Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[TV] Wie is de mol?

Gestart door Prophet, 20 januari 2009, 11:36:43

Vorige topic - Volgende topic

Xindar

Anniek.

En Viv is de knapste speler winnares in de geschiedenis van WIDM.

Echt tof dat zij gewonnen heeft. Het is vast Anniek. Maar ik twijfel nu ook. Dat komt door Viv die niet heeft gezegd op wie ze nu 100% ging.

Jnusch

NOUUUUUUUUUUUU. Schijt :P

Jnusch

Jon de Mol. Hoe origineel  8)

Inuzuki

Ik hoopte en dacht na de vorige aflevering al dat het jon zou zijn. Ik vond het een leuk einde, maar er waren niet meer van die duidelijke links naar de mol te leggen als de vorige keer. Toen had je dat met dat de mol onder de grond lag, en ook iets met kleur, dit keer niet.

Floris

Aaaaaaah stom! Ook al was hij op zich wel een goede mol en was het best grappig :P In het begin was hij stom maar nu wel oke, ofzo. Yay :D

Jnusch

Mja, het was nu wel duidelijk, maar ik vind het alsnog stom. Maar ach. Ooit ga ik gewoon meedoen :D

Judith

Niet één van de beste mollen naar mijn mening (dat blijven Yvon en Dennis (A)), maar een leuke mol.
Heb gemerkt dat je zelfs zonder mol een tunnelvisie kan hebben, ik zal nooit vanaf dag 1 de goede mol vinden :'(

Ilsette

RoNoS

Dat had ik echt niet verwacht. Wel goed gespeelt.

Inderdaad speltechnisch een slecht seizoen, helaas :(
Maar verder wel weer vermakelijk :D

Dat die Anniek dus echt gewoon zooooo stom is :P
Guess who's back, back again...

Floris

Hoezo speltechnisch een slecht seizoen?

RoNoS

Nou ja, zoals Inu zegt, weinig links, niet echt heel veel mollenstreken gedaan, enz.

Vorige keren was het echt overduidelijk dat iemand de mol was en toch kon het toen weer niet enzo, veel spannender van: Zou die echt zo dom zijn, of is het de mol? Nee, voor de mol is het te opzichtig.
Die bedenkingen enzo... Jon heeft eigenlijk bar weinig gedaan. In de zin van, hij had veel meer spanning in kunnen brengen.
Guess who's back, back again...

js1493

Ik had hem anders wel al vanaf aflevering 5 op nummer 1 mol staan 8)

Erwipro

Het klopt ook gewoon niet. Anniek is echt superdom want ze heeft echt gewoon nooit geld binnengehaald. En op het laatst blijkt ook gewoon dat ze niet goed is in het spelletje. Waarom is zij niet gewoon eerder afgevallen?

blastdragon

Citaat van: Erwipro op 13 maart 2009, 02:25:37
Het klopt ook gewoon niet. Anniek is echt superdom want ze heeft echt gewoon nooit geld binnengehaald. En op het laatst blijkt ook gewoon dat ze niet goed is in het spelletje. Waarom is zij niet gewoon eerder afgevallen?
Omdat ze aan het begin van het spel de goede mol heeft gegokt?
Sense, what's the fun in making sense!