leuk. Ik heb op de gameboy alleen LA gehad.

Germelia

Jaaaaaaaaaaa Ocerina of time :D

Meister

Gameboy (tetris :D) PS1 en verder eigenlijk vooral gwn op de PC gegamed. Civ 2 is volgens mij de enige in de reeks die ik niet dodelijk veel heb gespeeld :P. Nou ben ook een hardcore Total War addict (ben op het moment Empire Total War aan het installeren).

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ilsette

mijn broeder en ik deden vroeger meestal samen met de spelcomputers,
ik/wij heb/hebben:
gameboy
gameboy advance
gameboy advance ps
psp
nintendo 64
gamecube
wii

alleen de psp is van mij alleen.  ^-^