Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Ronde 2

Gestart door Beertyah, 8 februari 2009, 20:38:06

Vorige topic - Volgende topic

Beertyah

Ronde Twee: Selectie-ronde twee

In de tweede ronde zal opnieuw een selectie van deelnemers gemaakt worden. Ditmaal worden uit de 10 overgebleven deelnemers 5 gelukkigen gekozen. Deze deelnemers mogen door naar ronde drie.

deadline:
Ronde twee bestaat uit twee delen en heeft daarom ook twee deadlines.
deadline ronde 2, deel 1: Dinsdag, 10 februari. 23:59:59
deadline ronde 2: deel 2: Vrijdag, 13 februari. 23:59:59

opdracht:
De opdracht voor de tweede ronde is een uitgebreidere versie van die van de eerste ronde.

Voor het eerste deel sturen de deelnemers een keuzelijst van 3 genres/themas naar de jury. Deze zullen beoordeeld worden voor de helft van de punten deze ronde!
Je moet ook elk genre van een korte uitleg voorzien.

De jury zal de dag dat je je drie genre's instuurt reageren (rond 8-9 uur 's avonds). Als je dus maandag je genre's opstuurt kan je maandag-avond al beginnen aan deel twee van de opdracht. Als je ze pas dinsdag opstuurt kan je pas dinsdag-avond beginnen. Als je ze dinsdag laat op stuurt kan je zelfs tot woensdag moeten wachten.

Het tweede deel van de opdracht is net hetzelfde als de opdracht van de eerste ronde. We verwachten hier echter slechts een stukje van 300 woorden of meer. (1500 is nog steeds het maximum, maar onthoud, kwaliteit boven kwantiteit)
- Je krijgt een thema toegewezen uit je 3 gekozen themas.het moeilijkste
- De post is tussen de 300 en 1500 woorden lang.
- Uit de post moet duidelijk het thema blijken.
- Uit de post moet de speler duidelijk kunnen aflezen wat er van hem verwacht wordt. (dat hij moet stemmen dus)

indienen:
Je kan je resultaat enkel indienen via PM. Hiervoor PM je 'beertyah'.
Resultaten worden hier dus niet gepost.

jakarw

je mag zeker niet je al gebruikte thema als optie geven

Naantje

Doen Jakkie, doen! (Dan kennen we tenminste al eentje die niet naar de volgende ronde gaat...)

Hephaistion

dat kan wel, maar die wordt dan niet gekozen lijkt mij

jakarw

ghehe ik was het niet van plan hoor, maar het staat er niet dus je zou kunnen denken dat het mag, de leiding kan je daar dan niet op afrekenen ;) het was dus een vraag namens iedereen om misverstanden te voorkomen ;)

Beertyah

Het mag gerust, maar je zal weinig punten op originaliteit krijgen voor dat thema

Dixie

Oehoe, ik heb ze opgestuurd :D
En naar mijn idee zijn ze vet origineel. ^-^
En supercool, en heel verschillend, en we moeten ze allemaal een keer doen :D